XXL Nutrition

Wie heeft er al geld gestort voor Haïti?

Peiling Peiling Wie heeft er al geld gestort voor Haïti? En zoja, hoeveel?

• Ik heb mijn al bijdrage geleverd

Stemmen: 12 6,6%
  • Ik ben van plan om het te doen

Stemmen: 14 7,7%
  • Van mij krijgen ze geen cent.

Stemmen: 155 85,6%

• Totaal stemmers
    181
Jij was toch diegene die geld gestort had? :)

Al die bekende Nederlanders ook weer op tv, die dan bij die telefoon hangen, inclusief Prinses Laurentien, daar gaan echt me nekharen van overeind staan, vreselijk.

zou me niks verbazen als sbs6 morgen met sterren dansen voor haiti komt:kots: of andere onzin.

De 25 meest shocking aardbevingen.

Straks allemaal kijken naar Hart voor Haiti om te zien hoe geweldig patty brard en gerard joling het wel niet vinden dat we zoveel hebben ingezameld met zn allen.

h**ren B.V. en Neuken B.V.

Ik ga helemaal stuk :roflol:

Ik stuur deze week elke dag een SMS'je voor 1 euro. :)
Eerste keer dat ik iets van dat soort 'hulp' doe trouwens en doe het enkel omdat ik toch teveel geld om mijn kaart heb staan.

83 miljoen

Wat een dag , Wat een mensen:aai:

Ik heb zojuist gehoord dat er een nieuwe band is in Haiti; New Blocks On The Kids.

We zijn nou toch bezig,

Er liggen 2 Haïtianen onder het puin.
Zegt de een tegen de ander: "Heb jij 10 Dollar voor mij?"
Waarop de ander zegt: "Nee sorry, ik zit nogal krap".

/K ik ga nu........

Nu ben ik ook wel redelijk vaak cynisch maar in dit geval vind ik het niet op zijn plaats. Hulporganisaties maken er misschien administratief regelmatig een puinhoop van maar er wordt ook genoeg goed werk gedaan. Tenminste als het gaat om noodhulp en de opbouw na zo'n ramp.

Zonder hulp vervalt Haiti in ieder geval in een totale anarchie, voor zover het dat natuurlijk voor de aardbeving al niet was. Maar je kan er vanuit gaan dat er Tonton Macoutespraktijken komen als je het land volledig aan zijn lot overlaat.

mja ze hebben zojuist 83 miljoen ingezameld dus denk dat ik overbodig ben

Van mij krijgen ze geen cent die optie klopt niet echt he...

Van mij krijgen ze bijna 3 euro aangezien het bedrag van mijn belastingcenten is verdubbeld...

Daarnaast geeft de eu ook een bedrag van 420 mlj wederom van belastinggeld....

Waardoor ik in feite alweer 2 x heb gedoneerd. Het wordt tijd dat we eens stoppen met die verplichte donaties en mensen gewoon zelf laten kiezen of ze wel of niet doneren.

@ robocop, heb je die boeken nou nog niet verkocht? :D

Helaas ze zijn al een tijdje weg :p. Had je interesse dan... stonden maar 2 jaar te koop ;)

Laatst bewerkt:
ik heb een tientje gegeven.

nu ben ik ook wel redelijk vaak cynisch maar in dit geval vind ik het niet op zijn plaats. Hulporganisaties maken er misschien administratief regelmatig een puinhoop van maar er wordt ook genoeg goed werk gedaan. Tenminste als het gaat om noodhulp en de opbouw na zo'n ramp.

Zonder hulp vervalt haiti in ieder geval in een totale anarchie, voor zover het dat natuurlijk voor de aardbeving al niet was. Maar je kan er vanuit gaan dat er tonton macoutespraktijken komen als je het land volledig aan zijn lot overlaat.

qft!

Terug
Naar boven