MuscleMeat

'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'

Bezoekers in dit topic

atoombommen erop, op al die landen,heb je gelijk geen gezeik meer.
 
ze vallen hun aan vanwege de atoombommen dus kunnen ze die zelf moeilijk gaan gebruiken.als ze hun aanvallen laten ze dan in ieder geval zorgen dat ze winnen want dat zie ik ook nog niet gebeuren.:D
 
Het boeit mij eerlijk gezegd niet of ze aanvallen of niet. Alleen zou ik het wel op prijs stellen als Amerika het gelijk in een keer platgooit en dan de benzine prijs verlaagd naar 10 cent per liter.

Terug naar Anarchie he, lekker kort door de bocht ;) .
 
Ok dat wordt al jaren gedaan. Scherp in de gaten houden en toch gaan ze door. Wanneer is het genoeg? Volgens jou moeten we gewoon doen alsof er niets aan de hand is en lekker handel gaan drijven? Ondertussen bouwen zij een geweldig leger op en misschien wel nucleaire raketten. Goed plan :thumbs:

en dan ? het Westen beschikt ook over een nucleair arsenaal, alleen wordt er hier met geen woord over gerept.
welk recht hebben wij om te zeggen dat zij er ook geen mogen hebben.
een beetje hypocriet toch ?

ik zie die evolutie van nucleaire wapens en dat machtsvertoon ook liever niet omdat het idd op wereldschaal onrust opwekt.
blaffende honden bijten niet, ik zou rust laten waar rust is.
als Amerika zich geroepen voelt om weer een oorlog te beginnen, mij niet gelaten, zolang ze hier maar niet komen aankloppen voor steun.

Noord-Korea vormt al jaren een minstens even grote bedreiging als Iran als het machtsontplooiing gaat en daar doen ze geen zak aan.
en waarom ? idd daar vallen rijkdommen zoals olie te stelen.

1 stinkend boeltje is het.
 
wat een stel kwijlende Down-debielen hier met die reacties als "uuh platnukuuh". Een keer even nadenken over hoe de wereld in elkaar steekt zou breekt echt geen spiermassa af.

Ze vragen er wel echt om he, eerst ongestoord hun kernprogramma verder zetten en dan ook nog beetje uitdagen door te zeggen dat ze sterker zijn. Denk dat Bush z'n vingers al jeuken om op de war button te drukken :evil:

Alsof er een oorlog gaat komen omdat meneertje Bush geprovoceerd is :rolleyes:

Mocht het trouwens tot oorlog komen gaat er geen nuke aan te pas komen en wordt het 1 van de bloedigste oorlogen van de afgelopen 40 jaar.
 
Het zijn ook speciale koelpakken die de lichaamstemperatuur precies compenseren ---> niet detecteerbaar.



De pakken zijn ook voorzien van magnetisch-manipulatieve anti-detectiemechanismen. Die vlieger gaat dus niet op.

Dus het bestaat echt? Heeft die outfit nog een naam? Klinkt als vette technologie... wil ik eens meer over lezen.
 
wat een stel kwijlende Down-debielen hier met die reacties als "uuh platnukuuh". Een keer even nadenken over hoe de wereld in elkaar steekt zou breekt echt geen spiermassa af.



Alsof er een oorlog gaat komen omdat meneertje Bush geprovoceerd is :rolleyes:

Mocht het trouwens tot oorlog komen gaat er geen nuke aan te pas komen en wordt het 1 van de bloedigste oorlogen van de afgelopen 40 jaar.

:roflol: geen nuke , en dat weet jij zo zeker ?
 
Noord-Korea vormt al jaren een minstens even grote bedreiging als Iran als het machtsontplooiing gaat en daar doen ze geen zak aan.
en waarom ? idd daar vallen rijkdommen zoals olie te stelen.

1 stinkend boeltje is het.

Noord Korea wil met rust gelaten worden en hun ding doen in eigen land. Dat is iets anders dan een land dat terroristjes kweekt. Dus een groter gevaar. Er zijn natuurlijk genoeg overeenkomsten zoals het schenden van mensenrechten en het domhouden van het volk. Ironische is dat dit in de VS ook gebeurd, maar toch op een andere meer ontwikkelde manier.

Toch lijkt het me niet onlogisch als de factor geld op een of ander manier meespeelt in het verhaal.
 
en dan ? het Westen beschikt ook over een nucleair arsenaal, alleen wordt er hier met geen woord over gerept.
welk recht hebben wij om te zeggen dat zij er ook geen mogen hebben.
een beetje hypocriet toch ?

ik zie die evolutie van nucleaire wapens en dat machtsvertoon ook liever niet omdat het idd op wereldschaal onrust opwekt.
blaffende honden bijten niet, ik zou rust laten waar rust is.
als Amerika zich geroepen voelt om weer een oorlog te beginnen, mij niet gelaten, zolang ze hier maar niet komen aankloppen voor steun.

Noord-Korea vormt al jaren een minstens even grote bedreiging als Iran als het machtsontplooiing gaat en daar doen ze geen zak aan.
en waarom ? idd daar vallen rijkdommen zoals olie te stelen.

1 stinkend boeltje is het.

Omdat Iran partij is bij het Nuclear Non-Proliferation Treaty.

ARTICLE II

Each non-nuclear-weapon State Party to the Treaty undertakes not to receive the transfer from any transferor whatsoever of nuclear weapons or other nuclear explosive devices or ofncontrol over such weapons or explosive devices directly, or indirectly; not to manufacture or otherwise acquire nuclear weapons or other nuclear explosive devices; and not to seek or receive any assistance in the manufacture of nuclear weapons or other nuclear explosive devices.

Momenteel zijn er 189 staten partij bij het verdrag, 4 staten (Indië, Pakistan, Israël, Noord-Korea) hebben het verdrag niet ondertekend, terwijl Noord-Korea zich ontbonden heeft van het verdrag.
 
Alsof er een oorlog gaat komen omdat meneertje Bush geprovoceerd is :rolleyes:
Gaat er niet om dat meneertje Bush geprovoceerd is, gewoon dat ze er om vragen en heel de regering er achter gaat staan. En ja Bush kan dat bevel geven als hij dat nodig acht! Of ben je al vergeten hoe eenzijdig ze beslist hebben over de aanval van Irak.

17 jarig jochie zal het even uitleggen hoor, je komt net kijken man :roflol:
 
Gaat er niet om dat meneertje Bush geprovoceerd is, gewoon dat ze er om vragen en heel de regering er achter gaat staan. En ja Bush kan dat bevel geven als hij dat nodig acht! Of ben je al vergeten hoe eenzijdig ze beslist hebben over de aanval van Irak.

George Bush jr. heeft daarvoor gelukkig niet genoeg ballen. Want ze zijn doodsbang voor China ;) .
 
Omdat Iran partij is bij het Nuclear Non-Proliferation Treaty.

Momenteel zijn er 189 staten partij bij het verdrag, 4 staten (Indië, Pakistan, Israël, Noord-Korea) hebben het verdrag niet ondertekend, terwijl Noord-Korea zich ontbonden heeft van het verdrag.

Indie=India?!

Waarom zou Iran zich hier ook maar iets van aantrekken?
 
Voor de Amerikanen is Iran, Noord-Korea, enzovoort ver weg. Maar voor China komt het dan wel heel dichtbij, nucleaire neerslag kent geen grenzen en als de wind nu net verkeerd staat is het raak.
 
Indie=India?!

Waarom zou Iran zich hier ook maar iets van aantrekken?

Indië --> India :) , omdat je gebonden bent aan een contract. En er zijn genoeg andere opties om een land te laten uitdrogen, maarja het westen is zo machts- en oorlogsgeil...
 
Indië --> India :) , omdat je gebonden bent aan een contract.

Dat bedoel ik. Ik ken het verdrag hoor, maar denk je dat die godsdienstfanaten zich iets aantrekken zo'n stukje papier als ze eenmaal flink mot hebben met Bush (en een flink deel van de rest van de wereld)? Ik weet het zo net nog niet.
 
Toch vraag ik me of het n.p verdrag iets waard hoor als de pleuris eenmaal is uitgebroken:scratch:
 
Dus het bestaat echt? Heeft die outfit nog een naam? Klinkt als vette technologie... wil ik eens meer over lezen.


ik heb er ook over gelezen, het staat in de laatste nieuwe strip van kiekeboe, zeker kopen! En de outfit noemt "de onzichtbare mantel", echt een heel spannend verhaal!! zeker kopen!!!

:roflol:!!
 
Toch vraag ik me of het n.p verdrag iets waard hoor als de pleuris eenmaal is uitgebroken:scratch:

Tja, de Amerikanen gooien het wel weer op art. 51 HV. Het is niet zo dat je een land kan verbieden om nucleaire krachtcentrales te hebben of iets dergelijks, zodra je er wapens mee gaat fabriceren treedt het in werking.

Maarja het is en blijft altijd touwtrekken.
 
Back
Naar boven