Train nu al bijna zes jaar. Toch wil ik nu een echt doel gaan stellen en daarna naar toe werken zonder elke keer afgeleid te worden naar een ander doel.
Punt is gewoon dat ik graag meer massa erbij wil hebben maar dat ik aan de andere kant ook wel mijn buikspieren wil zien.
Samen dat gaat niet. Als ik ook maar iets aan mijn voeding toevoeg voor massa dan schiet mijn gewicht omhoog en ik ben bang dat nooit spiermassa kan zijn.
Wil geen bodybuilster worden maar ik wil wel dat er duidelijk te zien is dat ik er keihard voor train.
En dat je dat ook op foto's duidelijk kan zien want dat vind ik echt niets.
Mijn voeding ziet er als volgt uit:
Diep vol bord havermoutenpap(magere melk), eetlepel rozijnen en theelepel honing
10:00 halve bak kwark
11:00 boterham met mager vleeswaar
12:00 2 sneden brood met mager vleeswaar
14:00 1 snee brood met mager vleeswaar
15:00 1/2 bak kwark
16:00 2 sneden brood met mager vleeswaar
17:30 bord met rijst, kip, groente of pasta of aardappels
soms mager vlees, soms vet vlees
meestal mager vlees
Na training eiwitshake met 1/2 banaan
en tussendoor twee stuks fruit
Punt is gewoon dat ik graag meer massa erbij wil hebben maar dat ik aan de andere kant ook wel mijn buikspieren wil zien.
Samen dat gaat niet. Als ik ook maar iets aan mijn voeding toevoeg voor massa dan schiet mijn gewicht omhoog en ik ben bang dat nooit spiermassa kan zijn.
Wil geen bodybuilster worden maar ik wil wel dat er duidelijk te zien is dat ik er keihard voor train.
En dat je dat ook op foto's duidelijk kan zien want dat vind ik echt niets.
Mijn voeding ziet er als volgt uit:
Diep vol bord havermoutenpap(magere melk), eetlepel rozijnen en theelepel honing
10:00 halve bak kwark
11:00 boterham met mager vleeswaar
12:00 2 sneden brood met mager vleeswaar
14:00 1 snee brood met mager vleeswaar
15:00 1/2 bak kwark
16:00 2 sneden brood met mager vleeswaar
17:30 bord met rijst, kip, groente of pasta of aardappels
soms mager vlees, soms vet vlees
meestal mager vlees
Na training eiwitshake met 1/2 banaan
en tussendoor twee stuks fruit

Ik weet dat het vast al wel ergens staat maar ik ben leeslui...