Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Qua effect kan je beter een pilletje nemen of een snuifje coke als dat je je helemaal lam zuipt, de rare dingen die mensen doen met alcohol op, het levert elke dag weer nieuws voor de krant op.
Inderdaad ja,
De vechtpartijen op feesten zijn ook voornamelijk alcohol gerelateerd dan drug gerelateerd ,of een combi van beide.
Maar zelden alleen door gebruik van drugs.

Vaak betreft het eerder misbruik ipv gebruik, van wat voor soort drug dan ook.

Inderdaad, ik ben nog nooit bad gegaan van wat voor drugs dan ook, en ik heb behoorlijk wat naar binnen gewerkt in "mijn tijd", wekelijks.

Alcohol daarentegen is het vroeger vaak misgegaan, maar de laatste keer dat ik over mijn nek ben gegaan kan ik ook niet meer herinneren hoor, nu weet je gewoon wanneer het genoeg is.

Maar ik moet zeggen dat ik van alcohol een stuk agressiever uit de hoek kan komen als wanneer ik een pilletje of iets op heb.

Hahah, pipo. :roflol:

Maar ik zie liever 10 van die mannen dan zo'n irritante opgefokte driftkikker met bewijzingsdrang.

Indd, daarom blijft het zo vreemd dat alcohol zo gedoogd wordt tegenover harddrugs, harddrugs is dodelijker en er is heel gemakkelijk teveel in 1 keer van in te nemen, dat is anders als bij alcohol, waarbij je moeilijk in 1 keer een liter whiskey achterover kan slaan.

Jij met je "nadelen".

De lange termijn gevolgen van xtc zijn vrij nihil, bij matig gebruik. Jij bent dan weer zo'n type die zich kansloos dronken zuipt, dat is vele malen "slechter".

Haha een type die zich kansloos dronken zuipt , verleden weekend was het de eerste x terug in 4 maanden dat ik wat teveel alcohol naar binnen heb gezopen , dronken kon ik het zelfs nog niet noemen . Dit komt omdat mijn broer die verjaart was een gratis vat gaf.

Laatst bewerkt:
Legale drugs zoals alcohol zal altijd maatschappelijk aanvaard worden tov illegale drugs die dikwijls minder schadelijk en erg zijn... jammer dat vele (vooral de mensen die het niet kennen) er zo over denken

Legale drugs zoals alcohol zal altijd maatschappelijk aanvaard worden tov illegale drugs die dikwijls minder schadelijk en erg zijn... jammer dat vele (vooral de mensen die het niet kennen) er zo over denken
Zo zijn er genoeg andere dingen te noemen in de maatschappij heh, de mening van de menigte heerst boven het gezond verstand.

Waar ik trouwens wel benieuwd naar was, is wietthee minder schadelijk dan blowen? Dat leek me gewoon mijn eerste ingeving omdat je het niet oprookt, wat me weer minder goed lijkt voor je longen.

Zo zijn er genoeg andere dingen te noemen in de maatschappij heh, de mening van de menigte heerst boven het gezond verstand.

Waar ik trouwens wel benieuwd naar was, is wietthee minder schadelijk dan blowen? Dat leek me gewoon mijn eerste ingeving omdat je het niet oprookt, wat me weer minder goed lijkt voor je longen.
Lijkt mij wel dat het minder schadelijk is als inhaleren.
Alleen kon ik er persoonlijk niet tegen als ik iets van wiet in mijn maag had (spacecake bv). :kots:

Hoeveel ml is 1 flugeldopje?

Ik heb geen maatbeker.

flesje vullen en tellen hoeveel dopjes je er uit kan halen? 20ml, omrekenen en terug flugeltje vullen. Lijkt me nu toch niet zo moeilijk?

1 dopje is 2ml, dat heb ik eens opgemeten met een spuitje.
Een flesje flugel is 20ml, dat zou dus 10 dopjes per flesje moeten zijn. Vreemdgenoeg haal ik altijd meer dan 10 dopjes uit 1 flesje.

