XXL Nutrition

'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lijkt idd wel een machtige staat geworden (wat wapens betreft dan), maar om te zeggen dat dit weer een reden is om er een zoveelste oorlog tegen te beginnen...
waarom mogen wij over kernenergie beschikken en zij niet ?
men zal altijd wel een stok vinden om mee te slaan.

ik kan ergens wel begrijpen dat ze hun 'spierballen' aan de rest van de wereld (lees: Amerika) willen tonen.
ik zou het iig ook niet leuk vinden moesten andere landen - al dan niet met drogredenen - mijn land zomaar zouden binnenvallen om er de rijkdommen te komen plunderen en de rest in een chaos te herscheppen.
ze hebben toch zelf het recht om hetgeen ze bezitten aan de man te brengen...
wat ze nu doen is gewoon laten merken dat ze geen 2de Irak willen worden.

en wat hun nog tamelijk gematigde dictatuur betreft : sommige van die landen lijken daar gewoon beter mee af.
in het Midden-Oosten zijn het toch meestal heethoofden, soms lijkt een dictator wel de 'beste' oplossing om ze min of meer onder controle te houden.
en voor de rest heeft niemand hier daar last van...

sympathie heb ik er niet voor, maar dit geldt evengoed voor Bush.
ik zie trouwens ook nog niet zo direct zitten waar ie nog het geld zal vandaan halen en waar hij bondgenoten zal vinden. de meeste mensen zijn die kerel meer dan kotsbeu.

Sommige punten inderdaad met je eens.

Maar Nederland en de rest van Europa zijn zulke domme landen...
Amerika maakt ze zó makkelijk gek genoeg (als het echt nodig is volgens Amerika) om bondgenoten te worden, misschien wel binnen een maand alles geregeld om de eerste aanslagen te realiseren... De plannen liggen er al jaaaaaaren. En aan geld echt geen gebrek hoor, als amerika dit wilt is er zo weer een super miljardenpot beschikbaar.
 
Dit shit gaat te ver, best nu aanvallen wanneer ze op hun zwakst zijn, want hoe meer tijd je ze geeft hoe sterker ze worden.

95% van de bevolking is tegen, jaja goed goed, maar dat blijft al maanden (jaren ?) zo. Het wordt tijd dat er wat verandering in komt dan. Zo kan het echt niet blijven duren.



Liever amerika dan Iran.

En als je dat doet, keer je die 95% allemaal tegen je
Tegen je regering zijn is 1, maar een bombardement door een ander land is 2
Overigens is Iran praktisch niet in te vallen, hoogstens het land platbombarderen
Maar bezetten, zal je never nooit lukken
 
maar toch liever amerika dan iran toch ?
In amerika heb je relatief wel toch meer vrijheid dan in Iran.
Er is tenminste nog wat democratie in amerika, in iran niet.

ja klopt, heb ook niets tegen Amerika wel tegen hun leider(s) en hun aasgierenpolitiek en achterhaalde complottheoriën.

ik snap gewoon het gevaar van Iran als staat niet, ik voel me er iig niet door bedreigd.
 
En als je dat doet, keer je die 95% allemaal tegen je
Tegen je regering zijn is 1, maar een bombardement door een ander land is 2
Overigens is Iran praktisch niet in te vallen, hoogstens het land platbombarderen
Maar bezetten, zal je never nooit lukken

Het kan gewoon niet zo blijven duren.

@deadsmurf: ik voel me ook (nog ?) niet bedreigd, maar dat kan wel komen als Iran erg groot en machtig wordt(militair dan).
 
Het kan gewoon niet zo blijven duren.

@deadsmurf: ik voel me ook (nog ?) niet bedreigd, maar dat kan wel komen als Iran erg groot en machtig wordt(militair dan).

Nee, maar een aanval is ook geen optie
Tenzij je natuurlijk besluit het land puur en alleen plat te bombarderen.
Je moet Iran als een soort onneembare vesting zien, met een hele grote gracht
 
Het kan gewoon niet zo blijven duren.

