Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2nd that, NL heeft gewoon goede faciliteiten ze draaien al sinds het begin van k1 goed mee, lijt me stug dat daar ineens verandering in gaat komen.

Ik denk dat Bonjasky de titel gaat pakken dit jaar.
Misschien ben je gewoon heel dom als je dit topic gaat doorlezen terwijl je niet wil weten wie gewonnen heeft.
Ik denk dat Karaev gaat winnen trouwens, die gast kan zo goed incasseren!
ms staat er duidelijk in de regels van dit forum dat spoilers in het spoiler-forum moeten...
wat heeft ie dan meegemaakt? woont al zn hele leven in nl en dan ruig lopen doemn met zn marokko vlag, klotekoker ga dan in de woestijn daar ook trainen als je zon patriotistische mocro bent... van mij is iedereen hier welkom, maar als je in nl woont, in nl traint en nl praat ben je nederlander, wil je per se anders zijn dan pleur je op![]()
Tuurlijk!ik weet het ja, maar ook zijn commentaar is vaak k*t, alvond ik hem vandaag weer heel sportief
Nee, je moet gewoon dit soort topics mijden als je niet wil weten wie er wint, idioot.
Dat heb ik ook gedaan gister, en het lukte prima.
Het topic heet ook niet voor niks "Wie wint de k1 op 5 december?", dus als dat eenmaal bekend is is het vrij logisch dat dat in dit topic staat, niet?![]()
Ik vind het grappig dat jullie je er nog proberen uit te lullen... Foutje accepteren te moeilijk voor het ego?
Anyway, genoeg ge-e-reld.

. Het is logisch dat er na een uitslag verschillende meningen gegeven gaan worden over hoe het gelopen is etc en dat heeft helemaal niks met spoilers te maken.Welk foutje? Dat jij zo dom bent om op een ''wie wint de k1 op 5 december'' topic te klikken na de finale?![]()
nog steeds zeik in je ogen zie ik... Komt wel goed hoor, ook voor Nederlanders.
Ach goed, het is mijn fout, ik heb mijn mede-dbbers overschat. Zal het niet nog een keer doen.
Wat dacht je hier te lezen na de finale? Sowieso snap ik niet dat je dit topic aanklikt als je de uitslag nog niet wil lezen. Het grappige is ook dat alleen jij dit hebt gedaan en er dus over klaagt. Dan ben jij dus degene die faalt.
Morgen is de grote K-1 finale.
Ik zal een topic openen voor de K-1 PbP/Uitslagen en discussie.
Buiten deze topic mogen er geen uitslagen gepost worden behalve als het topic voorzien word van een "spoiler tag"
Let ook op dat je ook geen topic titels plaatst waarin je de uitslag verraad zoals bijv. Gefeliciteerd ....
IEDEREEN die toch spoiled gaat gebanned worden dus let aub op.