Om hem ff een idee te geven .. :D

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf xtc minder schadelijk dan coke ??? Heb ik toch zwaar m'n bedenkingen bij ivm met paranoia en kortertermijngeheugen/hersenschade. Coke vind ik helemaal niet zo erg, het takelt je lichaam ook zo niet af als xtc of speed. Ik begrijp niet hoe xtc minder schadelijk kan zijn dan steroïden of cannabis.. Als je 10 of 15 weken elke week xtc neemt (als je 6-10u tript), is je brein zo doorzeefd als wat en kan je jezelf moeilijk nog stabiel noemen.. Je brein is echt moes..

Ik heb vorige week voor de eerste keer terug iets genomen van "drugs", namelijk ghb.. In het begin enorm moe alsof ik meteen wilde slapen, dan maar proberen wakker te blijven en dan gelukkig wel goed gevoeld (het geile aspect de dag erna vind ik wel wat irritant:o). Het effect is dan misschien 10 keer minder hevig als xtc, maar wel stukken gezonder als je het mij vraagt en in ieder geval wel de moeite, en verantwoord om het 1 keer per maand (of zelfs iedere week) te doen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf xtc minder schadelijk dan coke ??? Heb ik toch zwaar m'n bedenkingen bij ivm met paranoia en kortertermijngeheugen/hersenschade. Coke vind ik helemaal niet zo erg, het takelt je lichaam ook zo niet af als xtc of speed. Ik begrijp niet hoe xtc minder schadelijk kan zijn dan steroïden of cannabis.. Als je 10 of 15 weken elke week xtc neemt (als je 6-10u tript), is je brein zo doorzeefd als wat en kan je jezelf moeilijk nog stabiel noemen.. Je brein is echt moes..

Ik heb vorige week voor de eerste keer terug iets genomen van "drugs", namelijk ghb.. In het begin enorm moe alsof ik meteen wilde slapen, dan maar proberen wakker te blijven en dan gelukkig wel goed gevoeld (het geile aspect de dag erna vind ik wel wat irritant:o). Het effect is dan misschien 10 keer minder hevig als xtc, maar wel stukken gezonder als je het mij vraagt en in ieder geval wel de moeite, en verantwoord om het 1 keer per maand (of zelfs iedere week) te doen..

Ik denk dat het gaat over hoe gevaarlijk de drugs wel niet is als je het in je lijf hebt , wat je dan allemaal kan uitspoken
Btw iemand al de foto's gezien op Partyflock ? die zijn er echt over . Iedereen staat daar met een strakke kop en een gans afgeleefde kop :roflol:

xtc is idd niet echt gezond als je het vaak doet.. ghb ook niet.. maar **** it af en toe (heel af en toe) moet er ook geleefd worden?!

Jij met je "nadelen".

De lange termijn gevolgen van xtc zijn vrij nihil, bij matig gebruik. Jij bent dan weer zo'n type die zich kansloos dronken zuipt, dat is vele malen "slechter".

Wat bedoel je met matig gebruik?

Alcohol is volgens mij gewoon maatschappelijk aanvaard en legaal omdat als je dronken bent, je bewustzijn minder wordt en alles nog redelijk natuurlijk, normaal blijft.. Terwijl met pillen of speed je daar helemaal opgefokt staat en je lichaam enorm aan het stressen is, en totaal onnatuurlijk bezig bent, het is net of er elk moment iets aan je hoofd kan springen of je ogen van glas zijn met xtc, ze breekbaar zijn, en ze kunnen verstarren en je ze permanent schade kan toebrengen door de onrustigheid, wat helemaal niet natuurlijk is..

Er ontstaat gewoon een zodanige druk op je lichaam met xtc, op je ogen enz dat het niet meer goed is, het is eig niet gemaakt voor de wereld waar we in leven, ons lichaam is er gewoon niet voor ontworpen, voor alcohol wel. Xtc, speed is eigenlijk ook geen zicht, het is een misdaad tegen het leven, als je alleen nog maar kijkt naar de bekken die je ervan trekt weet je al genoeg..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven