AndroidHealthClinic

Wie gaan er morgen allemaal vissen?

Damn, mooi visje man. Ik ga vanavond er 1 uitslepen!

Damn, mooi visje man. Ik ga vanavond er 1 uitslepen!

thnx:D

dr zat een hele meut bij ons in de gracht te zonnen....handjes kattenbrokken drin...15 minuten wachten en het geslurp klonk overal van onze geschubde vriendjes:D

toen een brok aan me hair gebonden en dr tussen geworpen...onbeschrijflijk hoe dat voelt als je die big naar je aas ziet zwemmen...pak hem nou, pak hem nou!!!:mad:

Haha prachtig :D
Hier zijn ze ook gek op katten/hondenbrokken. Ik vis meestal met frolics, van die snoep/brokjes met honden met zo'n gat erin. 1x die haak erdoor, en dan laten hangen.

Vandaag een nieuw beetverklikkertje gehaald, vanavond ontmaagden denk ik grrr

er zijn hier geen leuke stekkies voor karper vissen helaas :(
zal morgen wel weer wat brasems worden

lekker weertje
bietje vissen
altijd ontspannend :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Haha prachtig :D
Hier zijn ze ook gek op katten/hondenbrokken. Ik vis meestal met frolics, van die snoep/brokjes met honden met zo'n gat erin. 1x die haak erdoor, en dan laten hangen.

Vandaag een nieuw beetverklikkertje gehaald, vanavond ontmaagden denk ik grrr

Ik ging vroeger altijd op de vlok liggen voor karpers. Werkte echt super! Helaas ook voor de eendjes daar! :(

Zelfs de vissen zitten aan het aas :roflol:

hehe van die meerkoeten die je bolies opduiken , heb je er ineens 1 aan je haak :P

Heb het eens meegemaakt met een eend. Leuk zicht als je monstercrab-bolie 25m hoog hangt te fladderen.:eek:

Heb het vertikt om de draad door te knippen. Mijn Hayabusha-haak geef ik niet zomaar af.:p

Heb het eens meegemaakt met een eend. Leuk zicht als je monstercrab-bolie 25m hoog hangt te fladderen.:eek:

Heb het vertikt om de draad door te knippen. Mijn Hayabusha-haak geef ik niet zomaar af.:p

:roflol:!!!!!!!!

al die heisa om een Hayabusa haak?:p

Als het nou een Korda-haak met Teflon was, ok:D

Damn, met dit weer krijg ik weer zin om een sessie te houden aan de waterkant:(

Ik ga straks. Eerst ff wat spullen erbij kopen. :)

Gisteravond 1run en direct gehaakt, spiegeltje van rond de 60cm denk ik.
Kom nu net terug, middagje met t vrouwtje gechilld bij het water. Heb zelf een uurtje gepit met t zonnetje op mijn kop! 1 run gehad, maar niks binnen gehaald..

Jij nog wat beleefd, ouwe?

Gisteravond 1run en direct gehaakt, spiegeltje van rond de 60cm denk ik.
Kom nu net terug, middagje met t vrouwtje gechilld bij het water. Heb zelf een uurtje gepit met t zonnetje op mijn kop! 1 run gehad, maar niks binnen gehaald..

Jij nog wat beleefd, ouwe?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:)

Das niks vergeleken met mijn vangst van vanmiddag.

voorn_bimi.gif

En ja , ook maar 1x ... :(

Issie naturel? :roflol:

na een uurtje begon het hier helaas te regenen
dus ben ik maar richting huis gegaan
niks gevangen :(

Terug
Naar boven