AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

whoo dat is extreem! ik weet wel dat ik me na het avondje knallen zo k*t voel dat ik echt minimaal 2 maanden geen xtc meer kan zien hoor haha

nooit geen last van gehad, de volgende dag jezelf naar de sportschool slepen is het beste....daarna voel ik me weer toppie:D

Ja inderdaad, maar de één wat sneller dan de andere , een kennis van mij die was ook verslaafd aan pillen en lijnen en die krijgt nu alsmaar steken in zijn hard , hij is 18 jaar.
Lijkt me sterk dat ie in die paar jaren slikken en snuiven nu al een gaar hart heeft.
Of hij moet een aangeboren hartafwijking hebben oid.

Je lijf kan meer hebben dan de meeste denken.

Ik slik dagelijks 15mg zopiclone. Voor de rest voorlopig geen drugs meer omdat mijn leverwaardes te hoog zijn. Moesten ze nog dalen ga ik wel terug beginnen denk ik!

Lijkt me sterk dat ie in die paar jaren slikken en snuiven nu al een gaar hart heeft.
Of hij moet een aangeboren hartafwijking hebben oid.

Je lijf kan meer hebben dan de meeste denken.

als je 2 jaar lang elk weekend snuift en pilletjes pakt , denk ik dat je hart wel al wat naar de zak is , maar dat is mijn mening , ik kan er ook totaal naast zitten

Ik slik dagelijks 15mg zopiclone. Voor de rest voorlopig geen drugs meer omdat mijn leverwaardes te hoog zijn. Moesten ze nog dalen ga ik wel terug beginnen denk ik!
serieus?
Ik heb vroeguh in mijn late tiener jaren en vroege twintig jaren wekelijks van alles gebruikt (voornamelijk pillen en speed)waardoor ik een graft*k was van 1.90m en 65kg.
Maar nu ik al een jaar of 5 niks meer gebruik (zelfs geen drank of sigaretten) en fanatiek bodybuild vind ik het simpelweg gewoon zonde om die troep in mijn lijf te gooien.
En ik ben er voort op uit gekeken want de ''kick'' werd toch wel steeds minder naarmate ik het langer deed, ongeacht de doseringen.

serieus?
Ik heb vroeguh in mijn late tiener jaren en vroege twintig jaren wekelijks van alles gebruikt (voornamelijk pillen en speed)waardoor ik een graft*k was van 1.90m en 65kg.
Maar nu ik al een jaar of 5 niks meer gebruik (zelfs geen drank of sigaretten) en fanatiek bodybuild vind ik het simpelweg gewoon zonde om die troep in mijn lijf te gooien.
En ik ben er voort op uit gekeken want de ''kick'' werd toch wel steeds minder naarmate ik het langer deed, ongeacht de doseringen.

Heb je er nadelen aan overgehouden? peace

serieus?
Ik heb vroeguh in mijn late tiener jaren en vroege twintig jaren wekelijks van alles gebruikt (voornamelijk pillen en speed)waardoor ik een graft*k was van 1.90m en 65kg. .

mja, maar in mijn vriendenkring is het moeilijk niet te drinken of niet te gebruiken. Iedereen van mijn leeftijd die ik ken zit altijd een heel weekend in de kroeg. Zuipen, biljaren, dartsen, kaarten, xtc-tje erbij, iemand wat coke bij en zo...

Het is op mijn leeftijd gewoon niet zo vanzelfsprekend niet meer te drinken en niks meer te gebruiken als je dat meer dan de helft van je leven gewend geweest bent..

begrijp dat dat wel moeilijk is.. maar met mate moet het te doen zijn toch? zolang je het niet te vaak doet, no worries

whooo even een post vanuit blijdschap:D:D

ik was dus goeie pillen aant zoeken die niet die mcpp zooi hadden heh, kwam op allemaal onbekende gare pilletjes uit.. nou allemaal k*t.

bel ik me maatje. zegt ie: "gast hoezo ben je aant zoeken? ik heb nog genoeg blauwe chanels liggen voor een jaar!" Holyshit dat was ik ff vergeten! ik ben blij:D

mja, maar in mijn vriendenkring is het moeilijk niet te drinken of niet te gebruiken. Iedereen van mijn leeftijd die ik ken zit altijd een heel weekend in de kroeg. Zuipen, biljaren, dartsen, kaarten, xtc-tje erbij, iemand wat coke bij en zo...

Het is op mijn leeftijd gewoon niet zo vanzelfsprekend niet meer te drinken en niks meer te gebruiken als je dat meer dan de helft van je leven gewend geweest bent..
ja oké, als het in je vriendekring nog steeds veel voorkomt dan is dat zeer moeilijk.
Ik ben op een gegeven moment toen ik er na een jaar of 6 echt genoeg van had met veel moeite uit mijn toenmalige (drugs) vrienden groep gestapt en ben gewoon clean gaan leven.
In het begin koste mij dit zeer veel moeite maar na een paar maanden begon ik er steeds minder aan te denken en op een gegeven moment waren de gedachtes/drang weg.
Toen ben ik ook gaan motorrijden en trainen om toch iets van een hobby/bezigheid/doel te hebben om mijn gedachte op iets anders te houden.

No offence Danny maar als je als 36 jarige nog altijd bezwijkt onder groepsdruk dan word het toch tijd om volwassen te worden en een ruggegraat te kweken. :thumb:

op je 36e ben je niet zo gek veel anders in je hoofd dan op je 21e hoor..
je hersenen blijven voorlopig nog hetzelfde, maar je lichaam takelt wel wat af.

Harddrugs vind ik eigenlijk niet meer zo veel aan, alhoewel ik alcohol aan het ontdekken ben. Die zooi vind ik nog erger werken dan pillen :s

Hahaha. :roflol:
Tja, alcohol is ook een(legale)harddrug hé. :zuip:

Qua effect kan je beter een pilletje nemen of een snuifje coke als dat je je helemaal lam zuipt, de rare dingen die mensen doen met alcohol op, het levert elke dag weer nieuws voor de krant op.

Terug
Naar boven