MuscleMeat

Wie traint wel eens een spiergroep 5x per week

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blendboy

Novice
Waardering
0
FF een vraagje....wie heeft er ervaring mee om gewoon is ff een spiergroep elke dag te trainen....
ik had laast had ik 4 x me shouders getraint...... en ik moet zeggen dat het best geholpen heeft.....
meer mensen die zoiets wel eens doet

grtzzzzzzzzzzzzzzz :D

drink je toevallig ook veel baco's en/of breezers?

Toevallig met borst en biceps bij ???

Owja, juist M-M
En euh on-topic: nog nooit gedaan.

ja als ik niet meer verder kom dan train ik elke spier iedere dag gewoon voor ongeveer 3uur en dat 2 keer dus in totaal voor elke spier 3*2*7=42 uur voor elke spier in de week. maar ff zonder dollen hoe kun je nou meteen merken dat als je een spier plots 4 keer per week traint dat t resultaat heeft dat zie je niet in een week vriend.
ik zou eerder denken dat t suggestie is.

• Topic Starter Topic Starter
jahhhh tuurlijk train ik alle andere ook maar dan train ik 2 x per dag zeg maar he smorgens dan schouders.....+ nek

en dat gewoon 4 x in de week en smiddags doe ik me andere spiergroepen ook 2 duz...

hmmmm tja..... voor mijn gevoel is er el verandering... maar ja whaha zal iedereen wel last van hebben :rolleyes: :rolleyes:

:tomato:

een spiergroep elke dag trainen? :scratch:

Behalve mijn rechterarmspieren, geen enkel nee :)

Grtz
DiS

JaH nAtUuRlIjK tRaIn Ik Di3 eLkE dAG. BeNeN dOe Ik NiEt HoOr, JiJ w3l?

WeEt Je NoG lEuK3 DuzZiEsSs?

whahh drank zit er nog in dezelfde spiergroep :P:P:P

ahem, benen kun je bijna elke dag trainen hoor. niet dat ze daarvan gaan groeien...maar ja ik heb het ook niet over bb. Bij gewichtheffen is het elke dag squatdag :)

???

leg es uit jonge :eek:

mijn lul is de enige die ik zo vaak train vriend!

hehe....nou ik ga he toch ff proberen heb nu veel tijd duz ga ik elke ochtend de borst trainen.......en smiddags gewoon me normale schema.......is kijken hoe het lichaam daar op reageert.......

GoKU zei:

Daar gaat het topic niet over. Besides is elke dag benedag toch iets te veel van het goede ook een powerlifter houdt rustdagen.
Ook dan pakken ze benen maar 1x per week echt hard aan en de overige dagen wat rustiger. Dat is toch hoe ik het ervaren heb.

Blendboy zei:
hehe....nou ik ga he toch ff proberen heb nu veel tijd duz ga ik elke ochtend de borst trainen.......en smiddags gewoon me normale schema.......is kijken hoe het lichaam daar op reageert.......

waarschijnlijk helemaal niet of zeer slecht, kom nou man als je echt zwaar hardcore traint ben je een debiel als je elke dag je borst gaat doen dan breek je meer af dan je opbouwt rarara hoe kan dat? hersteltijd 48-72 uur, iemand???? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven