- Waardering
- 224
Maar om vooruitgang te boeken in kracht hoef ik geen roids, hou het wel lekker bij volle melk en pindakaas.
haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar om vooruitgang te boeken in kracht hoef ik geen roids, hou het wel lekker bij volle melk en pindakaas.
Opvallende resultaten. De hoeveelheid niet naturels is erg laag.

Kun je nagaan als ie wel juicde

Natural sinds 1982, daarvoor 1 keer een korte kuur van deca en sus gedaan. Een kilo of 10 aangekomen en weer een kilo of 10 kwijtgeraakt.
Paar maanden na beeindigen kuur stond ik weer op het zelfde lichaams gewicht, maar wel een hoger vet%. Is me dus niet bevallen en sindsdien ook nooit meer de behoefte gehad.
Ben nu dus zo'n 25 jaar clean
Sowieso werkt deca+sus zeer sterk op je eigen test, na de kuur is de kans groot dat je met je eigen lage test en hoge estradiol veel gewonnen spiermassa verliest en idd wat vet gewonnen hebt. De juiste voeding, oestrogeen/aromatase blockers/ en een goed nakuur regime zijn echt heel belangrijk na zo'n kuur. In die tijd was er ook nog weinig informatie beschikbaar. Maar sommigen verliezen meer dan anderen na een kuur dat hangt ook van eigen aanleg af.Weet je nu waar dat toen aan gelegen heeft?
Misschien geen nakuur gedaan?
Sowieso werkt deca+sus zeer sterk op je eigen test, na de kuur is de kans groot dat je met je eigen lage test en hoge estradiol veel gewonnen spiermassa verliest en idd wat vet gewonnen hebt. De juiste voeding, oestrogeen/aromatase blockers/ en een goed nakuur regime zijn echt heel belangrijk na zo'n kuur. In die tijd was er ook nog weinig informatie beschikbaar. Maar sommigen verliezen meer dan anderen na een kuur dat hangt ook van eigen aanleg af.
@3XL: denk je nooit aan test replacement therapy, dan bedoel ik bijv. na de 55 ofzo.

Hoe pakken jullie het aan?
Ligt kuren in je achterhoofd?