- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Wat een smerige racistische opmerking. We hebben hier ook "n*gers" op het forum, denk daar maar eens aan. Triest ventje. Reported.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een smerige racistische opmerking. We hebben hier ook "n*gers" op het forum, denk daar maar eens aan. Triest ventje. Reported.

no you not need say moreMariah heeft tenminste nog lekkere tittiesTe makkelijk dit. Haters gonna hate...
Alsof Mariah Carey nog de oude is met al die k*t nummers van de laatste jaren. Beetje Eminem dissen in videoclips, lol. Ook zij heeft niet meer dat gigantische stembereik van toen, luister maar naar haar recente live optredens. Whitney Houston is altijd de nummer 1 zangeres van m'n childhood geweest, haar songs hadden nog een betekenis. Als je hoort wat voor crap er nu wordt gemaakt door die auto tunes "artiesten" op de radio, wat een zielloze bedoeling...
Whitney was er één van de oude stempel, erg zonde dit. Toe Michael Jackson stierf was het helemaal raar, ik kon me niet voorstellen dat hij dood was. Maar legendes zijn onsterfelijk. Hun muziek blijft voortleven. Vandaag zijn de Grammy Awards en Whitney zou aanwezig zijn om te zingen, er zijn enorm veel goede artiesten van vroeger aanwezig. Verwacht veel eerbetoon.

Dat doen we ook niet als ons ter oren komt dat jij de pijp bent uitgegaan

Ligt het gevoelig voor u?
Mijn excuses, mister Houston.
Ik denk omdat je bericht nogal respectloos overkwam..
Ik ken haar niet persoonlijk en laat dus ook geen traan. Heb over het algemeen weinig respect voor mensen die drugs gebruiken.
Ach, n*gers , loopt altijd fout af, zo zie je maar weer.
Omdat dat hun eigen keus is, en ik dan totaal geen medelijden heb met de gevolgen.