AndroidHealthClinic

Wie heeft er al geld gestort voor Haïti?

Peiling Peiling Wie heeft er al geld gestort voor Haïti? En zoja, hoeveel?

• Ik heb mijn al bijdrage geleverd

Stemmen: 12 6,6%
  • Ik ben van plan om het te doen

Stemmen: 14 7,7%
  • Van mij krijgen ze geen cent.

Stemmen: 155 85,6%

• Totaal stemmers
    181
earthquake.jpg

m1dzpuoane26.jpg

m1czq6uar7jh.jpg

Laatst bewerkt:
Mwa het is vrij ver van mijn bed , dus nee.
ik hoor het vanavond wel weer op het nieuws, hoeveel geld er door de toilet gespoeld is :o

of is dat morgen die benefiet BS ?

Ik heb geen idee, zolang er hier geen aardbeving is vind ik alles best, egoistisch he?

Net 50 euro overgemaakt via EO Metterdaad :)

hopeloze acties dat geld verzamelen. Die actiespelletjes gaan niet 1 maar al meer dan 50jaar mee, hopeloos...

Ik geloof hier nooit zo in, op de 1 of andere manier komt het geld toch nooit bij de mensen waar het voor bestemd is.

ik zojuist, tegen mn principes in, bij bol.com/

GVD de helft van de zenders heeft die onzin nu :mad::o

GVD de helft van de zenders heeft die onzin nu :mad::o

ja k*t he. Ben vanmorgen begonnen bij skyradio omdat ik dacht dat dat de enige zender was waar die crap niet op te horen was....maar na 30 min kwam die ouwe meuk me zo de strot uit dat ik op zoek ben gegaan naar wat anders.....heb nu decibel aan staan. Stuk beter zo

ja k*t he. Ben vanmorgen begonnen bij skyradio omdat ik dacht dat dat de enige zender was waar die crap niet op te horen was....maar na 30 min kwam die ouwe meuk me zo de strot uit dat ik op zoek ben gegaan naar wat anders.....heb nu decibel aan staan. Stuk beter zo

decibel doet ook semi mee aan deze onzin broeder ;) ik heb mn toevlucht genomen tot cd's, zover ik weet is dat nog pure :D

vertrouw 'goede doelen' voor geen cent meer.
overal zit een kerel aan de top die zoveel verdient dat 100000 donaties als zijn salaris gebruikt moeten worden. zolang dat zo is kunnen ze optieven. zoek dan een topman die voor een normaal salaris voor 'de goede zaak' wil werken

Ik heb 2 van die droge smsjes gestuurd naar radio 555 wat werd uitgezonden op RTL5

1) Veel sterkte toegewenst aan de slachtoffers op Bonaire, groetjes Arie Tillens
2) Succes met de wederopbouw van Sumatra

€250 bij een uurloon van €3,5:D

+++ en das een errug groot aandeel!

Jij was toch diegene die geld gestort had? :)

Al die bekende Nederlanders ook weer op tv, die dan bij die telefoon hangen, inclusief Prinses Laurentien, daar gaan echt me nekharen van overeind staan, vreselijk.

Jij was toch diegene die geld gestort had? :)

Al die bekende Nederlanders ook weer op tv, die dan bij die telefoon hangen, inclusief Prinses Laurentien, daar gaan echt me nekharen van overeind staan, vreselijk.

+++

En vooral die schijt bedankjes voor alle sponsor bedrijven (op de radio)

"ook h**ren B.V. heeft bijgedragen aan de wederopbouw....en Neuken B.V....en PaprikaPinguins N.V. etc etc etc "

Terug
Naar boven