MuscleMeat

Wie van de Dbb'ers traint er naturel?

Peiling Peiling Wie traint er naturel?

• Natural sinds...

Stemmen: 14 3,6%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt

Stemmen: 79 20,4%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt, zelfs geen pro-hormonen

Stemmen: 145 37,4%
  • Geen natural

Stemmen: 36 9,3%
  • Nog NFL, maar sluit niets uit voor de toekomst

Stemmen: 114 29,4%

• Totaal stemmers
    388
train soms met twee gasten van 43 jaar met indrukwekkende fysieken, snap het probleem niet zo. Snap sowiezo niet waarom mensen gaan gebruiken, je traint toch ook om gezond te blijven door te gebruiken bereik je het tegenovergestelde. Heb in 1,5 jaar tijd een arm van 43 cm opgebouwd.....

train soms met twee gasten van 43 jaar met indrukwekkende fysieken, snap het probleem niet zo. Snap sowiezo niet waarom mensen gaan gebruiken, je traint toch ook om gezond te blijven door te gebruiken bereik je het tegenovergestelde. Heb in 1,5 jaar tijd een arm van 43 cm opgebouwd.....

ligt er maar net aan wat jij indrukwekkend vind, vind 43cm bij een lengte van 1.75 en 10%bf indrukwekkend, alleen niet meer als er een bf van 20% ongeveer om zit. of als iemand 1.85-190 is.

meeste mensen die ''verantwoord'' kuren zijn vaak nog gezonder af dan een hoop andere mensen dezer dagen die niet kuren(dieet, leefwijze etc etc).
ook ligt het er maar net aan wat je doelstellingen zijn.

Iedereen moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou er nooit aan beginnen. Kuren kan nooit gezond zijn maar dat is roken ook niet ook daar zal ik nooit aan beginnen.

Ben tot op heden volledig naturel, zelfs geen pro hormonen.

Maar ik heb wel gemerkt dat ik op mijn Wereldkampioenschappen IFBB toch die belachelijke hardheid en volheid te kort kom.

Deze is te danken aan de AS en HGH...het punt is dat er in Nederland wel strikt wordt gehandeld qua doping.

Ik kan niet eens aan de AS, er kan over 2 uur een controleur aan de deur staan voor de plastest...:mad:

Ik zou er waarschijnlijk wel aan beginnen ALS ik een manier wist om de testen OFF season en tijdens de EK en WK's te omzeilen. Dat is simpelweg de enige manier om in de top 5 te komen op dit allerhoogste niveau.

Nee nooit, als ik hier op het forum rondkijk naar wat mensen natural(kale, oude foto's big T) bereiken is er voor mij geen behoefte om ooit aan de juice te gaan. + ik heb een naaldenfobie:o

Zet dan een naald.

Nee nooit, als ik hier op het forum rondkijk naar wat mensen natural(kale, oude foto's big T) bereiken is er voor mij geen behoefte om ooit aan de juice te gaan. + ik heb een naaldenfobie:o

G-men.... waar staan die foto's dan van Big T toen hij natuur was

G-men.... waar staan die foto's dan van Big T toen hij natuur was
G-men is ook enorm :eek:
Die fotos van Big T stonden ergens in een topic over BFFM uit 2005. Er stonden de laatste keer dat ik keek alleen nog maar een onderarm pic en een van de bovenste helft van zn bovenlichaam.

Ik vind het moeilijk te zeggen dat ik altijd naturel zal blijven, maar als ik zie wat je eraan verliest naderhand...dan word je niet blij!!
Check: Daniel Risi Natural Bodybuilding Homepage

wat een vreselijke biased website, bij geen 1 foto heeft hij de daadwerkelijke redenen genoemd alleen maar een kortzichtige on cycle en off cycle tussen alle contradicties door.

ik bedoel het kan nooit healthy zijn zo groot te zijn op den duur maar vertel dan geen halve waarheden zoals die gast doet.

Je leest over Larry Scott die max. 10mg dianabol per dag nam en nooit bijwerkingen heeft gehad in de 60er jaren. Tegenwoordig wordt er verteld dat orals only zeer slecht is, maar goed de dosering is ook behoorlijk de lucht in geschoten met de jaren! Idd, tegenwoordig is een spuitje veiliger! Maar goed blijft chemische zooi natuurlijk, ik train nu 3 jaar (serieus pas sinds 2 jaar) en denk er wel eens aan, maar goed ben nog een 'groentje' wat dat betreft. Train eerst maar eens 6 jaar naturel denk ik dan, zien we later wel verder...

