Fitness Seller

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is het eerste forum waar ik
(toch zeker wel met enige trots) kan zeggen dat ik niemand op negeer heb staan, gewoon puur door het feit dat iedereen op dit forum even gestoord en retarded is:roflol: I love DBB:cool:

het relgehalte is zo verkeerd nog niet in dit topic.

chapeau.

Ikzelf heb koken nog nooit gedaan, maar ben het wel van plan. Die aziaten koken hun kip toch ook alvorens ze bij de rest van de roerbak te gooien? En dat heeft veel smaak. Dus iets of wat chillipeper zou hier de truc kunnen zijn. En deze peper absorbeert zelfs kcals ;)

Volgens mij niet . Het vlees gaat gewoon de wok in ;).

Volgens mij niet . Het vlees gaat gewoon de wok in ;).

Gaat zeker eerst ff de pan in om te koken! True story! Maar in de wok wordt er daarna ook saus bijgeplept. Tevens is het water al snel verworden tot bouillon, wat ook smaak met zich meebrengt...

Laatst bewerkt:
# El Barto No1
# radou01
# tom v
# XBM

Waarom?
Geen flauw idee, is al van een tijd terug iig.

• Topic Starter Topic Starter
Ik verveel me dus dacht tijd voor een bump.
Heb nieuwe namen op de lijst. :D
Erencan
HardcoreNL
Kersenpit
Klaaswitz
Kwarkmixer
Marky
martinnoppert
PatrickvH

Ik nog steeds "mc.chick".

Verder niemand want in feite is mensen negeren iets voor ongestelde vrouwen maar soms maak je uitzonderingen.

• Topic Starter Topic Starter
Damn klaas waarom moet jij nu weer hier als eerste posten na mijn bump?

ik heb alleen een negerlijst:
Jesaja
Eddine
PrinceVegetta
Chocoteddy
Jopthelis
Minotaurus
Luukste

Niemand!

leget35 is de enige kanshebber eigenlijk. Puur omdat het niks bijdraagt. Verder zou ik nooit iemand die serieuze posts maakt of probeert te maken op een negeerlijst zetten. Nee ik stel het anders: ik zou niemand die posts maakt waarin een duidelijke zin valt te herkennen op m'n negeerlijst zetten.

leget35 is de enige kanshebber eigenlijk. Puur omdat het niks bijdraagt. Verder zou ik nooit iemand die serieuze posts maakt of probeert te maken op een negeerlijst zetten. Nee ik stel het anders: ik zou niemand die posts maakt waarin een duidelijke zin valt te herkennen op m'n negeerlijst zetten.

nee man niet gaaf, ik zal wel stoppe met dat te veel zyzz gedoe, ik wil neit op de negeerlijst man :( (srs)

Niemand, maar moest marcella3000 hier vaker posten zou ik hem er mss wel opzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven