Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als jullie nou naar brabant komen.. hier zit een t*ring goede chinees! 19euro pp 3 uur onbeperkt vreten en zuipen! en niet alleen cola![]()
nice
:zuipen:
39 posts verder en we hebben nog steeds niets afgesproken.
Laat ik dan maar wat roepen;
We kunnen wel weer wokken, maar dan staat de helft in de rij bij de kok en de andere helft zit te eten.
Wat ik laatst heb gedaan met een groep was ook erg gezellig;
-20 minuten lasergame
-gourmetten 2 uur (zit je toch gezellig bijelkaar)
-weer 20 minuten lasergame
inclusief 4 drankjes
Volgens mij rond de 40.- p.p
Locatie Apeldoorn.
Kan altijd wel ff informeren hoeveel we van de prijs af kunnen krijgen, indien de groep groter wordt.
en daarna lekker de stad in.
Tis maar een idee, maar als er meer ideeen zijn hoor ik het wel. Ik kom iig ook wel.
@RichardV, jij mag wel bij mij in de auto slapen, lekker met stoelverwarming![]()

267 km – ca. 2 uur 36 min
ik weet het zo nog nier hoor... is ellendig lang rijden!

Heb geen mogelijkheid erop te trainen, maar boeiuh
) overijssel is denk ik best te doen vanuit schagen, dus count me in.haha, eensch, train liever alleen, magoed, btje met de dumbeltjes gooien enzo kan af en toe best.Lijkt me leuk, maar geen zin om te trainen. Ik wil slap ouwehoeren en drinken op een meet.
Ja jij begrijpt het. Laat de rest maar lekker uitsloven. Allemaal stoer doen in haltertop shirtjes, maar niemand in een korte broek!
Kom ries.. We gaan lekker zuipen en brommers kiekuh!![]()
doel je nu op testo met de laatste meet?lijkt mij ook erg leuk!39 posts verder en we hebben nog steeds niets afgesproken.
Laat ik dan maar wat roepen;
We kunnen wel weer wokken, maar dan staat de helft in de rij bij de kok en de andere helft zit te eten.
Wat ik laatst heb gedaan met een groep was ook erg gezellig;
-20 minuten lasergame
-gourmetten 2 uur (zit je toch gezellig bijelkaar)
-weer 20 minuten lasergame
inclusief 4 drankjes
Volgens mij rond de 40.- p.p
Locatie Apeldoorn.
Kan altijd wel ff informeren hoeveel we van de prijs af kunnen krijgen, indien de groep groter wordt.
en daarna lekker de stad in.
Tis maar een idee, maar als er meer ideeen zijn hoor ik het wel. Ik kom iig ook wel.
@RichardV, jij mag wel bij mij in de auto slapen, lekker met stoelverwarming![]()
Gewoon met Jacky meedie drukt aardig op het gas met zijn been.
Of was het nou op de rem Jacky
he sanca, als jij nu tot bij mij komt, dan rijden we samen tot bij Sinlath en neemt die ons mee naar Overijssel! Wat denk je ervan?![]()

dat is misschien wel een leuk idee ja
effe afwachten wat er hier nog uit de bus gaat komen![]()