Fitness Seller

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

adby9k.jpg

mijn penis was veels te groot, dus begon ik met bodybuilding om een kleinere penis te krijgen.

Werd in me jeugd iets te vaak dun en zwak genoemd, na een tijdje slijpt dat in je hersens.

En natuurlijk Tekken, DBZ en Streetfighter !!

Voor de fans, nieuwste game in the making, sf vs tekken.

http://www.youtube.com/watch?v=N6U7jZ-qMfI

holy shit, street fighter vs tekken ?? wanneer komt deze ?? kazuya looks bad ass. En hoe zit het dan qua vechtsysteem,,,neemt sf tekkens systeem over of neemt tekken street fighter systeem over??

Kazuya ziet er VETTTTT uit! :D

Damn!

holy shit, street fighter vs tekken ?? wanneer komt deze ?? kazuya looks bad ass. En hoe zit het dan qua vechtsysteem,,,neemt sf tekkens systeem over of neemt tekken street fighter systeem over??

Er komt een Streetfighter X Tekken met het SF systeem, dat is die van het filmpje.

Daarna komt er nog een deel, Tekken x Streetfighter met het Tekken systeem. Deze word gemaakt door het Tekken team, 3D dus.

Het jammere is alleen dat het pas over 2 jaar uit komt. Aan de andere kant ook goed, want dan weet je dat ze er echt werk van maken.

uhm heel erg skinny fat+ vervelende jeugd/puber herrineringen hierdoor
dus tijd om een buffel te worden jonguh en die ecto,s in elkaar slaan die mij uitlachte!:mad:

Laatst bewerkt:
Ontevredenheid lichaam, en het helpt ook je zelfzekerheid. Pas later ook gaan doen omdat het gewoon leuk werd en een hobby/doel is in je leven.

Was altijd super klein en super smal

Wilde ik wat aan doen. Ben begonnen toen ik precies begon met groeien dus dat kwam goed uit ;)

Niet echt een speciale reden, ik was dun en zwak maar dat was niet de aanleiding om te gaan sporten, het leek me gewoon leuk.

Mijn motivatie is het feit omdat ik het zat was altijd de dikkert te zijn. Op me 17e was ik zo 124 kilo, me knieen ginge naar de klote, kreeg moeilijkheden met normale dagelijkse dingen en voelde me gewoon zo zwaar klote en natuurlijk gewoon lelijk. Daarna dus enorm veel afgevallen door dieet dat ik zelf samengesteld had en cardio op hometrainer. Toen ik eindelijk goed in me vel zat en zag dat ik eigenlijk best een goede brede bouw om op te bouwen had besloot ik verder te gaan dan alleen normaal te zijn, ik wil het uiterste uit me lichaam halen wat mogenlijk is.

Een van de personen die mij ook bij motiveerde:
Me broer die enorm buff was en me veel tips heeft gegeven met massa opbouwen.

Verder nog:Tekken character KING:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tekken6_king.png

Of z'n vriendje Marduk? :D

marduk-hqt5.jpg

Mijn broer, ik zag hem groeien en toen hij in een hard bulk schema zat ben ik ook begonnen.

Uiteraard ook Dragonball Z, en omdat ik altijd het slapst was.

Terug
Naar boven