MuscleMeat

Supplementen ochtend

• Topic Starter Topic Starter
Voor mensen die echt wedstrijden doen, ander verhaal.

Volgens mij zitten we aan de 3 omdat we super veel van 6 binnen krijgen via processed food waar heel veel plantaardige olien in zitten, genoeg van beiden is belangrijk maar ook de balans onderling.

Dus ja je kan dan redeneren ik heb meer 3 nodig, maar eigenlijk net zo goed minder van 6. Dus je kunt stellen dat je 2 opties hebt:
- Gewoon supplementen blijven eten de rest van je leven (veel 3 en veel 6)
- Iets minder meuk eten en 2+ keer in de week vette vis en noten (normaal 3 en normaal 6)
Ik eet tijdens mijn cut geen tot nauwelijks vette vis.

Vit D3 en K2
omega 3
vitamine C
kurkumma
vitamine b
vitamine e
dan nog of je aan de gear zit eventueel andere supps erbij voor support organen etc

Volgens mij zitten we aan de 3 omdat we super veel van 6 binnen krijgen via processed food waar heel veel plantaardige olien in zitten, genoeg van beiden is belangrijk maar ook de balans onderling.

Dus ja je kan dan redeneren ik heb meer 3 nodig, maar eigenlijk net zo goed minder van 6. Dus je kunt stellen dat je 2 opties hebt:
- Gewoon supplementen blijven eten de rest van je leven (veel 3 en veel 6)
- Iets minder meuk eten en 2+ keer in de week vette vis en noten (normaal 3 en normaal 6)
Toevallig mijn omega-3 en 6 waarden laten testen bij een lab in Noorwegen, Omega-3 was voldoende en Omega-6 net aan voldoende

En dat na 4 jaar elke dag 3 gram epa/dha inname

Waarom neem je rode rijstgist, je bent naturel je cholesterol zou prima moeten zijn.

Beta-alanine gebruik je toch pre-workout? Creatine is geen pre-workout.
Kan, maar om daadwerkelijk profijt ervan te hebben moet je het dagelijks nemen, ca 5gram. Het is geen pre workout, maar wordt wel vaak toegevoegd eraan. Doet dan eigenlijk niks behalve tintelen.
Crea is idd ook geen pwo, maar wordt ook vaak eraan toegevoegd.

Weet iemand nog een ander supplement wat goed doet voor naturel atleet tijdens een cut?

Wat misschien bevordelijk kan zijn

Terug
Naar boven