MuscleMeat

Wie wint de k1 op 5 december ?

nog steeds zeik in je ogen zie ik... Komt wel goed hoor, ook voor Nederlanders.

Ach goed, het is mijn fout, ik heb mijn mede-dbbers overschat. Zal het niet nog een keer doen.

Ik heb het hele forum vermeden op zaterdag omdat ik gewoon weet dat het mogelijk is dat er ergens een topic staat met "Badr kampioen!!!".

Logisch nadenken.

Laatst bewerkt:
Ik heb het hele forum vermeden op zaterdag omdat ik gewoon weet dat het mogelijk is dat er ergens een topic staat met "Badr kampioen!!!".

Logisch nadenken.

Dat is inderdaad mogelijk. Ook in de headlines op je startpagina. Maar je hoopt niet, en het is inderdaad niet zo gebeurd. Nee, het is gebeurd zoals altijd hier, mensen die niet weten waarvoor forumsecties dienen en in een topic in de open sectie het posten.

Trouwens zijn zo'n topics ook gewoon verboden, omdat ze ook alles verraden, zie mijn vorige post.

My plea for in the future: duidelijkere regels ivm spoiler en open forum, in een stickie bovenaan de sectie.

Laatst bewerkt:
nog steeds zeik in je ogen zie ik... Komt wel goed hoor, ook voor Nederlanders.

Ach goed, het is mijn fout, ik heb mijn mede-dbbers overschat. Zal het niet nog een keer doen.

Alsof iemand rekening moet houden met sukkels zoals jij die dit topic toch aanklikken omdat ze denken dat iedereen het wel eventjes in een spoiler zet :roflol:

Je bent niet goed man, ga lekker naar Sherdog of Mixtfight en ga daar zitten huilen.

Jezus calypt, jank niet zo.

neen, dat noemen ze een pronostiek-topic. Trouwens staat er wel een topic over dit in het spoiler-forum. Een normaal mens denkt dan dat iedereen slim genoeg is om daar te posten dat ze het heel fijn vinden dat Hari in de finale geowned werd. Of moet ik het op "noobness" steken, aangezien ik de vechtsportfans die hier regelmatig komen daar wel hun opinie posten.

Wat je ook kan doen, is zoals op de meeste forums

dit gebruiken als je zoiets gaat zeggen

Ik vind het grappig dat jullie je er nog proberen uit te lullen... Foutje accepteren te moeilijk voor het ego?

Anyway, genoeg ge-e-reld.
Jij ben echt kansloos! Ga ergens anders huilen dat je zelf zo stom ben geweest om in dit topic te lezen. En pronostiek? ja maar dan kan je nog wel verwachten dat als de wedstrijd is geweest daar over door gepraat word.
Conclusie: :flipoff:

Iedereen zo zitten te zeiken dat sem slechte techniek heeft enz enz sloom en geen spectaculaire bewegingen....... nee maar wel effectief!

En techniek heeft hij zeker wel hoor...... het ziet er alleen een beetje anders uit vanwege zijn lengte en gewicht.

Mooi om te zien dat iedereen er zo van uit ging dat of hari of overeem het wel even zouden maken met hun mooie stoere filmpjes enz op het internet en vooral de stoere uit spraken van sommige vechters...

Heerlijk dan dat de grote vriendelijke reus ze gewoon even op hun plek zet.

Nederlander als hij wat goeds doet en een Marokkaan als hij wat negatiefs flikt:D

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:00 ----------

Haha natuurlijk, ik vraag me echt af hoe jullie tv kijken.

Down of niet, het gevecht had door kunnen en moeten gaan IMO.

Weet niet of het al gepost was, te lui om het hele topic door te lezen.

Voor wie het gemist heeft, de K-1 Finale in Yokohama: [Link niet meer beschikbaar]

Overduidelijk dat lengte in combinatie met gewicht domineert, dat zag je ook goed.
Elke trap en stoot van Semmy Schilt kwamen aan als mokerslagen
Een mooie vechter vind ik het niet, Bonjasky is technisch veel begaafder, en de fighting spirit van Badr Hari is ongeëvenaard.
Maar dat is maar een subjectieve mening, wat telt is winnen, en dat deed Schilt.

Toch weer even mijn grote ergernis, ik kan het niet laten.
Niets over de K1 in het 8 uur Journaal en het RTL Nieuws, gewoon helemaal niets.
Een klein stukje in de Telegraaf en dat is het dan.
Wel al media-aandacht over een trainer die ontslagen is bij 1 of ander k*tcluppie uit Noord-holland.

Vechtsport is zeker weer niet elitair genoeg bij al die fatsoensrakkers, voetbal, tennis, wielrennen etc. wel terwijl Nederland al jaren daarin geen reet voorstelt.

Ik kan daar echt boos om worden, omdat ik het niet begrijp, je moet als land apetrots zijn dat ''we'' wederom weer de beste van de Wereld zijn.

Overduidelijk dat lengte in combinatie met gewicht domineert, dat zag je ook goed.
Een mooie vechter vind ik het niet, Bonjasky is technisch veel begaafder, en de fighting spirit van Badr Hari is ongeëvenaard.
Maar dat is maar een subjectieve mening, wat telt is winnen, en dat deed Schilt.

Niets over de K1 in het 8 uur Journaal en het RTL Nieuws, gewoon helemaal niets.
Wel al media-aandacht over een trainer die ontslagen is bij 1 of ander k*tcluppie uit Noord-holland.

Vechtsport is zeker weer niet elitair genoeg bij al die fatsoensrakkers, voetbal, tennis, wielrennen etc. wel terwijl Nederland al jaren daarin geen reet voorstelt.

Ik kan daar echt boos om worden, omdat ik het niet begrijp, je moet als land apetrots zijn dat ''we'' wederom weer de beste van de Wereld zijn.

Karma.

Van mij geen karma. Wat meer respect voor AZ aub

• Topic Starter Topic Starter
- Schildt had zijn revange op Badr, de reden van zijn afwezigheid vorig jaar (als ik me niet vergis?).

Dit was niet de reden van zijn afwezigheid vorig jaar, Vorig jaar won Peter Aerts van Schilt bij de final 16..

Schilt had idd zijn revange op Hari maar dit was omdat hij in het voorjaar van Hari verloor in de Amsterdam Arena (Its Showtime)

schilt is vorig jaar verrast en je zag aerts/remy/hari het dit jaar proberen om hetzelfde weer te voor elkaar te krijgen
probleem bij schilt in zijn lengte - je moet je bij hem erin vechten - maar dat kost zoveel kracht - hari kwam 2 x door maar de stoten miste gewoon kracht
met deze k1 winnaar kan ik wel leven

Ik vond Sem Schilt beter vechten dan de voorgaande jaren.

Ik vind Sem afschuwelijk om naar te kijken. Hij is groot, lomp en sterk...

BOB SAP is ook groot lomp en sterk alleen licht hij al te janken na 1 leverstoot.
Jammer dat er niemand heeft gewonnen met echte techniek.

semmy heeft de zwarte band in karate dus hij zal wel techniek hebben denk ik!

Terug
Naar boven