@deadsmurf: ik voel me ook (nog ?) niet bedreigd, maar dat kan wel komen als Iran erg groot en machtig wordt(militair dan).

de export van olie is de belangrijkste bron van inkomsten van Iran en daar wil Amerika weer een vinger van in de pap, daar draait gewoon weer alles om.

Amerika's zucht naar werelddominantie vindt zijn oorsprong van na de 2de wereldoorlog en neemt alsmaar extremer vormen aan.
staat hen de politiek van een bepaald land niet aan, gaan ze infiltreren, regering omver werpen en een leider of regering naar voor schuiven die wel naar hun ppen danst.

gewoon handel drijven of converseren met dergelijke landen kan blijkbaar niet.

maar dat Ahmadinejad een paar vreemde hersenkronkels heeft en scherp in de gaten dient gehouden te worden is zonder meer ook een feit :)
 
Iran heeft outfits ontworpen met miljarden pixels die het beeld weerkaatsen en dan zijn ze volledig onzichtbaar :eek:

klopt ja, Osama Bin Laden gebruikt die outfit al jaren, vandaar dat hij onvindbaar is.
 
Nee, maar een aanval is ook geen optie
Tenzij je natuurlijk besluit het land puur en alleen plat te bombarderen.
Je moet Iran als een soort onneembare vesting zien, met een hele grote gracht

Nothing an A-bomb can't handle. Zoals A. Einstein al zei: "I don't know what weapons WW3 will be fought with, but WW4 will be fought with sticks and stones"
 
de export van olie is de belangrijkste bron van inkomsten van Iran en daar wil Amerika weer een vinger van in de pap, daar draait gewoon weer alles om.

Amerika's zucht naar werelddominantie vindt zijn oorsprong van na de 2de wereldoorlog en neemt alsmaar extremer vormen aan.
staat hen de politiek van een bepaald land niet aan, gaan ze infiltreren, regering omver werpen en een leider of regering naar voor schuiven die wel naar hun ppen danst.


gewoon handel drijven of converseren met dergelijke landen kan blijkbaar niet.

maar dat Ahmadinejad een paar vreemde hersenkronkels heeft en scherp in de gaten dient gehouden te worden is zonder meer ook een feit :)

Het mooie hiervan is dat sommige mensen ook vinden dat ze daar een soort van recht toe hebben omdat ze veel landen hebben bevrijdt van een andere wereldmacht(in opkomst).
 
yeah right..
1) geloof er nix van
2) als het al dan waar zou zijn.. zetten ze hun brilletje op en kijken ze op lichaamswarmte, of zoeken op radar en raketje sturen :p

Het zijn ook speciale koelpakken die de lichaamstemperatuur precies compenseren ---> niet detecteerbaar.

haha ja sure
btw dan heb je toch nog altijd infrarood :P

De pakken zijn ook voorzien van magnetisch-manipulatieve anti-detectiemechanismen. Die vlieger gaat dus niet op.
 
van de ene kant denk je... waarom mochen hun geen kernwapens en wij wel ? maar waarom moeten hun zoveel van die dingen bouwen ? wat zijn ze van plan ? ik ben dus ook blij dat amerika aan de macht is en niet het midden oosten.maar om iran nou aan te vallen slaat nergens op.ze doen geen vlieg kwaad toch.
 
Het zijn ook speciale koelpakken die de lichaamstemperatuur precies compenseren ---> niet detecteerbaar.



De pakken zijn ook voorzien van magnetisch-manipulatieve anti-detectiemechanismen. Die vlieger gaat dus niet op.

Tuuuurlijk bro, slaapwel en droom zacht over pakken die je onzichbaar maken, spider-man, de hulk, superman, batman en je mama :aai::kiss:
 
van de ene kant denk je... waarom mochen hun geen kernwapens en wij wel ? maar waarom moeten hun zoveel van die dingen bouwen ? wat zijn ze van plan ? ik ben dus ook blij dat amerika aan de macht is en niet het midden oosten.maar om iran nou aan te vallen slaat nergens op.ze doen geen vlieg kwaad toch.
Zoek maar wat op via google. Ze lopen te provoceren. "We" hebben ze vaak genoeg gewaarschuwd om, of onze hulp te accepteren bij het bouwen van kerncentrales of het gewoon niet te doen omdat wij onze veiligheid niet meer goed kunnen waarborgen. Toch doen ze het.

