MuscleMeat

Wie van de Dbb'ers traint er naturel?

Peiling Peiling Wie traint er naturel?

• Natural sinds...

Stemmen: 14 3,6%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt

Stemmen: 79 20,4%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt, zelfs geen pro-hormonen

Stemmen: 145 37,4%
  • Geen natural

Stemmen: 36 9,3%
  • Nog NFL, maar sluit niets uit voor de toekomst

Stemmen: 114 29,4%

• Totaal stemmers
    388
Een kuur hoort erbij, bescheiden, dat natuurlijk in alle oprechtheid wel. Ik was ook 16, was 2 weekies D-boll, maar toch. Een vroege inwijding maakt de echt grote jongens. Ze zijn bereid risico te nemen. Vind het dan ook grappig om het naturelle gebazel altijd te horen, symbool bodybuilding is het, een kerk dienst met brinta zonder fysieke groei.

Wat een bullshit post.

Ik sluit het sowieso uit, ik wil echt het uiterste uit mn lichaam halen; maar wel natuurlijk. Ik moet ook nog aan mn andere hobbies (zoals atletiek) denken, en als ik ga kuren dan zal ik vanaf dat moment elke keer als ik een PR haal denken: ja leuk voor je, maar je hebt wel gecheat. En daar haal ik niet genoeg voeldoening uit.

• Topic Starter Topic Starter
Nog steeds naturel, (zelfs pas 2 keer creatine gebruikt:D) (wel whey;)) maar sluit niets uit voor de toekomst.

geen naturel, maar het was geen fout voor/van me

Een kuur hoort erbij, bescheiden, dat natuurlijk in alle oprechtheid wel. Ik was ook 16, was 2 weekies D-boll, maar toch. Een vroege inwijding maakt de echt grote jongens. Ze zijn bereid risico te nemen. Vind het dan ook grappig om het naturelle gebazel altijd te horen, symbool bodybuilding is het, een kerk dienst met brinta zonder fysieke groei.

*Proest* god wat treurig.

Sanca San, Busted! :D

Je hebt toch al pro-hormonen en/of designer roids gebruikt? ;)

Het milde steroid dat in producten als Jungle warfare ed zit telt niet mee;) :rolleyes:

Maar egt daarom verkopen deze producten (want eigenlijk zijn ze te duur voor wat ze doen) Men koopt deze producten zodat men tog wat vooruit gaat, maar tog kan zeggen ben nog naturel

En ondanks het gay is om te zeggen dat je niet meer naturel bent als je JW gebruikt hebt, is het technisch gezien tog zo.

Dus had je beter net zo goed een dikke spuit Sustanon in je reet kunne duwen :P

Het milde steroid dat in producten als Jungle warfare ed zit telt niet mee;) :rolleyes:

Maar egt daarom verkopen deze producten (want eigenlijk zijn ze te duur voor wat ze doen) Men koopt deze producten zodat men tog wat vooruit gaat, maar tog kan zeggen ben nog naturel

En ondanks het gay is om te zeggen dat je niet meer naturel bent als je JW gebruikt hebt, is het technisch gezien tog zo.

Dus had je beter net zo goed een dikke spuit Sustanon in je reet kunne duwen :P

Er is niks mild aan dat soort producten, bro. Brrrr :(

ben zeker steeds meer en meer aan het denken aan kuren, misschien deze zomer zelfs nog. sluit hierbij niks meer uit

naturel, en zal het wel blijven ook.

Sluit nu nog niks uit :P. Maar dan wil ik eerst er naturel er al aardig wat uitgehaald hebben...

Terug
Naar boven