MuscleMeat

Nieuws Whitney Houston overleden op 48jarige leeftijd.

Te makkelijk dit. Haters gonna hate...

Alsof Mariah Carey nog de oude is met al die k*t nummers van de laatste jaren. Beetje Eminem dissen in videoclips, lol. Ook zij heeft niet meer dat gigantische stembereik van toen, luister maar naar haar recente live optredens. Whitney Houston is altijd de nummer 1 zangeres van m'n childhood geweest, haar songs hadden nog een betekenis. Als je hoort wat voor crap er nu wordt gemaakt door die auto tunes "artiesten" op de radio, wat een zielloze bedoeling...

Whitney was er één van de oude stempel, erg zonde dit. Toe Michael Jackson stierf was het helemaal raar, ik kon me niet voorstellen dat hij dood was. Maar legendes zijn onsterfelijk. Hun muziek blijft voortleven. Vandaag zijn de Grammy Awards en Whitney zou aanwezig zijn om te zingen, er zijn enorm veel goede artiesten van vroeger aanwezig. Verwacht veel eerbetoon.
Mariah heeft tenminste nog lekkere titties :D

Jammer dat ze is overleden ze kon heel goed zingen. Het is gewoon k*t dat alle goede artiesten eigenlijk kapot gaan aan drank of drugs. Het is vanavond toevallig een film met haar in de hoofdrol.

Kan er geen traan om laten.

Maar ze zal dus wel k.o. gegaan zijn van de medicijnen in bad ofzo?

waar is kevin costner als je hem nodig hebt....

Typisch n*gers, zucht.

Heb de hele nacht "rolling in the deep" geluisterd en gejankt. Wat een prachtige stem had ze toch ook hé.

Omdat dat hun eigen keus is, en ik dan totaal geen medelijden heb met de gevolgen.

Oh oke. Vind t altijd nogal makkelijk om zo'n oordeel te vellen, maar goed. We hebben natuurlijk niet allemaal zo'n perfect leven zoals iedereen dat hier op het forum blijkbaar heeft.
OT: goeie zangeres in de eighties/begin nineties, onvergetelijke stem, jammer dat ze Bobby tegenkwam, jammer van het overmatige drank- en drugsgebruik en jammer dat ze nog probeerde terug te keren. Rust in vrede.

Terug
Naar boven