Fitness Seller

wie kan mij helpen?

Topal61

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
77kg
Vetpercentage
13%
beste dbb collega's ik heb een vraagje.. ik heb een lactose intolerantie.. nu ik heb geen last van de voeding dat ik eet bij mijn kuur die ik aan het nemen ben, want ik let op de producten die ik niet mag eten, maar ik ben ook stanozolol ( winny) aan het nemen en vandaag zag ik erop staan dat het lactose bevat. en daarmee dat ik krampen en opgeblazen buik ervan krijg. wat raden jullie mij aan? zijn er mss tabletten bij de apotheek die ik ervoor kan gebruiken? ik wacht op de reacties.. alvast bedankt en groetjess

Ben je nu al begonnen met de winny of niet? Want dat haal ik niet echt uit je post..
En lactose intolerantie is er in veel gradaties natuurlijk, van een windje meer per uur tot elk half uur je hele darmkanaal leegspetteren...

Als je geen lactose mag terwijl er wel lactose in winny zit dan heb jejezelf op de eerste plaats al niet goed genoeg ingelezen .

Beter stop je als je om medische redenen geen lactose mag.

Naar mijn weten zijn er geen lactose blokkers verkrijgbaar.

Wordt het toch een testkuurtje voor je!:p

iemand die lactose intolerant is kan zo n 15 gram lactose aan per dag.

Daarnaast zit er in medicatie zo weinig dat je daarvan niets merkt. Dan heb je het over mg's lactose.

Je kan bij de apotheek Lactase pillen halen dat is het enzym wat jij niet aanmaakt en lactose afbreekt.

Hoezo weet je dit niet ?

gr succes

Terug
Naar boven