MuscleMeat

Wie wint de k1 op 5 december ?

Ultraman

Cool Novice
Waardering
3
  • Ruslan Karaev (Rus)
  • Badr Hari (Mar)
  • Alistair Overeem (Ned)
  • Ewerton Teixeira (Bra)
  • Jerome le Banner (Fra)
  • Sem Schilt (Ned)
  • Erol Zimmerman (Cur)
  • Remy Bonjasky (Ned)

Waarom denk je dat deze vechter zal winnen ?

Laatst bewerkt:
Overeem of Bonjasky.

Bonjasky omdat het een sluwe vos is. Overeem omdat het een asociaal sterke locomotief is die alles en iedereen verrot slaat.

• Topic Starter Topic Starter
ikzelf denk dat Badr hem gaat pakken.

Badr for sure.

alistair overeem, met een beetje geluk qua blessureleed knalt ie er zo doorheen.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Overeem of Bonjasky.

Bonjasky omdat het een sluwe vos is. Overeem omdat het een asociaal sterke locomotief is die alles en iedereen verrot slaat.

;)

1 Badr Hari
2 Remy Bonjasky (is idd een sluwe vos en soms op de vreemdste momenten een veel sterkere vechter dan wie dan ook)
3 Alistair Overeem.

1 van die drie denk ik dat het gaat winnen.

Schilt VS Overeem zou ik trouwens erg graag zien.

Ruslan Karaev was laatst wel heel erg uit vorm, was een schim van de vechter die hij ooit was.

van mij mag jerome hem pakken

Badr of Bonjasky.

van mij mag jerome hem pakken

Idd Jerome, maar dan moet hij hem wel verdienen.
Denk alleen niet dat Jerome hem pakt, tenzij hij het roer omgegooid heeft.

Word Overeem of Bonjasky.

En Badr mag van mij weer afgevoerd worden met zijn grote bek.
http://www.youtube.com/watch?v=-8TaToM5ric

Kan nog wel herinneren dat hij bij Drome een grote mond had van ik pak jullie allemaal op K.O en vervolgens op zijn eigen regels verloor van Overeem en zich terug trekt van het contract om op Overeem's regels te vechten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Badr vs Karaev (Zelfs een Karaev in vorm verslaat de huidige Hari niet)
Overeem vs Teixeira (1e ronde KO)
JLB vs Sem Schilt (Schilt wint door lengte en de glazen kin van JLB)
Zimmerman vs Bonjasky (Bonjasky wint op ervaring)

Badr vs Overeem (Been there done that ;) al wordt dit de mooiste partij van de avond)
Schilt vs Bonjasky (Dit wordt de slechtste partij van de avond, Remy kan gewoon niet winnen van Sem..helaas)

Overeem vs Schilt (Overeem is niet dom en overdondert Sem met veel aggressie)

Volgens mij gaat Overeem dit winnen.

Overigens hoop ik op een blessure van iemand en komt PA effe de titel ophalen, maar dat zal wel dromen blijven :D

Badr > Karaev
Overeem > Teixeira
Schilt > Le Banner
Bonjasky > Zimmerman

Overeem mag dan Badr weer KO slaan, hopelijk gaat Badr minder snel neer, hoe meer hoe beter.
Bonjasky wint van Schilt omdat Bonjasky op safe speelt en de jury achter zich heeft.(Overeem, Manhoef)

Overeem via KO in finale tegen Bonjasky!:D

Ik wou dat Buakaw is beter z'n best ging doen :(
maar kga voor Badr...

Ik denk Schilt, Badr of Overeem.

Als we kijken naar de line up verwacht ik dat in de halve finale Schilt tegen Bonjasky komt en dat Schilt dit weet te winnen door gebruik te maken van zn ouderwetse spelletje. Aan de andere kant van de bracket komen denk ik Overeem en Badr elkaar tegen. Dit vind ik een lastige om te voorspellen. Wie van deze 2 in de finale komt weet ik zo net nog niet. Diegene die dat wint komt dan in de finale tegen Sem en Badr heeft al eens laten zien dat hij weet hoe die Sem moet aanpakken. Overeem is niet achterlijk en mits hij zn huiswerk heeft gedaan weet hij ook hoe die sem moet pakken.

Ik hoop dat Bonjasky met gesprongen knieen en vele lowkicks iedereen stof laat happen.

Overeem hoop ik en anders Bonjasky, het wordt sowieso een NL-er.

Terug
Naar boven