Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, mooi visje man. Ik ga vanavond er 1 uitslepen!

Haha prachtig
Hier zijn ze ook gek op katten/hondenbrokken. Ik vis meestal met frolics, van die snoep/brokjes met honden met zo'n gat erin. 1x die haak erdoor, en dan laten hangen.
Vandaag een nieuw beetverklikkertje gehaald, vanavond ontmaagden denk ik grrr

Ik ging vroeger altijd op de vlok liggen voor karpers. Werkte echt super! Helaas ook voor de eendjes daar!![]()

Ik ging vroeger altijd op de vlok liggen voor karpers. Werkte echt super! Helaas ook voor de eendjes daar!![]()

hehe van die meerkoeten die je bolies opduiken , heb je er ineens 1 aan je haak![]()
nog nooit meegemaakt ey!hehe van die meerkoeten die je bolies opduiken , heb je er ineens 1 aan je haak![]()

Heb het eens meegemaakt met een eend. Leuk zicht als je monstercrab-bolie 25m hoog hangt te fladderen.
Heb het vertikt om de draad door te knippen. Mijn Hayabusha-haak geef ik niet zomaar af.![]()
!!!!!!!!

Damn, mooi visje man. Ik ga vanavond er 1 uitslepen!

Gisteravond 1run en direct gehaakt, spiegeltje van rond de 60cm denk ik.
Gisteravond 1run en direct gehaakt, spiegeltje van rond de 60cm denk ik.
Kom nu net terug, middagje met t vrouwtje gechilld bij het water. Heb zelf een uurtje gepit met t zonnetje op mijn kop! 1 run gehad, maar niks binnen gehaald..
Jij nog wat beleefd, ouwe?

Das niks vergeleken met mijn vangst van vanmiddag.
![]()
En ja , ook maar 1x ...![]()