XXL Nutrition

wie ken me helpen..?

barryxana

Cool Novice
Waardering
0
hallo..

zit echt al dagen te lezen en te zoeken naar info maar kom er niet echt uit.. staan een hoop verschillende dingen op..

ben nu 1.76 en 76 kg, wil naar de 85, heb al is een kuur gedaan van deca, testo en dianabol, ben toen 9 kilo aangekomen en hield er 6 over.. weet dus dat je terug valt. denk dat 82 kilo reeeler is.

wie ken mij vertellen wat ik het best ken nemen, en heb je dan ook een schema?

alvast bedankt voor de moeite

groetjes barry

wat is je doel?

uwww ik zou zegge herhaal die eerste kuur nog maar een keer...goed kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
ben nu 25.. doel is om groter te worden.. boeit me niet of mensen zien dat ik bezig ben.. zagen ze toen ook... kilo of 85..

barryxana zei:
heb alleen dat schema niet meer... das een nadeel..
hiers je brood met boter:
Bread & Butter - Beginner
Kuur:

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg dianabol /ED
Indien nodig: week 1-10 : 20 mg nolvadex /ED

Nakuur:

Week 12-15 : 25 mg nolvadex /ED of 75 mg Clomid /ED

• Topic Starter Topic Starter
thnx..

zou die test op 500 mg ew zetten

klaas zei:
niet echt nodig voor iedereen....zijn dr genoeg die goed op250 test met 200 deca +dbollies gaan....

Mee eens. Gezien zijn stat's zal de beginnerskuurtje zijn werk goed doen. Mits er natuurlijk een goede/lange rustperiode is geweest na zijn eerste kuur.

barryxana zei:
hallo..

zit echt al dagen te lezen en te zoeken naar info maar kom er niet echt uit.. staan een hoop verschillende dingen op..

ben nu 1.76 en 76 kg, wil naar de 85, heb al is een kuur gedaan van deca, testo en dianabol, ben toen 9 kilo aangekomen en hield er 6 over.. weet dus dat je terug valt. denk dat 82 kilo reeeler is.

wie ken mij vertellen wat ik het best ken nemen, en heb je dan ook een schema?

alvast bedankt voor de moeite

groetjes barry

Wacht even......je bent nu 76 kg waarvan je er 6 hebt overgehouden, je kwam dus van 70 af. Bij 176 cm. Hmmm...Misschien moet je eens fatsoenlijk gaan eten en trainen? Wil ook wel eens helpen hoor! Niet veel, maar toch.....:o

Ik zou toch nog effe doorlezen als ik jou was. Als je alleen al uit ieder subforum de stickies leest, weet je al meer dan je nu laat blijken.

Als je 6 kg gained met een 1e kuurtje test, deca, dbol heb je toch wat fout gedaan bro.

Denk nou toch zelf effe na man. Die gozert komt van 70 kg en dan zo'n kuur erin moet toch meer op kunnen leveren....zal wel een PCT missen.

Tsunami zei:
Denk nou toch zelf effe na man. Die gozert komt van 70 kg en dan zo'n kuur erin moet toch meer op kunnen leveren....zal wel een PCT missen.

Of een hele hoop basiskennis als ik dit allemaal zo lees.

Terug
Naar boven