AndroidHealthClinic

Wie wint de k1 op 5 december ?

Ik heb het hele forum vermeden op zaterdag omdat ik gewoon weet dat het mogelijk is dat er ergens een topic staat met "Badr kampioen!!!".

Logisch nadenken.

+1 ben heel internet niet opgegaan, en iedereen die me belde; allereerste wat ik zei; "niks zeggen over K1!!!"

Ik vond het wel een mooie finale hoor, heb genoten van de partijen.

Pech voor Bonjaski, hij had een zware partij. Respect voor Zimmerman.

Schilt terecht gewonnen, hij was beter dan voorgaande jaren.
Niet mijn favoriete vechter, maarja. Snap alleen nog steeds niet hoe die linkerstoot zo door de dekking van Hari kon doorkomen, over z'n handjes heen, knipperde hij net met z'n ogen ofzo???

Laatst bewerkt:
schilt heeft nu mooier gevochten opmdat dat moest, zijn strategisch spelletje werkt niet als ze vol op je af komen stormen continu dus moest sem mee gaan hakken ipv het puntenspelletje waar die vroeger vaker mee won

Ik heb internet niet gemeden en zojuist pas de wedstrijd gekeken. Weer Schilt, vind het een matige vechter. Haal 20cm van hem af en kijken hoe hij het verder doet.

Maar toch blij dat hij van Hari won.

Ik vind die Schilt ook een vreselijke vechter om naar te kijken. Op zich ook niet tegen te vechten, een reus van 220cm en 140 kg zwaar ofzo die ook nog is gericht kan slaan en schoppen. als zo iemand zn reikwijdte weet uit te buiten :(

BOB SAP is ook groot lomp en sterk alleen licht hij al te janken na 1 leverstoot.
Jammer dat er niemand heeft gewonnen met echte techniek.

als je deze opmerking plaatst snap je werkelijk niks van kickboksen/muay thai

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

BOB SAP is ook groot lomp en sterk alleen licht hij al te janken na 1 leverstoot.
Jammer dat er niemand heeft gewonnen met echte techniek.

Heeft Aerts dit jaar nog tegen Schilt gevochten?

Link?

je hebt gelijk , ik dacht dit jaar nog een partij van hem te hebben gezien :o

als je deze opmerking plaatst snap je werkelijk niks van kickboksen/muay thai

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

je hebt gelijk , ik dacht dit jaar nog een partij van hem te hebben gezien :o

Ik heb zelf iets van 5 jaar aan muaythai gedaan en vind Sam niet echt een muaythai vechter. Eerdereen karate man. Met niet zo'n goede techniek sorry maar dat vind ik. Mischien omdathij groot en lomp is dat daar door de techniet zo brak lijkt. Kijk je naar remi dan zie ik puur techniek

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

K1 is trouwens geen kickboksen of muay thai maar mix fight van alles alleen wel met
beperkingen

maar ook puur wegrennerigheid:P kvind remy ook niet meer de spectaculairste vechter hoor, al vind ik hem wel super hoe hij zich (voor wat ik meekrijg als buitenstaander) buiten de ring gedraagt, in intervieuws/bij jensen eerst/enz.

Nou jah ik hou mij er iig niet meer zo mee bezig. Ik ben zelf gestopt omdat ik geen klappen meer op mijn hoofd mag hebben of schoppen. Toen heb ik maar jaren geleden voor bb gekozen. Dankzij muay thai heb ik waarschijnelijk migrane gekregen. Het is een toffe sport war mijn hart en ziel lag. Ik word alleen nog maar sneu als ik ernaar kijk

Ik heb zelf iets van 5 jaar aan muaythai gedaan en vind Sam niet echt een muaythai vechter. Eerdereen karate man. Met niet zo'n goede techniek sorry maar dat vind ik. Mischien omdathij groot en lomp is dat daar door de techniet zo brak lijkt. Kijk je naar remi dan zie ik puur techniek

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

K1 is trouwens geen kickboksen of muay thai maar mix fight van alles alleen wel met
beperkingen

i know
schilt is ook niet de man van de technische hoogstandjes
ik ben een enorme fan van souwer andy - voorheen ernesto hoost
en dan is naar schilt kijken afzien
maar de man is dodelijk effectief - hij buit al zijn kwaliteiten gewoon goed uit en de stoten/trappen die hari kreeg waren niet misselijk hoor

Terug
Naar boven