Fitness Seller

Wie herkent dit ?

LoEnATiK

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Als ik on ben (nu) en ik heb flink m'n Abs getraind, krijg ik de volgende dag soms zo'n ongelofelijke pijnlijke kramp in m'n Abs tijdens een hoestbui of iets, echt niet te doen. Duurt soms tot wel 5 minuten voordat het echt weg is. Heb dit sinds de laatste drie jaar ongeveer.

Herkenbaar voor iemand ?

Thanks alvast

Ik heb een soortgelijk iets, of misschien wel hetzelfde.
Maar ik heb niet alleen als ik abs getraind heb.

Ik heb er alleen last van als ik stil zit, dan "schiet" het ineens in mn buik en dat doet z'n verschrikkelijk veel pijn dat ik dan niet kan bewegen, en moet hopen dat het snel over gaat.

BUik trainen the ****? Doen mensen dat nog?

Als ik on ben (nu) en ik heb flink m'n Abs getraind, krijg ik de volgende dag soms zo'n ongelofelijke pijnlijke kramp in m'n Abs tijdens een hoestbui of iets, echt niet te doen. Duurt soms tot wel 5 minuten voordat het echt weg is. Heb dit sinds de laatste drie jaar ongeveer.

Herkenbaar voor iemand ?

Thanks alvast

Dit heb ik ook gehad.....

bleek dus dat ik een 44kg dumbell in me dunne darm had zitten.

Is het echt van het trainen of eerder een buikkramp?
Misschien dat je niet genoeg water drinkt?

• Topic Starter Topic Starter
Kolere zeg, wat is dit forum naar de klote gegaan.

@admins. Pls close subject ajb.

Thanks.

Had ik toevallig gister ook, geen idee waar het door komt wil ik ook wel weten

Herkenbaar voor iemand ?

Thanks alvast
Hoe vaak train je ze? Hoor het weleens van mensen die ze dan bijna elke dag trainen, als ze ze dan vervolgens een- of tweemaal per week trainen hebben ze er geen last meer van.

Bij mij was het de eerste keer weer in een jaar, 1,5

Ook een geupdate FAQ kan helpen.

Hanging leg raises en dan 's avonds bovenop het vrouwtje klimmen...

Dacht dat ik verging van de kramp in de buikspiertjes.

heb de abs nog nooit getraint en je ziet ze alle 6 haha

ik moet dan wss de abbs nog iets harder pakken

Had dit tijdens mijn vorige cycle met test 250 tren 400, nu op test 500 tren 750 geen last van, van geen enkele kramp eigenlijk terwijl ik dit normaal gezien altijd heb on cycle; Ik drink nu wel veel meer water als bij vorige cycles en nu heb ik nergens meer last van.

Kreeg het vroeger zelfs als ik op de leg extension het gewicht wou verhogen en rechts omlaag keek :p

zoals je all over the place kan lezen hier op dbb

krampen kun aanpakken met Taurine , Magnesium bijvoorbeeld

meer tips

Code:
Calcium
magnesium (adh is 300mg). voor de training in nemen
Een goede vochthuishouding
Warmte en uit masseren
natrium
strek oefeningen 
kalium > moet je uit voeding halen> banaan, tomaat, tomatenpulp groentesap V8
niet uit tabs of iets