Je leest over Larry Scott die max. 10mg dianabol per dag nam en nooit bijwerkingen heeft gehad in de 60er jaren. Tegenwoordig wordt er verteld dat orals only zeer slecht is, maar goed de dosering is ook behoorlijk de lucht in geschoten met de jaren! Idd, tegenwoordig is een spuitje veiliger! Maar goed blijft chemische zooi natuurlijk, ik train nu 3 jaar (serieus pas sinds 2 jaar) en denk er wel eens aan, maar goed ben nog een 'groentje' wat dat betreft. Train eerst maar eens 6 jaar naturel denk ik dan, zien we later wel verder...

Juiste instelling !!

Maar eh die 10mg van Larry kun je imo vergeten hoor ;) das ongeveer 't zelfde als dat Jay iedere keer over z'n shakes begint als men vraagt hoe hij zo groot is geworden :D

Ben tot op heden volledig naturel, zelfs geen pro hormonen.

Maar ik heb wel gemerkt dat ik op mijn Wereldkampioenschappen IFBB toch die belachelijke hardheid en volheid te kort kom.

Deze is te danken aan de AS en HGH...het punt is dat er in Nederland wel strikt wordt gehandeld qua doping.

Ik kan niet eens aan de AS, er kan over 2 uur een controleur aan de deur staan voor de plastest...:mad:

Ik zou er waarschijnlijk wel aan beginnen ALS ik een manier wist om de testen OFF season en tijdens de EK en WK's te omzeilen. Dat is simpelweg de enige manier om in de top 5 te komen op dit allerhoogste niveau.

Toch vind ik dit enigszins een beetje raar sry ,... een neef van een goede maat van me ( zal ff geen namen noemen ) heeft in het NL junioren team gezeten is 3 of 4 geworden op de junioren universe en zat ram mar dan ook ram vol ;)

Waarom kan dit bij jou dan niet ? ? ?
draai jij echt specifiek enkel naturel wedstrijden en is het dan anders qua controle ???

ligt er maar net aan wat jij indrukwekkend vind, vind 43cm bij een lengte van 1.75 en 10%bf indrukwekkend, alleen niet meer als er een bf van 20% ongeveer om zit. of als iemand 1.85-190 is.

meeste mensen die ''verantwoord'' kuren zijn vaak nog gezonder af dan een hoop andere mensen dezer dagen die niet kuren(dieet, leefwijze etc etc).
ook ligt het er maar net aan wat je doelstellingen zijn.

idd
verstandig kuren zal wel gezonder zijn den 100 verschillende soorten supplementen slikken ook den ik.

Ik train naturel , tenzei je creatine, B12 of eiwitten shake's niet naturel noemt hoewel ik dat sterk betwijfel ? Maarja aan mn foto's zal je wel zien dat het naturel is zou ik kuren zou ik verder staan :D

Toch vind ik dit enigszins een beetje raar sry ,... een neef van een goede maat van me ( zal ff geen namen noemen ) heeft in het NL junioren team gezeten is 3 of 4 geworden op de junioren universe en zat ram mar dan ook ram vol ;)

Waarom kan dit bij jou dan niet ? ? ?
draai jij echt specifiek enkel naturel wedstrijden en is het dan anders qua controle ???

Hij zit bij de IFBB, maar dan geloof ik er nog niks van. Hoe ontkomen al die andere van de IFBB de positieve resultaten van deze testen, terwijl ik weet dat deze gebruiken?

Het nk niveau is namelijk erg hoog.

ik wil naturel blijven totdat ik mn op mn top zit, dat duurt nog wel een paar jaar.
ik houd het voorlopig bij creatine en whey. :P

zoals ik steeds zeg, voor mensen die geen wedstrijdambities, is het gewoon een keuze die ze maken, om toch de fysiek te verkrijgen waar ze fier kunnen op zijn, ik kan daar goed inkomen dat er mensen enkel voor dat echt BB-figuur te krijgen gebruiken, ik denk daar soms ook aan, ga ik dan binnen enkele jaren voor fitnesser versleten worden i p v bodybuilder, nu ja ze zullen toch wel zien dat ik een getraind lichaam heb, dat wel he.

Terug
Naar boven