MuscleMeat

Wie wint de k1 op 5 december ?

gun factor is voor the flying gentleman wat mijn part!

ik begrijp al dat negatieve rondom bonjasky ook niet, hij is gewoon een erg goede vechter in elk aspect van de sport (natuurlijk binnen de k1 regels).

ik vind de line up wel wat jammer ik had liever, badr vs schilt gezien en die braziliaan tegen de rus.

weet trouwens iemand waar en wanneer 5 december de partijen op tv te zien zijn?

ik begrijp al dat negatieve rondom bonjasky ook niet, hij is gewoon een erg goede vechter in elk aspect van de sport (natuurlijk binnen de k1 regels).

ik vind de line up wel wat jammer ik had liever, badr vs schilt gezien en die braziliaan tegen de rus.

weet trouwens iemand waar en wanneer 5 december de partijen op tv te zien zijn?
Denk alleen live streams, tenzij je satteliet hebt oid.

hmm misschien ergens pay per view?

Ik denk badr... maar zou ook niet raar opkijken als Overeem wint... schilt kan ook zomaar winnen als hij een paar keer een rake knie geeft

Badr of Overheem

Denk Badr, maar ik gun het "Jeronimo" ook wel na al die jaren:D
hou wel van zn sT gewoon dr op af en knallen:D

Idd Jerome, maar dan moet hij hem wel verdienen.
Denk alleen niet dat Jerome hem pakt, tenzij hij het roer omgegooid heeft.

Word Overeem of Bonjasky.

En Badr mag van mij weer afgevoerd worden met zijn grote bek.
http://www.youtube.com/watch?v=-8TaToM5ric

Kan nog wel herinneren dat hij bij Drome een grote mond had van ik pak jullie allemaal op K.O en vervolgens op zijn eigen regels verloor van Overeem en zich terug trekt van het contract om op Overeem's regels te vechten.

precies...ik hoop zo dat remy wint! dat zou een mooi sinterklaaskado zijn. anders lopen alle marokkanen hier weer zo breed omdat 'hun' badr de beste is. terwijl hij hier traint..nouja zijn ;'gym is op onverklaarbare wijze afegebrand.....

Overeem of Bonjasky. Als Hari maar niet wint.

schilt - heeft geleerd van zijn fouten

hari vs. karaev = easy voor badr
overeem vs. texeira = easy voor overeem
schilt vs. jlb = easy voor sem
bonjasky vs. zimmerman = lastigste 1e ronde, zimmerman is een talent maar is te lui en fysiek te ongecondioneerd dus hoop dat remy wint want die kan erna nog wat doen, als errol wint is ie daarna kapot en word ie in elkaar gebeukt door sem

hari vs. overeem = voor hari dit keer, hari gewoon veel beter, overeem is een monsterlijke roidrage fighter maar hari is beter
schilt vs. bonjasky = easy voor sem

schilt vs. hari = schilt wint

dit denk ik, ik hoop dat schilt/bonjasky/zimmerman wint, iig niet hari en eigk ook liever overeem niet

Everybody but Badr.

Vind dat Jerome hem al lang verdiend. Spijtig van die zwakke kin.
Zoniet Remi of Overeem.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Badr vs Karaev (Zelfs een Karaev in vorm verslaat de huidige Hari niet)
Overeem vs Teixeira (1e ronde KO)
JLB vs Sem Schilt (Schilt wint door lengte en de glazen kin van JLB)
Zimmerman vs Bonjasky (Bonjasky wint op ervaring)

Badr vs Overeem (Been there done that ;) al wordt dit de mooiste partij van de avond)
Schilt vs Bonjasky (Dit wordt de slechtste partij van de avond, Remy kan gewoon niet winnen van Sem..helaas)

Overeem vs Schilt (Overeem is niet dom en overdondert Sem met veel aggressie)

Volgens mij gaat Overeem dit winnen.

Overigens hoop ik op een blessure van iemand en komt PA effe de titel ophalen, maar dat zal wel dromen blijven :D

Dit gaat hem worden. Ubereem ftw!

Eigenlijk 5 mannen uit een kikkerlandje:D

Hoop toch op een Overeem:D Goede fysiek ook:)

Het komt volgens mij 's avonds laat op TV bij SBS6, zoals eigenlijk de laatste 4 jaar het geval is. (niet live dus, en 5 dec uit de buurt blijven van nieuws en internet)
Bij mijn ouders thuis altijd eerst Sinterklaasdobbelspel, daarna gaan mijn vriendin en ik zsm lekker ongezellig naar huis om op tijd te zijn voor de K1 Final op 50 inch :-D.

23:40 SBS 6 Sport: K-1 finale in Yokohamavan de finale van de officiële K-1 World GP die vandaag plaatsvond in Yokohama, Japan. Bekend wordt wie de allerbeste K-1-vechter van de wereld is.

[Link niet meer beschikbaar]

finale Overeem vs Bonjasky,helaas zal Bonjasky dan huilend naar huis gaan!

ik hoop Remy Bonjasky maar denk badr

Remy zowieso,

Badr hopelijk weer tegen overeem, en dan weer lekker nokkie gaan :D
Remy in finale tegen overeem en dan weer ze ass woopen!;)

Badr is een leuke speler op naar te kijken, maar dan niet in een toernooi..

Remy is een echte toernooi speler, jammer dat peter aerts niet meer is :(

was echt me heldje maarja!

zal morgen wel weer even deze topic bekijken ben benieuwd naar de mensen!

Terug
Naar boven