malacoesa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk alleen live streams, tenzij je satteliet hebt oid.ik begrijp al dat negatieve rondom bonjasky ook niet, hij is gewoon een erg goede vechter in elk aspect van de sport (natuurlijk binnen de k1 regels).
ik vind de line up wel wat jammer ik had liever, badr vs schilt gezien en die braziliaan tegen de rus.
weet trouwens iemand waar en wanneer 5 december de partijen op tv te zien zijn?
Je ne sais pas, beter houdt je bijv. justin.tv in de gaten.. denk overigens wel dat er tegen die tijd een link wordt gepost naar een live stream.
Idd Jerome, maar dan moet hij hem wel verdienen.
Denk alleen niet dat Jerome hem pakt, tenzij hij het roer omgegooid heeft.
Word Overeem of Bonjasky.
En Badr mag van mij weer afgevoerd worden met zijn grote bek.
http://www.youtube.com/watch?v=-8TaToM5ric
Kan nog wel herinneren dat hij bij Drome een grote mond had van ik pak jullie allemaal op K.O en vervolgens op zijn eigen regels verloor van Overeem en zich terug trekt van het contract om op Overeem's regels te vechten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Badr vs Karaev (Zelfs een Karaev in vorm verslaat de huidige Hari niet)
Overeem vs Teixeira (1e ronde KO)
JLB vs Sem Schilt (Schilt wint door lengte en de glazen kin van JLB)
Zimmerman vs Bonjasky (Bonjasky wint op ervaring)
Badr vs Overeem (Been there done thatal wordt dit de mooiste partij van de avond)
Schilt vs Bonjasky (Dit wordt de slechtste partij van de avond, Remy kan gewoon niet winnen van Sem..helaas)
Overeem vs Schilt (Overeem is niet dom en overdondert Sem met veel aggressie)
Volgens mij gaat Overeem dit winnen.
Overigens hoop ik op een blessure van iemand en komt PA effe de titel ophalen, maar dat zal wel dromen blijven![]()