XXL Nutrition

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
JoranR, easy as hell

Ik heb niet te negeren powers! :D

:trollface:

Ik heb niemand op mijn negeerlijst staan. Ik vind het maar zielig mensen die anderen op hun negeerlijst zetten.

O nee toch niet..

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Net of jij niet iri bent met je klaas in de reet kruipen jongeuh

Problem ? u mad ?
:trollface:

hij is zwaar klaas mirrinde

Dicksucking kont licking alles... he mad brah he madddd

Het niveau is gelukkig weer hoog. Maarja, wat wil je dan ook met Centaur, Problem en Practicus samen in één topic.

O nee toch niet..

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

hij is zwaar klaas mirrinde

Dicksucking kont licking alles... he mad brah he madddd

idd zag hem ook liever samen met klaas verhuizen naar een gay forum..
Past beter bij hun, en zijn wij er ook weer vanaf!

idd zag hem ook liever samen met klaas verhuizen naar een gay forum..
Past beter bij hun, en zijn wij er ook weer vanaf!

Dit woord alleen zegt al genoeg over jouw intellect. Voeg daar de boodschap ook nog maar eens aan toe en je hebt al met 1 post een aardig accuraat beeld van "Practicus".

Ik ben blijkbaar niet negeer waardig. Jammer..

Dit woord alleen zegt al genoeg over jouw intellect. Voeg daar de boodschap ook nog maar eens aan toe en je hebt al met 1 post een aardig accuraat beeld van "Practicus".

Klaas had een beter antwoord gegeven je moet nog veel leren!
Tot die tijd ben je gewoon een wannabe eikel!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Klaas had een beter antwoord gegeven je moet nog veel leren!
Tot die tijd ben je gewoon een wannabe eikel!

Wanna be Klaas= mirrin to the max

Het niveau is gelukkig weer hoog. Maarja, wat wil je dan ook met Centaur, Problem en Practicus samen in één topic.

Nee jouw niveau is noemenswaardig, alles en iedereen af kraken waar je maar de kans ziet met je "quasi grappige" opmerkingen.

"Practicus" kan het maar niet laten om iedere mogelijkheid die er zich voordoet om over Klaas te praten deze met beide handen aan te grijpen. 'Mirin'?

Laatst bewerkt:
"Practicus" kan het maar niet laten om iedere mogelijkheid die er zich voordoet om over Klaas te praten deze met beide handen aan te grijpen. 'Mirrin'?

Nee, ik heb al veel meer kansen gehad...
Maar vond het tijd om nu effe weer te bashe!
Ten slotte voor jou heb ik nog deels respect, voor die wannbe you ass lickers niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven