XXL Nutrition

Wie wordt de nieuwe K1 kampioen van 2010 --- voorspel en maak kans op....---

Kyotaro!
Japan, het land van de rijzende zon, paradoxen, sumo, kawasaki en kikkoman soy sauce.

Zal mij wel een kaart of ban opleveren voor mijn taalgebruik, jammer dan.

Nee hoor, ben het er mee eens.

Een goed initiatief in deze sectie wil ik niet laten vergallen door een rellert.

Let wel op je taalgebruik, sancties en terechtwijzingen worden door ons uitgevoerd.

Tommyboy where are ya????

Ik ga trouwens voor Spong. Iedereen schrijft hem bij voorbaat af als kanshebber, maar vanuit de luwte zie ik hem tot grootse dingen in staat. Denk dat Overeem verwacht zo met hem klaar te zijn, maar die onderschatting wordt hem fataal. Mark my words!

ik dacht twee jaar terug dat T Spong de comming man was in de k1 , maar hij is een beetje blijven hangen - zijn laatste kwalificatiepartij geeft dat dan ook weer - ondanks dat hij bij de laatste 8 zit

misschien dezelfde groeihormonen gebruiken zoals overeem :rolleyes:

Spong's hele brobleem is juis dat hij te hard is gegroeid.

Tyrone Spong

schilt for president!!!

• Topic Starter Topic Starter
Geen liefhebbers meer?:rolleyes:

Oke.... geen probleem.:D

Nog 6 weken........

Ik weet 't, duurt nog even.

Tussenstand:

Overeem: 36 stemmen

Schilt: 10 stemmen

Aerts: 4 stemmen

Saki: 6 stemmen

Ghita: 1 stem

Kyatoro: 2 stemmen

Spong: 3 stemmen

Nog Dbb'ers die mee willen doen?

Laatst bewerkt:
DEELNEMERS ATTENTIE:

Vandaag bereikte mij een bericht dat Semmy Schilt gediskwalificeerd wordt voor de onrechtmatigheden tijdens het gevecht in de final 16 tegen Hesdy Gerges.

Hesdy Gerges zal dan de plaats van Schilt overnemen in het world grandprix toernooi final 8 in korea.

Op dit moment is het bericht nog niet officieel bevestigd door het managment van Gerges.

Voor de deelnemers die hebben gestemd op Semmy Schilt het volgende:

Dit lag in de lijn der verwachtingen en speelde al op het moment dat ik dit topic opende.
Zodra het officieel bevestigd is, let dan op:

Als jij hebt gestemd op Semmy Schilt, en Sem wordt gediskwalificeerd mag je éénmalig je keuze veranderen, je dient zelf je post te bewerken, en een andere vechter te plaatsen.

Dit is éénmalig, enkel omdat het beroep tegen Schilt al speelde, lijkt mij fair.

Damocell:)

Heb dit nieuws vanochtend vroeg al vernomen, jammer had graag een finale tussen Schilt en Overeem willen zien.

Bron:www.k1.nl

Schilt. :D

Laatst bewerkt:
Nette post Damocell, jammer van schilt inderdaad.. maar heb gelukkig op Saki gestemd :D

Saki - overeem finale dan maar? :D

Terug
Naar boven