XXL Nutrition

wie weet raad?

Hoi Liekske,
Heel herkenbaar probleem. Ik train al wat langer, maar sinds 3/4 jaar pas echt serieus.
Voor die tijd klootte ik maar wat aan (weet ik nu pas hoor :( ).
Mijn ervaring is: gaan bulken! Toen ik ging bulken 3/4 jaar terug met een goed dieet, goed in eiwitten/vetten en kH ging ik groeien, maar vooral mijn spieren dus!
Dat je wat vet bijkomt is niet leuk, hoewel het bij mij meeviel. Nu zit ik op ca 17% vet en veel meer spiermassa. Ben nu weer klaar voor een volgende bulk, kan nog net een paar maandjes, want ik hou mijn vet% nu wel scherp in de gaten (omdat het bijna zomer is).

Hallo allemaal, ik lees net het onderwerp van Lietske : wie weet raad en ik vind het echt leuk om te lezen dat het elke keer weer hetzelfde is met vrouwen, ik wil er niet uitzien als een body builder maar ik wil er wel hard en gespierd uitzien: IK OOK !!! Mijn conclusie (ik heb reed 14 jaar een relatie met een hardcore bodybuilder 'oldskool') na ongeveer 10 jaar is echt: TRAIN als een body builder !!!
Als ik de female fitness lees (ter inspiratie I love the women in there) dan zijn de modellen bijna allemaal zonder uitzondering hardcore bodybuilders, geweest, en is het bijna onhaalbaar om zo een lijf te krijgen als je traint als een 'sissy' (no offence).
Ik baal als een stekker dat de sportschool op 1e paasdag dicht was want echt , waar is de 24 uurs maatschappij waar we allemaal over praten ? Nederlands is lui en gaat liever 'paaswinkelen' maar een dubbeltje verteren in de gym : no way. Ik heb er maling aan als ik ze zie kijken, moet je haar nou zien wat een uitsloofster die wil zeker op superwoman lijken: YES, soccer...

Yep, je hebt gelijk superwoman!
En ik ken een aantal dames die een schitterend lijf hebben en wedstrijden doen nu. Hoe trainen die?
Juist: zwaar, met een BB'er als maatje!!!
Daarnaast moet je flink eten om spiermassa aan te maken, cutten komt daarna.

fitnessfanaat zei:
Yep, je hebt gelijk superwoman!
En ik ken een aantal dames die een schitterend lijf hebben en wedstrijden doen nu. Hoe trainen die?
Juist: zwaar, met een BB'er als maatje!!!
Daarnaast moet je flink eten om spiermassa aan te maken, cutten komt daarna.
IK WIL OOK EEN BB ALS TRAININGSMAATJE :rolleyes:

Smoothmold zei:
ik denk het niet eerlijk gezegd
mijn partner heeft een middeltje van 65, bij 44kg, dat geeft 22%, en ze is droog hoor. Op iedere vetmeteing zit wel een foutmarge, maar ik ga gewoon verder op wat ik zie :eek:

• Topic Starter Topic Starter
een ding kan ik je wel aangeven ik train zwaar en echt niet als een sissy. Nooit gedaan ook. Soms train ik als een powergirl en ander keer als een bodybuildiggirl. Maar zelden met 15 of meer herhalingen. Wel een tijdje gedaan nu, maar vond er niets aan.

Terug
Naar boven