Fitness Seller

Wie wordt de nieuwe K1 kampioen van 2010 --- voorspel en maak kans op....---

Alistair Overeem

Overeem was echt topvorm, denk dat hij champ word. Schilt was echt rampzalig misschien doet hij nog wat aan dat buikje van hem..:eek:

wat is dit nou weer voor een dom gelul man
met dat buikie van hem is wel 3 x k1 winnaar geworden
respect gozert

semmy.

had alistair "gestemd" en dan tegen sem omdat ik die graag verslagen zie. aan de andere kant vind ik saki een geweldige vechter en zou ik graag sem er eerder uit zien (lol) en dan overeem -saki . maar saki zie ik graag 3 volle ronden vechten maar als overeem slim vecht en genadeloos uithaalt gaat er geen 3 de ronde komen:)

had alistair "gestemd" en dan tegen sem omdat ik die graag verslagen zie. aan de andere kant vind ik saki een geweldige vechter en zou ik graag sem er eerder uit zien (lol) en dan overeem -saki . maar saki zie ik graag 3 volle ronden vechten maar als overeem slim vecht en genadeloos uithaalt gaat er geen 3 de ronde komen:)

ja goed is maar net hoe je het bekijkt het is natuurlijk een toernooi opzet waardoor het belangrijk is om zo min mogelijk energie te verspillen saki ken overigens ook goed incasseren dus overeem zal hem niet zo 123 deruit krijgen al is het gewichtsverschil wel enorm natuurlijk sem wordt overigens ook al een dagje ouder en die jaren moeten onderhand toch wel beginnen te tellen ik acht de snelle kyotaro ook niet helemaal kansloos tegen sem om een punten overwinning in de wacht te slepen gezien het feit hij een japanner is waardoor hij de jury mee heeft kijk maar naar het verleden naar mushashi en ook peter aerts werd niet zo lang geleden zwaar ko geslagen door kyotaro welliswaar een zwaar afgevallen en uitgedroogde aerts maar toch overigens is het af en toe plaatsen van leestekens geen overbodige luxe zoals je ziet misschien een tip voor je tommyboy voor in de toekomst

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Even alle gekheid op een stokje. Die Ghita kan natuurlijk wel de benen van Saki slopen met die lowkicks van hem. Mocht Saki desondanks winnen zal die daar in in het verdere verloop van het toernooi wel eens flink last van kunnen krijgen.

Alistair overeem

ALISTAIR OVEREEM 4 the win !!

Overeem!

Tommyboy where are ya????

Ik ga trouwens voor Spong. Iedereen schrijft hem bij voorbaat af als kanshebber, maar vanuit de luwte zie ik hem tot grootse dingen in staat. Denk dat Overeem verwacht zo met hem klaar te zijn, maar die onderschatting wordt hem fataal. Mark my words!

Ik ga trouwens voor Spong. Iedereen schrijft hem bij voorbaat af als kanshebber, maar vanuit de luwte zie ik hem tot grootse dingen in staat. Denk dat Overeem verwacht zo met hem klaar te zijn, maar die onderschatting wordt hem fataal. Mark my words!

Die advokaat..? :dunno:

Ik hou me slechts "zijdelings" met vechtpartijen bezig. ;)

Tyrone Spong

Alistair Overeem

• Topic Starter Topic Starter
Nog 7 weken.......

Tussenstand:

Overeem: 32 stemmen
Schilt: 9 stemmen
Aerts: 4 stemmen
Saki: 5 stemmen
Ghita: 1 stem
Kyatoro: 1 stem
Spong: 2 stemmen

Overeem is duidelijk topfavoriet, gevolgd door Semmy Schilt.
Damocell:)

Laatst bewerkt:
Ik voorspel OVEREEM,

maar hoop Peter Aerts

Overeem!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alistair overeem

Terug
Naar boven