Fitness Seller

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

Trickster

Competitive Bodybuilder
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Lijkt me wel interessant om eens te kijken wie of wat de redenen/motieven zijn geweest om te gaan trainen/BB'en!

Ik zal uiteraard beginnen. Haha geloof het of niet! Maar toen ik een jaar of 8 was kreeg ik Street Fighter II Championship Edition voor de Sega Megadrive. Ryu was mijn grote voorbeeld, door de jaren heen werd hij steeds gespierder in de games en in Street Fighter the Animated movie ook.

I wanted to look the same like him/them! En nog steeds als ik Super Street Fighter IV speel denk ik damn goede fysieken haha!

Ryu in Sf II:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ryu in the Animated movie:
2r43fyc.jpg

Ryu in Street Fighter IV:

Dusssss wat was jullie reden/aanleiding/WIE/WAT????

Ik was 180, 60kg en 0% vet.. kon zo nooit weerstand bieden, nu een aantal jaartjes later voel ik me een stuk prettiger :)

Dragonball Z!

Hete chick die me met de neus op de feiten duwde : "Je bent de smalste jongen die ik ken ..."

:fuu:

(172, 55kg en 8% vp ofzo)

me ex :D
toen het uitging was ik heel erg in de knoop en had ik een plek nodig dat al mijn gedachten wegnam, en dat vond ik in de gym

Bb

om verder in goede conditie te blijven:)

• Topic Starter Topic Starter
Hete chick die me met de neus op de feiten duwde : "Je bent de smalste jongen die ik ken ..."

Dies ****ed up inderdaad!

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

me ex :D
toen het uitging was ik heel erg in de knoop en had ik een plek nodig dat al mijn gedachten wegnam, en dat vond ik in de gym

Goede plek om mind ergens anders te zetten inderdaad. Maar daar ben je inmiddels overheen neem ik aan? Nu ben je er aan verslaafd? :D

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

om verder in goede conditie te blijven:)

Altyd een goede reden uiteraard

wast gespierder en breder worden en idd conditie

[/COLOR]

Goede plek om mind ergens anders te zetten inderdaad. Maar daar ben je inmiddels overheen neem ik aan? Nu ben je er aan verslaafd? :D

overheen niet
want na bijna 3 jaar ben ik nog steeds met haar aan het rotzooien :p
maar verslaafd zeker wel

1,5 jaar geleden gestopt met roken en toen besloot ik wat aan mijn conditie te gaan doen,Dus toen ben ik naar de sportschool gegaan en toen bleek dat ik dat getrek aan die gewichten toch wel leuk vond in combinatie met veel eten:D

Omdat ik van een ecto in buff wil veranderen.

Voor mij was Patrick Bateman uit American Psycho reden om te gaan trainen

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn reden om te beginnen is omdat ik dit niet wil

dike man.jpg

art_large_17497.jpg

Jij hebt wel wat met streetfighter eh kerel...Overigens heb ik wat dezelfde reden,,de coole vechtersbazen van mortal kombat, streetfighter, dragonball hadden allemaal zo'n kast op en de tweede reden was met name om een meid te vergeten,,,maar op de duur idd raakte ik verslaafd aan de irons...wel jammer dat ik maar een jaar heb mogen trainen en ik mis het zo hard

Ik moest 3 jaar geleden me gedachten verzetten en daar ik KT erg goed voor heb ik gemerkt :D

En nu doe ik het eigenlijk gewoon om me algehele conditie te verbeteren.

8 jaar niet gesport, woog 60 kg dus ik hakte de knoop door. Deze sport heeft mij in vele manieren positief beïnvloed in het leven.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven