MuscleMeat

Wie van de Dbb'ers traint er naturel?

Peiling Peiling Wie traint er naturel?

• Natural sinds...

Stemmen: 14 3,6%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt

Stemmen: 79 20,4%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt, zelfs geen pro-hormonen

Stemmen: 145 37,4%
  • Geen natural

Stemmen: 36 9,3%
  • Nog NFL, maar sluit niets uit voor de toekomst

Stemmen: 114 29,4%

• Totaal stemmers
    388
Natural for life hier.

Ik heb geen al te gekke doelen (95kg bij 1m80 en 10% vet) en heb volgens mij genoeg aanleg om dat natural te bereiken (nog 5kg te gaan). Snel hoeft het van mij niet, ik neem liever de tijd om kwaliteitsmassa aan te komen en ook vast te houden. Bovendien geeft het mij veel meer voldoening om het natural te doen, heb ik er het geld niet voor over om te kuren en wil me ook geen zorgen hoeven te maken over m'n gezondheid.

Dat is de goede instelling!
Sowieso de mensen die gebruiken terwijl ze nog lang niet aan hun plafond zitten, hebben geen goede mentaliteit. Het moet allemaal heel snel gaan, dit kan ok wel maar dan zul je veel over hoe je spieren op moet bouwen moeten leren(veel bladen lezen betreft bodybuilding, info zoeken op het net). Je moet gewoon geduld hebben en laat je niet gek maken door wat andere zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Ergens zit ik ook wel met de schrik dat ik na een kuur naturel weinig tot geen vooruitgang meer ga boeken en moet blijven kuren om progressie te maken :dunno:

@ sanca,
idd, vrees ook dat het zo is, eens kuren, verder moeten kuren, dat je anders hetgeen je verliest door geen kuur meer, driedubbel zo lang gaat moeten werken het naturel weer bij te krijgen, tja velen begrijpen dat niet dat gebruiken idd een goed doordachte keuze moet zijn

sterker nog denk dat je je natuurlijk opgebouwde spieren ok kwijtraakt, doordat je lichaam minder testosteron zelf kan aanmaken. Maar ben niet zo bekend op dit gebied.

• Topic Starter Topic Starter
Ergens zit ik ook wel met de schrik dat ik na een kuur naturel weinig tot geen vooruitgang meer ga boeken en moet blijven kuren om progressie te maken :dunno:

weet je wat het volgens mij vooral is, wat mn broer ook overigens zegt die al menige kuur in het verleden verslonden heeft;

het is niet zozeer dat je erna minder kan gainen als natural, maar denk je in dat je bv met een kuur 10kg wint vvm. natuurlijk zul je daarna als natural weer moeilijker massa winnen omdat je weer 10kg extra massa hebt, het word natuurlijk moeilijker om daar meer naturel op te winnen maar niet moeilijker als dat je alles naturel hebt opgebouwd je komt alleen sneller op een nieuw niveau wat logischerwijs weer een stuk moeilijker is om te doorbreken, of je dit nou naturel of als kuurder gedaan hebt.

heb hier geen bewijs voor om het te backuppen maar dit zegt mn ''logische'' verstand.

Zo zal het iig wel lijken. Zet 1/2 kg hooguit per jaar tegenover 6-10kg per kuur. Als je ziet hoe snel het KAN gaan zal het gainen als naturel alleen maar frustrerender worden.

Natural for life...nooit wat gebruikt, zelfs geen pro-hormonen.

weet geen eens wat pro hormonen zijn :dunno:

Ik kijk ook amper in de anabolen sectie etc, wil er gewoon nooit wat mee te maken hebben en nooit in de verleiding gebracht worden etc. Tuurlijk zie ik af en toe iemand wel in de gym en denk ik van nou nou die is huge, maar **** it! doe deze sport omdat ik het leuk vind en omdat ik het gezond vind om te bewegen. Alles wat met AAS te maken heeft wil ik niet weten, het is zelfs zo erg dat ik geen eens creatine wil gebruiken. Just whey will do it!

Ik moet het hebben van m'n eten, slapen en trainen. Kmag namelijk geen supplementen of steroids gebruiken. En eerlijk gezegd zou ik het gewoon ook nooit doen. Wat heb je daar nu aan als je het niet eens zelf bereikt hebt. Ja je spendeert tijd in de gym, je werkt er ook hard voor. Maar het is gewoon niet hetzelfde en in feite vind ik het een beetje laf en oneerlijk tegenover de naturals..mijn mening

"Natural for life...nooit wat gebruikt, zelfs geen pro-hormonen"

Ik hoef geen freak te worden. Mijn streven kan ik ook natural bereiken.

Een kuur hoort erbij, bescheiden, dat natuurlijk in alle oprechtheid wel. Ik was ook 16, was 2 weekies D-boll, maar toch. Een vroege inwijding maakt de echt grote jongens. Ze zijn bereid risico te nemen. Vind het dan ook grappig om het naturelle gebazel altijd te horen, symbool bodybuilding is het, een kerk dienst met brinta zonder fysieke groei.

Ik ben te oud voor deze kuren ,
en ik vind het prima zoals het is....

ik.

yups me 2

pindakaas schijnt ook vergelijkbare werkingen te hebben als AAS.

bumpje geweest :dunno:
is sanca nog steeds naturel.. of woog hij nog geen 100kg ?

inderdaad seg, wat een bump :p

ik ben ondertussen al niet meer naturel :roflol:
(clen, winny, T3 & eca achter de kiezen)

idd monsterkick:)

Nog naturel. Zit steeds vaker te denken aan kuren en verdiep me er ook steeds meer in. Maar heb nu nog steeds iets van ik wil eigenlijk gewoon NATURAL blijven.

Terug
Naar boven