Fitness Seller

Wie gaan er morgen allemaal vissen?

Ik weet het, maar ik heb gewoon zin! Trouwens voor het gericht vissen op snoek kan je niet gepakt worden. Ze hebben gewoon een verbod gestelt op alle roofdier vistechnieken. Dat vergeet men nog wel eens. :D

ach..je kan altijd zeggen dat je op roofblei aan het vissen bent en dat je dr niks aan kon doen dat er een snoek beet:p

Vind jij het onzin dan zo'n verbod?

nee, ik niet. Dit is juist de periode dat snoek en snoekbaarzen gaan paaien en weer nieuw vlees in de kuip brengen. door nu te gaan vissen wanneer ze onvoorzichtig zijn loop je kans om de voorplanting van de vis in de weg te liggen en gaat dat weer ten koste van een nieuwe populatie snoekjes:(

het verbod duurt maar tot eind april...die dagen kom ik ook nog wel door:D
trouwes...karper bijt veeeel beter imo:cool:

Kameraad van mij heeft die voerboot zelf gemaakt. Zijn handleidingen van te vinden op het net. Ben daar zelf niet zo handig in.

Een goeie voerboot heb je voor een 1000 euro. Als je er eentje wilt met ook een visvinder, dan zit je rond de 1400 euro;)

damn...zo duur?:eek:

• Topic Starter Topic Starter
nee, ik niet. Dit is juist de periode dat snoek en snoekbaarzen gaan paaien en weer nieuw vlees in de kuip brengen. door nu te gaan vissen wanneer ze onvoorzichtig zijn loop je kans om de voorplanting van de vis in de weg te liggen en gaat dat weer ten koste van een nieuwe populatie snoekjes:(

Eind april? Eind mei bedoel je voor snoek?

foutje:p

je heb gelijk:D

Voor straf noem ik jouw naam als ik gepakt word. :D

Eensch!

het vistopic leeft weer:banana:

ke*ker, wat een ****ing dikke snoek op die link Robert!
Maarre, vertel eens. Ben je geowned door die meerval? :D

ke*ker, wat een ****ing dikke snoek op die link Robert!
Maarre, vertel eens. Ben je geowned door die meerval? :D

Yep!

catfish-head.jpg

:D

Wat een beesten ook he, had eens een documentaire gezien over meervallen in spanje. Die gasten trokken een paar van die beesten op de boot, ****ing insane huge mofo's :D

Waarom staat die topic eigenlijk in het gare hanenhok? Ryu?

Heb geen mod powers hier. :(

haha !!!! :p

Terug
Naar boven