Fitness Seller

Wie heeft er al geld gestort voor Haïti?

Peiling Peiling Wie heeft er al geld gestort voor Haïti? En zoja, hoeveel?

• Ik heb mijn al bijdrage geleverd

Stemmen: 12 6,6%
  • Ik ben van plan om het te doen

Stemmen: 14 7,7%
  • Van mij krijgen ze geen cent.

Stemmen: 155 85,6%

• Totaal stemmers
    181
ik bezie geld storten als een schenking, ik heb er geen problemen mee, maar ik wil overtuigt worden door een goed businessplan voor ik iets schenk. Ik bezie het wat als een investering waar ik morele voldoening voor terug wil.

Pls giev maney foar poar peeples!

? ? ?

peeples safed!

is geen goed businessplan. Nooit geweest. Dus geen steun.

Laatst bewerkt:
geen rotte cent krijgen ze van me! ik betaal al genoeg belastingen per maand..
en waarom geld geven aan een bende apen die te lui zijn voor te werken???
eens benieuwd wat ze met al dat geld gaan doen? terug krotten plaatsen zodat ze bij een volgende beving terug onder het puin zitten? **** off! of dat er miljoenen ineens verdwijnen??? **** off!!!
dat ze zagen bij hun president die heeft geld genoeg.
en dan nog te geloven dat er mensen hiervoor storten... wil je helpen? ga dan zelf naar ginder en raap puin en help de gewonden, denk je nu echt dat ze aan ons geld iets hebbe?
tssss....

Ik had 50 euro overgemaakt.. en een paar uur later terug laten storten :o

zit nu verplicht skyradio :barf: te luisteren op het werk omdat dat 1 van de weinige zenders is die niet mee doet aan die inzamel meuk :D

Laatst bewerkt:
beter sturen ze reddingswerkers inplaats van geld

die haitiewieanen krijgen geen rooie cent, rot volk.

beter sturen ze reddingswerkers inplaats van geld

En die reddingswerkers gaan zelf stenen bakken, eten verbouwen, medicijnen fabriceren etc? Reddingswerkers zijn er al maar voor medicijnen, voeding, bouwmaterialen etc is toch echt geld nodig.

Gelukkig gaan de BN'ers wat doen :rolleyes:
ja met hun t*fus kop weer op T.V , als ze GVD zelf nou ff een paar duizend per man overmaken NEE dat dacht je toch niet he :mad:

En die reddingswerkers gaan zelf stenen bakken, eten verbouwen, medicijnen fabriceren etc? Reddingswerkers zijn er al maar voor medicijnen, voeding, bouwmaterialen etc is toch echt geld nodig.

Kunnen ze het niet allemaal gewoon gratis weg geven?

Noodhulp moet de overheid volledig voorzien. Zomaar geld sturen naar een corrupt land is in elk geval waanzin.

Haïti is sterk afhankelijk van leningen en giften vanuit het buitenland en leeft hoofdzakelijk van wat geëmigreerde Haïtianen naar hun vaderland terugsturen. Het land heeft veel buitenlandse schulden. Het eens bloeiende toerisme is door de onrust in het land bijna niet meer aanwezig.

Kom op mensen, meer geld geven!

Ja maak het land nog meer afhankelijk. De beste manier om de toekomst van een land totaal kansloos te maken.

Pffff ik zal jullie eerlijk zeggen.. Ik word schijt ziek van dat hele pest-kk-haiti!

Iedere zender op de radio/tv gaat over haiti.. En op het nieuws niet 1, maar meteen 5 items over haiti, haitiaanse kinderen, naschokken in haiti, nederlanders in haiti, en over hippies die inzamelijks acties opzetten voor HAITI..

Opgerot met je hele haiti.. Laat ze steun bij hun buren zoeken in plaats van hun handje op te houden bij ons..

Ik twijfel..vraag me af of het echt allemaal zin heeft en het ook bij de mensen wel aankomt..heb dat bij al die goede doelen of dit soort gebeurtenissen...

Ja maak het land nog meer afhankelijk. De beste manier om de toekomst van een land totaal kansloos te maken.

Mee eens.

Laat ik wel voor op stellen dat ik het erg vervelend vind voor die mensen, maar geld geven zal uiteindelijk niet ten goede komen voor een land als Haiti.

Geld geven aan financieel kapot land, is het begin van het einde.

laten we het hebben over Tahiti :)

Terug
Naar boven