MuscleMeat

wie kan een .nl site maken

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
7.124
Het gaat om het bedrijfje van mijn vader, heeft nog geen eigen site en ik denk dat we via een eigen site nog een heleboel opdrachten erbij kunnen krijgen.
Wie kan of kent iemand die dat goed kan, neem even contact op met mij via pm. Alleen serieuze reacties graag.

gewoon een .nl accountje kopen ofzo? dat is niet gratis geloof ik.

Superknurft ff mailen.;)

• Topic Starter Topic Starter
ik zal superknurft ff mailen!

nee ik ga er ook niet van uit dat het gratis is hoor, voor niks gaat de zon op.

M'n broer houdt zich daar mee bezig...
mss dat je eens aan hem kan horen hoe en wat

[Link niet meer beschikbaar]

.nl domein 8 euro per jaar? dat is ook niks.

Je kunt beter voor een duurdere hosting provider gaan dan van die goedkopere. Je hebt er niets aan als je site onstabiel is en er constant uitligt, dus ga voor kwaliteit. Ook moet je er op letten dat bepaalde providers eigenaar worden van jou domein. Dus als je een keer trouble hebt met je hosting provider (door bijv. onstabiliteit) en je wilt naar een andere provider, dan krijg je mooi je domein naam niet mee. Dit laatste gebeurd dus vaak bij de goedkopere providers (vandaar dat het lekker goedkoop is). Dus let op!

Mijn domein . nl heb ik toen gedaan voor de site van de vrouw. Heb deze ook zelf gebouwd.
Beetje knutselen met zo'n cd rom:)

Je kunt ook gewoon kijken naar een CMS. Iets in de vorm van subdreamer voldoet misschien al geheel aan de eisen van je website.

Terug
Naar boven