XXL Nutrition

Wheyshake en pré workout

Niso

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
69kg
Vetpercentage
16%
Hoi,

Ik had een vraagje welke shake jullie aanraden : heb nu voor de eerste keer de Wheyshake (Vannile) van bodylab genomen met de pre workout erbij en was niet slecht maar ik denk wel dat er betere zijn van smaak?

Die pre work out vond ik wel nog handig, precies dat ik met een de juiste maag ging trainen, niet overvol en niet leeg, als je snapt wat ik bedoel ( yes I am a newby;))

De verhoudingen dat ik moet innemen per dag zijn :

Eiwit : 124g
Koolhy : 427g
Vet : 58 gr

De eiwiten zijn geen probleem..soms eens over... De vetinname heb ik me laten influisteren dat dit te laag zou zijn?

En dan de koolhydraten is moeilijk om me dan aan de rest te houden...mar oefening baart kunst.
Onlangs maak ik zelf shakes met melk en brinta en wat honing, goed idee? Of zijn jullie meer overtuigd van die massgainers in poedervorm?

Voor de rest leer ik elke dag wat nieuws, voel me al veel actiever en gezonder door gewoon de voeding te checken :)

Met vriendelijk groeten

Niso

Shakes van body en fitshop zijn lekker, banaan of aardbei (vind ik dan).
Je doel is neem ik aan om te bulken? Bereken je caloriebehoefte wat je dagelijks nodig hebt en ga hier 300-500kcal boven zitten.
Eiwitten 2x je lichaamsgewicht dus je eiwitten mogen iets omhoog worden gegooid, Koolhydraten iets naar beneden gooien 427 is wel redelijk veel. Vetten 1-1,2x je lichaamsgewicht dus die mogen ook omhoog (69-83).
Het is prima om zelf shakes te maken, het is maar net hoe makkelijk je het jezelf wil maken.

bodyfitshop heft verschillende smaken kies uit wat jij lekker vind;):)

Terug
Naar boven