Jammer dat er niet zoveel actuele informatie te vinden valt. Er is genoeg informatie te vinden van een paar maanden/jaren terug waarin het een en andere duidelijk wordt. Het "enge" van Iran en Amerika is dat Amerika lijkt te denken dat een nucleaire aanval het waard is.
 
Laatst bewerkt:
Laat de oorlog maar komen, het zal mij weinig interesseren.

Als we allemaal dood gaan, gaan we dood. Ik geloof in mezelf en ik ben god, volgens mijn eigen geloof is er leven na de dood met 3000 maagden voor mij alleen, dus ik hoef me nergens zorgen over te maken:orly::yarly:

Oh wacht, dit is niet genoeg natuurlijk. Ik heb ook een boek he, daarin staat alles beschreven, dus het is waar. ''Bas' boek vol waarheden'' heet het.
 
Laat de oorlog maar komen, het zal mij weinig interesseren.

Als we allemaal dood gaan, gaan we dood. Ik geloof in mezelf en ik ben god, volgens mijn eigen geloof is er leven na de dood met 3000 maagden voor mij alleen, dus ik hoef me nergens zorgen over te maken:orly::yarly:

Oh wacht, dit is niet genoeg natuurlijk. Ik heb ook een boek he, daarin staat alles beschreven, dus het is waar. ''Bas' boek vol waarheden'' heet het.
Mag ik je messiah zijn?
 
Zoek maar wat op via google. Ze lopen te provoceren. "We" hebben ze vaak genoeg gewaarschuwd om, of onze hulp te accepteren bij het bouwen van kerncentrales of het gewoon niet te doen omdat wij onze veiligheid niet meer goed kunnen waarborgen. Toch doen ze het.

Jammer dat er niet zoveel actuele informatie te vinden valt. Er is genoeg informatie te vinden van een paar maanden/jaren terug waarin het een en andere duidelijk wordt. Het "enge" van Iran en Amerika is dat Amerika lijkt te denken dat een nucleaire aanval het waard is.

En toch is het geen reden om het land aan te vallen, het mag niet dus punt uit. Er zijn genoeg andere opties, maarja dan beginnen hier weer mensen te janken dat de benzine naar 2 Euro per liter gaat ;) .
 
En toch is het geen reden om het land aan te vallen, het mag niet dus punt uit. Er zijn genoeg andere opties, maarja dan beginnen hier weer mensen te janken dat de benzine naar 2 Euro per liter gaat ;) .
Het boeit mij eerlijk gezegd niet of ze aanvallen of niet. Alleen zou ik het wel op prijs stellen als Amerika het gelijk in een keer platgooit en dan de benzine prijs verlaagd naar 10 cent per liter.
 
Het zijn ook speciale koelpakken die de lichaamstemperatuur precies compenseren ---> niet detecteerbaar.

De pakken zijn ook voorzien van magnetisch-manipulatieve anti-detectiemechanismen. Die vlieger gaat dus niet op.

Idd, wat een n00bs hiero.
 
gewoon handel drijven of converseren met dergelijke landen kan blijkbaar niet.

maar dat Ahmadinejad een paar vreemde hersenkronkels heeft en scherp in de gaten dient gehouden te worden is zonder meer ook een feit :)

Ok dat wordt al jaren gedaan. Scherp in de gaten houden en toch gaan ze door. Wanneer is het genoeg? Volgens jou moeten we gewoon doen alsof er niets aan de hand is en lekker handel gaan drijven? Ondertussen bouwen zij een geweldig leger op en misschien wel nucleaire raketten. Goed plan :thumbs:
 
Back
Naar boven