XXL Nutrition

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sculpture is er zo eentje die op feestjes niet in de gaten heeft dat iedereen elkaar maar een beetje in de zeik zit te nemen en met een grote grijns op zijn gezicht en een te harde klank in zijn stem lekker mee lollig doet maar in ieder grapje wel een zogenaamd statement wil maken. Dat schijnen gevatte mensen te doen, lukt op het werk ook altijd tussen die mbo'ers. Op de terugweg naar huis in de auto begrijpt hij nooit zo goed waarom zijn vriendin dan altijd zo stillig lijkt. Voor de rest wel een leuke knul die Sculpture, gewoon één op één. Je kan niet alles hebben, bedenkt ze zich zodra ze met de rug gekeerd op één oor luistert naar het gegiechel van haar eigen Sculpture, die nog even ligt na te genieten van zijn glorieuze avond.

Mooi stukje tekst, copy paste of helemaal vanuit jezelf?
Ik zie ook dat je, of wat hebt weggehaald, of wat hebt aangepast, ik begrijp dat je er tijd insteekt om het zo goed mogelijk te presenteren.
Laatst aangepast door Klaaswitz : Gisteren om 23:16

Dat is één van de hoofdthema's in Sculpture's repertoire zodra hij weer eens ergens schrijft dat hij zich onbegrepen voelt door zijn collega's die zijn collega's eigenlijk niet hadden moeten zijn.

Die discussie hebben we al eens gehad wist je nog?
Ik vroeg toen aan je om wat teksten van mij te quoten waaruit dat dan bleek, dat deed je niet.
Dus deed ik het maar, in een topic heb ik weleens wat gezegd over collega's, werkt etc. om dat dit in het desbetreffende topic daar ook over ging.
Dat was het dan ook wel, jij blaast het op tot proporties en maakt ervan dat het een van mijn hoofdthema's zou zijn.

Je kan lullen wat je wil maar als het Sculpture iets meer had meegezeten had hij gewoon een hbo papiertje op zak gehad. Het verschil is ook duidelijk te merken zo tussen zijn collega's, het heeft hem gewoon niet meegezeten. Genieten doet hij wel van het leven verder, er zijn belangrijkere dingen.

In September start ik officieel met een hbo opleiding (met kleine letters, sneer naar mezelf;))
Daar jij al jaren zit vastgeroest in je ambtenaren baantje, en je ontevredenheid over je bestaan compenseert door 'andersdenkenden' maar af te doen als debiel, idioot etc.
Zijn er genoeg mensen die w.o ik, het roer om gooien en investeren in een betere toekomst.Ik moet er toch niet aan denken dat ik zo verzuurd en verbitterd raak als jij dat ik zelf op een spelletjesforum ook daar alweer mensen ga lopen afzeiken. Dat trucje zul je ook wel herhalen op andere forums waar je wellicht lid van bent, want je vindt iedereen maar dom en niets maar je meld je wel overal aan als member.???

Zeg scharminkel. Die gozer heeft ruim 2000 posts geschreven de afgelopen vier jaar, ik heb ze allemaal met plezier mogen lezen!Ruim 2000 posts vol prietpraat...ik geef het je te doen.

Maar he zat het nu ook alweer? 'zoveel debielen en zo weinig tijd'
Ik zie het al voor me dat ik een beetje alle posts van een member hier ga zitten doorlezen, ik ben dr gek. Alsof ik daar tijd en zin in zou hebben, jij wel dus blijkbaar.:roflol:
En als jij het prietpraat vindt dan stop je toch bij de 1e 50 posts, dan weet je toch al genoeg, dan ga je de rest toch niet door zitten spitten?
Ongelooflijk wat een karikatuur ben je.

Sculpture is gewoon zo'n kerel die zich druk elaborerend tegen zijn compagnon doorheen de stad manouvreert. Hij laat overaal graag, luid en over wat dan ook zijn waarheid horen, terwijl hij in een overvolle winkelstraat als enige vol in een dampende hondendrol trapt.

Nou als laatste de man van de 'harde kern' nog even.

Euh er schiet me even niets te binnen, komt ook omdat als ik je naam zie staan ik elke keer weer in de lach schiet, en dat is een compliment.
Mensen die lollige uitspraken doen moet je er ook bij hebben op zo'n forum als dit.:D

He-le-maal niemand! Iedereen is lief, net als ik :)

:heart:

Ik verwacht een epische comeback van klaas, in de trant van "goed verhaal" of ""oke" Sculpture".

Zodra je ziet dat halve tammen en labiele ego'tjes als El Hombre, Sculpture en hoe ze ook mogen heten zich verenigd tegen je keren dan weet je eigenlijk al dat je bezig bent met een glorieuze veldtocht.

Goed verhaal "klaaswitz".

Heb mijn kip nu in de wokolie gebakken... Aanrader!

Episch.

Dit doet me denken aan de val van Caesar.
Uit alle hoeken komen messteken.

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Heb mijn kip nu in de wokolie gebakken... Aanrader!

Als je 'm in olijfolie bakt, krijg je zo een vettig boeltje. Blijft dit dan wel lekker gezond?

Doe er nooit zoveel in, haal zelfs vaak nog wat weg met keukenpapier. Maar vergeleken met koken is dit echt een verademing!

Ikzelf heb koken nog nooit gedaan, maar ben het wel van plan. Die aziaten koken hun kip toch ook alvorens ze bij de rest van de roerbak te gooien? En dat heeft veel smaak. Dus iets of wat chillipeper zou hier de truc kunnen zijn. En deze peper absorbeert zelfs kcals ;)

Zodra je ziet dat halve tammen en labiele ego'tjes als El Hombre, Sculpture en hoe ze ook mogen heten zich verenigd tegen je keren dan weet je eigenlijk al dat je bezig bent met een glorieuze veldtocht.

Ik heb toch niks in dit topic gepost?
Waarom moet je mij er nu bij halen?

marky

ik sloeg z'n posts toch altijd over, heb geen zin en tijd om die (in 90% van de gevallen) onzin steeds te gaan ontrafelen

sorry marky :D
Ik heb er ook een opstaan die in 90% van de gevallen onzin schrijft meestal over de VS, complotten enz.

Ik ben meer een gever "beginnerbb", en ik heb nog zoveel te geven.
Is het niet krijgen?
Was het niet laatst dat je teweinig liefde had gekregen( en nog iets)

"Klaaswitz"

Die gozer is verslaafd aan het vergaren van kennis, en hierdoor krijgt hij steeds meer oog voor welk persoon erg intellectueel begrenst is, en wie minder intellectueel begrenst is. Je hebt mensen die de grootste willen zijn in de sportschool, en je hebt mensen die de meeste kennis willen bezitten. Het is allemaal erg mannelijk, testosteron en een groot ego ding. Uiteindelijk gaat ook "Klaaswitz" de wereld verlaten, en zijn we uiteindelijk toch nog allemaal gelijkwaardig!

(grapje hoor, ik interpreteer je niet verkeerd. Je bedoelt het vaak goed)

Psst, je kan bij opties de secties uitzetten die je niet wil zien :

[Link niet meer beschikbaar]

Onderin gewoon de secties aanzetten die je niet meer wil zien en je bent van die voor jouw nutteloze threads af.
En hoe doe je dit voor mensen die je negeert of kan dit niet?

Volgens mij heeft hij een boontje voor jou, hij betrekt je in bijna elk topic. Ik zou zeggen, waag je kans!

Echt ???
Ik lees niet alles wat hier voorbij komt, zodoende was het me nog niet opgevallen.
Wist niet dat zijn fascinatie voor mij zo groot was.

Klaas is echt een held, hahaha. Een reller in hart en nieren.

Bump :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven