AndroidHealthClinic

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het nog steeds jammer.

Dat komt inderdaad voor, maar dat is niet echt een correct beeld. Ik ga altijd normaal op mensen in wanneer ze op een normale manier hun stellingen beargumenteren en dan ga ik op een normale manier de discussie aan. Soms zie ik inderdaad opmerkingen die ervoor zorgen dat ik inderdaad niet kan weerstaan "fout" te reageren.

Haal dan eerst de balk uit je eigen oog voordat je de splinter bij een ander weg wilt halen. ;)

Kom kom Centaur. Hij heeft wel een klein beetje gelijk ergens toch? Als mod van een betrekkelijk groot forum mag je best wat stijlvoller posten.

Kom kom Centaur. Hij heeft wel een klein beetje gelijk ergens toch? Als mod van een betrekkelijk groot forum mag je best wat stijlvoller posten.

Daar hebben we eric voor. :thumbup:

Stijlvol posten doe ik wel in topics die dat waard zijn, en die zijn in Allerlei op 1 hand te tellen.

Nee, ik heb al veel meer kansen gehad...
Maar vond het tijd om nu effe weer te bashe!
Ten slotte voor jou heb ik nog deels respect, voor die wannbe you ass lickers niet!

Het enige antwoord wat ik hierop kan bedenken is "ok". Echt, ik heb het geprobeerd, maar meer kan ik er niet van maken.

Je doet nu net of er hier nooit waardevolle topics voorbij komen..

Zó jammer..

Komt ook nog eens bij dat een mod echt wel het goede voorbeeld geeft door met "problem?!" en "youmad!??!" aan te komen, zoals de 16-jarigen hier doen. Ja, dat gaat echt bijdragen aan het waardevol -maken- van een topic.

Heb ik iets gemist?

er staat niemand in mijn negeer lijst

Komt ook nog eens bij dat een mod echt wel het goede voorbeeld geeft door met "problem?!" en "youmad!??!" aan te komen, zoals de 16-jarigen hier doen. Ja, dat gaat echt bijdragen aan het waardevol -maken- van een topic.

Dan donder je toch op naar een ander forum, niemand verplicht je hier te blijven!

:roflol:
Alsof een topic zijn "waarde" blijft behouden zonder een problem van mij?

Het gaat niet om behouden van waarde, maar misschien om eventueel krijgen van waarde. Vind je de "problem?!?!?!" en "youmad?!?!?!" spam op dit forum een goede ontwikkeling voor de topics op dit forum en denk je dat een mod die daaraan meewerkt niet een soort voorbeeldfunctie heeft?

Niemand, en dat zal ook zo blijven.

Momenteel niemand, maar het kan wel zijn dat ik er jurek eens opzet. Alhoewel dan is de fun er mischien wat af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven