Fitness Seller

Wie is zo vriendelijk mij te adviseren?

Ik vind ook dat er voor de AAS sectie iets bedacht moet worden mbt posten. Zou alleen niet 1 2 3 de oplossing hebben. Hoge postcount sowieso. Anabolenquiz/vragenlijstje? :roflol::roflol:

Waarom steken we zoveel moeite in dit soort threads? 1x maal benadrukken aan OP dat hij er niet klaar voor is was genoeg geweest.

Waarom steken we zoveel moeite in dit soort threads? 1x maal benadrukken aan OP dat hij er niet klaar voor is was genoeg geweest.

Ja want enkel en alleen dat zinnetje meegeven gaat zeker helpen. Niet dat een duidelijker antwoord wel helpt, maar goed....

Inderdaad, gaat niet werken vrees ik. Als elke nieuwe member eens de moeite deed om de sticky topics te lezen waren we ook al een eind verder.
Na een account aan te maken geen reacties kunnen plaatsen tot er enkele verplichte sticky's zijn geopend/gelezen? Is dit geen optie of nogal moeilijk te implementeren? Zal toch al iets uitmaken ook al kunnen ze het gewoon openen en sluiten

Overweeg Dianabol, met Nolvadex, maar moet ik dan niet een nakuur doen met mijn lichaamsbouw om de massa te behouden?

Nee, nee, nee... blijf weg hier

Na een account aan te maken geen reacties kunnen plaatsen tot er enkele verplichte sticky's zijn geopend/gelezen? Is dit geen optie of nogal moeilijk te implementeren? Zal toch al iets uitmaken ook al kunnen ze het gewoon openen en sluiten

Post je reactie in mijn topic die ik geopend heb over dit soort vragen in aas sectie :)

Goed idee indien technisch mogelijk.

Lijkt me technisch moeilijk en 9 keer van de 10 gaat het toch niet gelezen worden, net zoals de algemene regels.

Ethinylestradiol 30mcg ed, misschien in jouw geval 60mcg.

Lijkt me technisch moeilijk en 9 keer van de 10 gaat het toch niet gelezen worden, net zoals de algemene regels.
Als ze het topic al moeten opendoen zullen er misschien wel al een deel onwetenden al wat lezen, denk ik? Ik weet dat je op sommige sites eerst volledig door de pagina moet scrollen vooraleer je op 'volgende' oid kan klikken. Maar weet totaal niet hoe moeilijk/makkelijk dit te implementeren is :)

Vreten tot je er misselijk van word dag in en dag uit .Voor de rest overal van afblijven is mijn advies.

Het is technisch mogelijk maar daar is geen mod voor beschikbaar. Kortom, je zou hem zelf moeten bouwen en men leest het dan toch niet. Bovendien moet je dan eigenlijk ook een speciale signup maken voor mensen die AAS willen gaan gebruiken, want je wil immers niet iedereen dwingen om dit te lezen als ze er toch niks mee doen. Helaas weet het gros van tevoren nog niet of ze ooit aan de AAS willen. Hoe dan ook, heeeeel veel logistieke problemen met de potentiele oplossing.

Terug
Naar boven