mensen ik heb jullie hulp nodig
Ik zoek een game, omdat ik het wel weer eens wil spelen. Ik speelde het vroeger altijd, en was er helemaal gek op als klein kind.
Het is een spel dat waarschijnlijk rond 1999-2001 is uitgekomen
, een old-timer dus.
Je vecht met de mensheid, tegen een soort insekachtige aliens op andere planeten. De mensheid is al ver in de technologie en je infantrie etc. zitten in speciale pakken, en hebben robots ter beschikking.
Het is een RTS game en lijkt qua game play veel op Galactic Battleground(star wars) van de makers van lucasarts
Wie weet welke ik zoek? het is geen starcraft btw)
Ik weet dat het haast onmogelijk is maargoed,wie weet herrinnert 1 van jullie dit spel nog, want het werd destijds ENORM veel gespeeld.
Wie weet vind ik het nu helemaal niets meer maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd
Ik zoek een game, omdat ik het wel weer eens wil spelen. Ik speelde het vroeger altijd, en was er helemaal gek op als klein kind.
Het is een spel dat waarschijnlijk rond 1999-2001 is uitgekomen
, een old-timer dus. Je vecht met de mensheid, tegen een soort insekachtige aliens op andere planeten. De mensheid is al ver in de technologie en je infantrie etc. zitten in speciale pakken, en hebben robots ter beschikking.
Het is een RTS game en lijkt qua game play veel op Galactic Battleground(star wars) van de makers van lucasarts
Wie weet welke ik zoek? het is geen starcraft btw)
Ik weet dat het haast onmogelijk is maargoed,wie weet herrinnert 1 van jullie dit spel nog, want het werd destijds ENORM veel gespeeld.
Wie weet vind ik het nu helemaal niets meer maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd