XXL Nutrition

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

• Topic Starter Topic Starter
Wel grappig al die verschillende redenen! Keep em coming guys/lady's!

Ik moet trouwens ook nog even 2 vermelden die natuurlijk niet uit kunnen blijven en ONGETWIJFELD bij jullie (de meeste) ook hebben meegespeeld in de gouden oude action hero jaren:

RAMBO:
rambo-iii-1988-04-g.jpg

Arneulldddddd:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toen ik begon had ik een bf van 305+ (195m lang, gewicht: 136kg, leeftijd: 14), en toen ik plots een bf van 12% had vond ik het leven ineens erg leuk. Eigenlijk heb ik heel veel motivatie:

- doorzettingsvermogen vergroten
- concentratie verhogen
- tegen jezelf vechten
- gezond eten
- cardio heeft veel meer zin
- bodyfat laag houden
- ik vind het echt Te lekker om met gewichten te smijten
- ik wil een soldaten conditie bereiken/behouden
- ik wil een vechters fysiek bereiken

Vechtersfyiek is wel nice inderdaad. Daarom refereer ik vaak naar Ryu van Street fighter wuahah! Dope fysiek

Sly Stallone, als kind was ik elke week wel voor de buis te vinden met één van zijn films..

zodat mijn lichaam beter bij mijn ego zou passen

Ik ging BB om mijn gedachtes te kunnen verzetten, even helemaal mijn hoofd leeg maken en weer opnieuw opladen. Zalig..........Nu ga ik nog steeds naar de sportschool om die reden, maar ik vind het ook nog eens super verslavend en is het mijn hobby geworden.....
Als je resultaat hebt, word je gemotiveerd om door te gaan en krijg je meer zelfvertrouwen, en wil je steeds verder gaan!!!

SUPER :D

door mijn pa

Ben er al vanaf kinds af aan mee bezig eigenlijk. Als ik een jaartje of 6 was en zag brede kerels lopen ofzo was ik altijd bezig tegen mn vader "later ga ik ook zo worden!"

Op mn 12 ofzo mn eerste haltertjes gekregen en daarmee 3 jaar zitten aankloten thuis af en toe zonder resultaat natuurlijk :p

Op mn 15de eerste stap in de gym gezet en dan aangekloot tot bijna mn 18de, vanaf dan het zeer serieus beginnen nemen en ben nu mn droom aan het verwezenlijken!

ik was de dunste van de klas en was nooit erg sterk.
En ik vond dat Mark Wahlberg een goed fysiek hebben en daar keek ik tegenop.

vooral deze foto nam ik als voorbeeld:

marky.jpg

na 1,5 jaar had ik al dubbel zo meer massa als dat:P
nu ben ik verslaafd en kan ik niet meer zonder.

Het superdudegehalte is vrijwel nihil in dit topic. Had om eerlijk te zijn wel wat antwoorden als "voor chickz" ofzo verwacht :P

was net zo lang als Arnold, maar wou ook zo breed worden :rolleyes:

** weet het niet meer, te lang geleden :eek:

Dementie Dutchy? Ouwe pikkezuiger :P

Ik was +- 75 kg, bij 30 BF + (175cm). Wat echt niet gezond is :p

Ik deed rond mijn 15e altijd veel opdrukken, optrekken en dips. Ook deed ik aan judo. Ik had op een gegeven moment gemiddelde spiermassa en niet veel vet en was toen wel tevreden.

Na jaren niet gesport te hebben, besloten veel te hardlopen en te fietsen om vet kwijt te raken, maar ik wist echt niets van voeding dus ook veel spieren kwijt. Die heb ik nu terug, maar ik weet nu precies hoe ik nog meer kan kweken, sindsdien een lifestyle.

Wou eens wat anders als voetballen, wat de meeste 13 jarigen om mij heen deden.

beste vriend in die tijd was maatje breder (lees voller/gezetter/dik)
en toen kreeg ik nog een vriendin die breder was als ik
toen maar gaan trainen en had het naar mijn zin op de gym

Gestopt met huidige sport en was opzoek naar iets nieuws. Was naar iets opzoek waar je echt totaal uitgeput van raakt. Ik vond mezelf ook te dik, moest er hoog nodig wat aan doen. En tja sportschool zit 50m van me huis af :)

Toen begonnen zoals iedere noob, beetje klooien eerste paar keer in de gym, maar zat al langer op het forum dus zo trainingsschema en gaan met de banaan:banana:

Hoor nu allemaal goede reacties:D

Terug
Naar boven