MuscleMeat

Wie laat zich zo af en toe masseren

spierbal2

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Bedoel gewoon een serieuze spiermassage bij de salon of evt wel thuis.
Zelf ga ik eens per maand naar de chinese "kapsalon". Gewoon 1 uur een stevige massage met evt. een hoogtepunt.
Vind chinese massages toch 1 van de beteren. Zijn lekker stevig en niet erotisch itt tot de Thaise die 2 keer zo duur is.
Massages zijn ook gewoon erg goed voor de spieren.

Wie gaat? Waar ga je en wat kost het je?

Eigenlijk nog nooit gedaan, maar ik denk dat het wel goed is.
Die pro's laten hun zoiezo ook wel masseren gewoon ook om de blessures te voorkomen en om hun herstel te verbeteren.

Weet eingelijk niet waar er zo'n chinese massage hier in de buurd is. Moest al zo' n dingen niet zoveel geld kosten, dan doe ik het 2 maal de week hehe.

voorlopig alleen door mn vriendin, ik loop al een tijdje met het idee om me eens door professionele handen onder te handen te laten nemen ;)

Het lijkt mij idd goed om gemasseerd te worden. Zo worden de spieren weer lekker soepel enzo :cool: En het is natuurlijk erg lekker :p

OMG, geil!!!
Hoeveel kost zo'n sessie eigenlijk ?

Bedoel gewoon een serieuze spiermassage bij de salon of evt wel thuis.
Zelf ga ik eens per maand naar de chinese "kapsalon". Gewoon 1 uur een stevige massage met evt. een hoogtepunt.
Vind chinese massages toch 1 van de beteren. Zijn lekker stevig en niet erotisch itt tot de Thaise die 2 keer zo duur is.
Massages zijn ook gewoon erg goed voor de spieren.

Wie gaat? Waar ga je en wat kost het je?

waar laat jij je dan masseren spierbal?

Ik ben op zoek naar een chinese massagesalon in Adam voor een 1 a 1,5 uur en tegen een redelijke prijs.

een stevige massage is idd heerlijk, na afloop heerlijk ontspannen en kan er weer ff een tijdje tegenaan.;)

ik laat me regelmatig masseren ja, zeer relax

Ook ik ga regelmatig naar een sportmasseur ... is erg goed voor spieren, doorbloeding enzovoort :)

hmm , 'k zou dit eigenlijk moeten doen , m'n allerliefste nonkeltje is masseur bij quickstep energetic in de ploeg van boonen dus ie moet er wel van kennen :P

Zo'n massage met enige regelmaat lijkt mij ook wel relaxed eigenlijk, komt de laatste tijd veel voor bij mij dat alles ''vast'' lijkt te zitten.

heb er sinds dit jaar een gewoonte van gemaakt dat te laten doen ja

waar laat jij je dan masseren spierbal?

Ik ben op zoek naar een chinese massagesalon in Adam voor een 1 a 1,5 uur en tegen een redelijke prijs.

een stevige massage is idd heerlijk, na afloop heerlijk ontspannen en kan er weer ff een tijdje tegenaan.;)

zit er een op ''zeedijk 30a'' , klein pandje waar voetmassages en lichaamsmassages gegeven worden a35e per uur. Je moet daar overigens geen erotische handelingen verwachten :( :D

ben er zelf een aantal keer geweest, was idd zwaar relaxed!

Vind ik erg goedkoop.

Ben nu bij de fysio onder behandeling. Hij past massages toe om de wervel in mijn onderrug te laten herstellen. Als ik uitbehandeld ben, vraag ik hem of het zin heeft om met enige regelmaat een goede massage te ondergaan. Verwacht van wel.

Erg goedkoop ?......hmmm oke....ik ken die andere prijzen ook eigenlijk niet maar ik vindt het wel aardig prijzig voor 30 min.
Maar goed hij verstaat zijn vak wel....het is het wel waard dat dan weer wel !.:D

als er pijntjes zijn, dan ga ik wel langs de sportmasseur.

zit er een op ''zeedijk 30a'' , klein pandje waar voetmassages en lichaamsmassages gegeven worden a35e per uur. Je moet daar overigens geen erotische handelingen verwachten :( :D

ben er zelf een aantal keer geweest, was idd zwaar relaxed!

hahaha, nee, dan weet ik waar ik moet zijn gap;)

thanks voor de info:)

Morgen sinds lange tijd weer een massage gepland. 1 uur Thaise massage. Ik denk dat het ongeveer 40 euro is, maar weet het niet zeker (heb een cadeaubon gekregen van m'n moeder). Ik zou het regelmatig willen doen, maar aangezien ik nog studeer heb ik daar het geld niet voor (dat gaat nu al op aan voeding en supplementen).

bij ons is thaise massage met htp wel wat duurder hoor...
ken hier prijzen (van horen zeggen) : 70 euro/half uur.

Terug
Naar boven