- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yep! En dan de haakjes netjes hierop droppen met het bootje. Muziek verzekerd![]()

jep...dood aas takelen en slepend vissen in de stroming, achter een bootje
of beter nog...op de karermethode
dooie makreel volspuiten met visolie...aan je onderlijn hangen, je karperpiepers aansluiten, steoltje drbij en wachten maar![]()
die zijn dr dol op

Iemand nog tips hoe je het beste snoek vangt met dood aas? Of zal het nooit beter worden dan met levend aas?![]()

jep...dood aas takelen en slepend vissen in de stroming, achter een bootje
of beter nog...op de karermethode
dooie makreel volspuiten met visolie...aan je onderlijn hangen, je karperpiepers aansluiten, steoltje drbij en wachten maar:D
hoe meer een aasvis stinkt..hoe meer attractief het is voor een roofvis zoals snoek en snoekbaarsdie zijn dr dol op
Klopt als een bus!
wat ook goed helpt vind ik persoonlijk, is een voerplek maken met stukjes gesneden vis die je hebt laten weken in visolie..paar daagjes doen en dan dr gaan liggen met je dooie vis aan een zeildobber![]()
).
Yep!
Portuguese sardines (14-17cm)! Ingevroren bij de visboer kopen. Kilootje ofzo. Kan geen kwaad dat ze nog bevroren zijn. Ik heb snoeken gevangen met visjes die nog bevroren waren
Beste manier!!!
Inderdaad. Visjes waar je de vorige dag mee gevist hebt, in stukjes snijden en en gewoon als lokaas op je plek gooien. Hoe meer ze stinken, hoe beter! (voor de snoek/snoekbaars dan).
![]()
ik wil dr namelijk ook een gaan kopen maar weet niet wat je het beste kunt hebben voor een mooi prijsje
vorige keer een meerval gevangen tijdens het snoeken
die run die ik op me pieper kreeg
dit is geen snoek....en helemaal al geen karper, hoorde ik me vismaatje al zeggen
Hmmm nooit geweten
Dan ga ik dat zeker keer proberen. Gewoon grote dobbber en 2 dregs gevlochten onderlijn. Spuit je die olie gewoon in met roid naalden? En is levertraan ook goed? Vet namelijk niet waar je zo 1 2 3 visolie los koopt inplaats van caps.
Snoek is de enige Nederlands vis die lijnen door kan bijten...ook gevlochten
hehe

Waar haal je je makreel olie?
En ik heb eigenlijk zin om dit vanavond te doen. Maar bijten ze wel tijdens de paringtijd?

hehe..makreelolie heeft elke viswinkel of toko
Hou dr wel rekening mee dat als je nu gepakt wordt tijdens het snoeken/snoekbaarzen...je een dikke prent kan verwachten want het is nu paaiseizoen en door al dat gepaai verliezen ze hun voorzichtigheid![]()

Ik weet het, maar ik heb gewoon zin! Trouwens voor het gericht vissen op snoek kan je niet gepakt worden. Ze hebben gewoon een verbod gestelt op alle roofdier vistechnieken. Dat vergeet men nog wel eens.![]()
wat voor voerboot?ik wil dr namelijk ook een gaan kopen maar weet niet wat je het beste kunt hebben voor een mooi prijsje
hehe...meerval is ook verzot op vsafvalvorige keer een meerval gevangen tijdens het snoeken
die run die ik op me pieper kreeg
WTFdit is geen snoek....en helemaal al geen karper, hoorde ik me vismaatje al zeggen
![]()

wat doen jullie nou als jullie een medevisser een karper/snoek zien vangen en er vervolgens met een stok op los staat te rammen?
...de visser dan