Oh Oh Iris
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 69kg
En graag in de file staat!das toch die dude die blij is met een hoge energierekening?
Ik heb (nog) niemand op mijn negeerlijst staan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En graag in de file staat!das toch die dude die blij is met een hoge energierekening?
ik heb alleen een negerlijst:
Jesaja
Eddine
PrinceVegetta
Chocoteddy
Jopthelis
Minotaurus
Luukste

Helaas wel want ik word helemaal gek van je quasi grappige "problem" en "you mad".

Helaas wel want ik word helemaal gek van je quasi grappige "problem" en "you mad".
Ben je nog niet ziek?Mc chick
---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------
U just jelly![]()

Net of jij niet iri bent met je klaas in de reet kruipen jongeuh
Problem ? u mad ?
![]()
O nee toch niet..
---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------
hij is zwaar klaas mirrinde
Dicksucking kont licking alles... he mad brah he madddd
idd zag hem ook liever samen met klaas verhuizen naar een gay forum..
Past beter bij hun, en zijn wij er ook weer vanaf!
Dit woord alleen zegt al genoeg over jouw intellect. Voeg daar de boodschap ook nog maar eens aan toe en je hebt al met 1 post een aardig accuraat beeld van "Practicus".
Klaas had een beter antwoord gegeven je moet nog veel leren!
Tot die tijd ben je gewoon een wannabe eikel!
Het niveau is gelukkig weer hoog. Maarja, wat wil je dan ook met Centaur, Problem en Practicus samen in één topic.
"Practicus" kan het maar niet laten om iedere mogelijkheid die er zich voordoet om over Klaas te praten deze met beide handen aan te grijpen. 'Mirrin'?