XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Alcohol is maatschappelijk aanvaard omdat het al een paar duizend jaar op de markt is en we niet beter weten, maar is net zo goed een harddrugs.

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met matig gebruik?

Alcohol is volgens mij gewoon maatschappelijk aanvaard en legaal omdat als je dronken bent, je bewustzijn minder wordt en alles nog redelijk natuurlijk, normaal blijft.. Terwijl met pillen of speed je daar helemaal opgefokt staat en je lichaam enorm aan het stressen is, en totaal onnatuurlijk bezig bent, het is net of er elk moment iets aan je hoofd kan springen of je ogen van glas zijn met xtc, ze breekbaar zijn, en ze kunnen verstarren en je ze permanent schade kan toebrengen door de onrustigheid, wat helemaal niet natuurlijk is..

Er ontstaat gewoon een zodanige druk op je lichaam met xtc, op je ogen enz dat het niet meer goed is, het is eig niet gemaakt voor de wereld waar we in leven, ons lichaam is er gewoon niet voor ontworpen, voor alcohol wel. Xtc, speed is eigenlijk ook geen zicht, het is een misdaad tegen het leven, als je alleen nog maar kijkt naar de bekken die je ervan trekt weet je al genoeg..

stel je niet zo aan man.

:roflol: Ons lichaam is gemaakt voor alcohol.

Alcohol is volgens mij gewoon maatschappelijk aanvaard en legaal omdat als je dronken bent, je bewustzijn minder wordt en alles nog redelijk natuurlijk, normaal blijft.. Terwijl met pillen of speed je daar helemaal opgefokt staat en je lichaam enorm aan het stressen is, en totaal onnatuurlijk bezig bent, het is net of er elk moment iets aan je hoofd kan springen of je ogen van glas zijn met xtc, ze breekbaar zijn, en ze kunnen verstarren en je ze permanent schade kan toebrengen door de onrustigheid, wat helemaal niet natuurlijk is..

Er ontstaat gewoon een zodanige druk op je lichaam met xtc, op je ogen enz dat het niet meer goed is, het is eig niet gemaakt voor de wereld waar we in leven, ons lichaam is er gewoon niet voor ontworpen, voor alcohol wel. Xtc, speed is eigenlijk ook geen zicht, het is een misdaad tegen het leven, als je alleen nog maar kijkt naar de bekken die je ervan trekt weet je al genoeg..

Doe eens wat research man, dit klopt van geen kanten.

het klinkt vreemd, maar voor hart en bloedvaten is coke het schadelijkst.

Je praat poep! (mijn mening)

Gisteren weggeweest naar een café , daarna met een maatje gaan kijken hoe het was in het jeugdhuis dichtbij ( er was een fuif ) . We zijn daar nog geen 2 minuten of zo een lijer met dreadlocks komt gans trippende toe en gaf ons dreigementen van ik ga je klappen geven . Hij zat echt zwaar te trippen , ik denk aan de paddo's , hij bleef maar in ons ogen kijken en deed echt zwaar belachelijk . De pret was al snel over toen er een kickbokser tussenvloog ( vriend van ons), vuile skaters , komt er daar 1 af al slaande met zo'n skateboard. Gelukkig heb ik geen klappen gevangen dus alles was dik in orde :D

Lol Corleone, denk volgende keer even na voordat je wat zegt wil je, of probeer eens wat ervaring op te doen.

Terug
Naar boven