fitnessfanaat
Cool Novice
- Waardering
- 1
Hoi Liekske,
Heel herkenbaar probleem. Ik train al wat langer, maar sinds 3/4 jaar pas echt serieus.
Voor die tijd klootte ik maar wat aan (weet ik nu pas hoor
).
Mijn ervaring is: gaan bulken! Toen ik ging bulken 3/4 jaar terug met een goed dieet, goed in eiwitten/vetten en kH ging ik groeien, maar vooral mijn spieren dus!
Dat je wat vet bijkomt is niet leuk, hoewel het bij mij meeviel. Nu zit ik op ca 17% vet en veel meer spiermassa. Ben nu weer klaar voor een volgende bulk, kan nog net een paar maandjes, want ik hou mijn vet% nu wel scherp in de gaten (omdat het bijna zomer is).
Heel herkenbaar probleem. Ik train al wat langer, maar sinds 3/4 jaar pas echt serieus.
Voor die tijd klootte ik maar wat aan (weet ik nu pas hoor
).Mijn ervaring is: gaan bulken! Toen ik ging bulken 3/4 jaar terug met een goed dieet, goed in eiwitten/vetten en kH ging ik groeien, maar vooral mijn spieren dus!
Dat je wat vet bijkomt is niet leuk, hoewel het bij mij meeviel. Nu zit ik op ca 17% vet en veel meer spiermassa. Ben nu weer klaar voor een volgende bulk, kan nog net een paar maandjes, want ik hou mijn vet% nu wel scherp in de gaten (omdat het bijna zomer is).