XXL Nutrition

Wie wint de k1 op 5 december ?

Badr waarschijnlijk.

sinterklaas

Zoals ik het begrepen heb zal Aerts naar alle waarschijnlijkheid zijn opwachting maken bij de laatste 8. Er zou namelijk een uitvaller zijn, schijnt of Karaev of Jerommeke te zijn.

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Countdown To K1 GP 2009

http://www.7is7.com/otto/countdown....fgcolor=#000000&title=Countdown To K1 GP 2009

Come on They Laumen!!!

---------- Toegevoegd om 00:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

Ot: War aerts!!!

Badr, maar Alistair zou leuker zijn :)

Heb het ook gehoord over Aerts, maar is helaas nog niets concreets.

Waarom denken mensen dat Remy in de finale komt? Waarschijnlijk moet hij eerst langs Sem Schilt en dat zie ik zo 123 nog niet gebeuren helaas.

Heb het ook gehoord over Aerts, maar is helaas nog niets concreets.

Ja, ik heb ook nog nergens bevestiging gelezen. Hoor ook de meest bizarre geruchten omtrent Le Banner, dat die helemaal niet in training geweest is, zelfs een tijdje spoorloos geweest.???

Staat dan in schil contrast met Badr'tje, kijk maar eens op onderstaand filmpje, gister of eergister geschoten in Japan, Badr is knetterdroog, wat inhoud dat die keihard getraind heeft en waarschijnlijk in supervorm is. Aerts staat ook lekker te beuken, hoewel ik het idee heb dat de power uit de stoten flink minder is, ten opzichte van bijv. Badr of Overeem, de lowkicks zijn nog altijd loeihard bij Aerts.

http://www.youtube.com/watch?v=uIpVS52Jd44&feature=player_embedded#at=214

Livestream as zaterdag 09:00 Website SBS6!

23:40 SBS 6 Sport: K-1 finale in Yokohamavan de finale van de officiële K-1 World GP die vandaag plaatsvond in Yokohama, Japan. Bekend wordt wie de allerbeste K-1-vechter van de wereld is.

[Link niet meer beschikbaar]

:popcorn::bierbang:

Hm, hoop op Overeem, maar Badr is nog steeds groeiende en zal zich zeker niet meer zo makkelijk neergaan tegen Overeem..
Maar wie ik het meest gun...(weet niet eens of die er wel zal zijn...) is Le Banner!

Livestream as zaterdag 09:00 Website SBS6!

:D, hopelijk goeie kwaliteit. S avonds zijn alleen de hoogtepunten?

Waardeloos dat deze sport waar al jaren nederlanders domineren nooit live wordt uitgezonden op een nederlandse zender terwijl je wel elke week onbelangrijke zooi als omniworld-haarlem hebt

:D, hopelijk goeie kwaliteit. S avonds zijn alleen de hoogtepunten?

Waardeloos dat deze sport waar al jaren nederlanders domineren nooit live wordt uitgezonden op een nederlandse zender terwijl je wel elke week onbelangrijke zooi als omniworld-haarlem hebt

Ach, voorheen werd het pas na weken uitgezonden op eurosport, nu is het op dezelfde dag op een tijdstip wat ons meestal goed uitkomt.

ik hoop remy , maar denk zelf overeem mijn avond zou naar de klote zijn als bal harie wint

Weinig Nederlanders dit keer, maar 3 man.

Remy gaat voor nummer 4, dan staat hij gelijk met held Hoost!

Weinig Nederlanders dit keer, maar 3 man

Overeem, Schilt, Badr, Zimmerman, Bonjasky, zijn der al 5, en als Le Banner of Karaev uitvallen stroomt Aerts in, dan zijn er dus 6 Nederlanders.

Intresseert me niet onder welke vlag ze zogenaamd knokken, het zijn en blijven gewoon Nederlanders.

• Topic Starter Topic Starter
ze kunnen het eindtoernooi beter een keer in nederland houden dan.

Dat scheelt in de reiskosten voor onze jongens :D

Overeem, Schilt, Badr, Zimmerman, Bonjasky, zijn der al 5, en als Le Banner of Karaev uitvallen stroomt Aerts in, dan zijn er dus 6 Nederlanders.
Daarom maakte ik die opmerking ook... stelletje hypocriete hufters. Wel hier wonen en trainen... parasieten. :p

Wel consequent blijven dan he en die k*t-marokkaantjes voortaan k*t-nederlandertjes noemen. ;)

Daarom maakte ik die opmerking ook... stelletje hypocriete hufters. Wel hier wonen en trainen... parasieten. :p

Die Jappen hebben dat liever zo, die worden al 20 jaar gek van al die Nederlanders die de sport domineren. Vandaar dat sommigen onder Marokaanse en Surinaamse vlag uitkomen. Om het evenement een internationale uitstraling te geven. Maar het is gewoon Oranje boven wat de klok slaat.

Ik vermoed Bonjaski en Overeem in de finale.

Bonjaski heeft zoveel ervaring, die snoept z'n puntjes wel bij elkaar zonder K.O geslagen te worden.
Overeem heeft zo'n fysieke overpowering dat het moeilijk is om weerstand te bieden tegen zo''n brute kracht.

Ik zie Bonjaski hem wel weer pakken, hij zit weer lekker in z'n vel.

Al moet ik zeggen dat Hari ook een goede kans maakt, hij is fysiek een stuk gegroeid en geestelijk ook (athans, ik ga er wel vanuit dat ie niet eeuwig op het denkniveau van een 14-jarig k*tmarrokaantje blijft hangen).
Als Hari fysiek gezien nog wat krachtiger wordt en leert vechten met z'n brains dan is ie onverslaanbaar.

Terug
Naar boven