MuscleMeat

Wie wordt de nieuwe K1 kampioen van 2010 --- voorspel en maak kans op....---

zal na morgenmiddag worden

Alistair Overeem.

• Topic Starter Topic Starter
DEELNEMERS ATTENTIE:

Vandaag bereikte mij een bericht dat Semmy Schilt gediskwalificeerd wordt voor de onrechtmatigheden tijdens het gevecht in de final 16 tegen Hesdy Gerges.

Hesdy Gerges zal dan de plaats van Schilt overnemen in het world grandprix toernooi final 8 in korea.

Op dit moment is het bericht nog niet officieel bevestigd door het managment van Gerges.

Voor de deelnemers die hebben gestemd op Semmy Schilt het volgende:

Dit lag in de lijn der verwachtingen en speelde al op het moment dat ik dit topic opende.
Zodra het officieel bevestigd is, let dan op:

Als jij hebt gestemd op Semmy Schilt, en Sem wordt gediskwalificeerd mag je éénmalig je keuze veranderen, je dient zelf je post te bewerken, en een andere vechter te plaatsen.

Dit is éénmalig, enkel omdat het beroep tegen Schilt al speelde, lijkt mij fair.

Damocell:)

Heb dit nieuws vanochtend vroeg al vernomen, jammer had graag een finale tussen Schilt en Overeem willen zien.

Bron:[Link niet meer beschikbaar]

Iedereen die heeft gestemd op Semmy Schilt heeft een pm van mij gekregen, kan er niet gezegd worden, wist t niet.:)
(behalve hummer die was er al vroeg bij, :D)

Schilt

Ik heb mn eerste post in dit topic ge-edit

:roflol: hahaha

Goede keuze hoor, Saki gaat hem pakken:D

Semmy schilt, 4 sure :D !

ps; imo = badr hari nog steeds de master maar goed :o..

Laatst bewerkt:
Alistair overeem

DEELNEMERS ATTENTIE:

Vandaag bereikte mij een bericht dat Semmy Schilt gediskwalificeerd wordt voor de onrechtmatigheden tijdens het gevecht in de final 16 tegen Hesdy Gerges.

Hesdy Gerges zal dan de plaats van Schilt overnemen in het world grandprix toernooi final 8 in korea.

Op dit moment is het bericht nog niet officieel bevestigd door het managment van Gerges.

Voor de deelnemers die hebben gestemd op Semmy Schilt het volgende:

Dit lag in de lijn der verwachtingen en speelde al op het moment dat ik dit topic opende.
Zodra het officieel bevestigd is, let dan op:

Als jij hebt gestemd op Semmy Schilt, en Sem wordt gediskwalificeerd mag je éénmalig je keuze veranderen, je dient zelf je post te bewerken, en een andere vechter te plaatsen.

Dit is éénmalig, enkel omdat het beroep tegen Schilt al speelde, lijkt mij fair.

Damocell:)

Heb dit nieuws vanochtend vroeg al vernomen, jammer had graag een finale tussen Schilt en Overeem willen zien.

Bron:[Link niet meer beschikbaar]

En die leuke betrouwbare bron meld nu doodleuk dat het protest van het managment van Hesdy Gerges definitief is afgewezen.

Dit betekent dus dat SEMMY SCHILT gewoon in de final 8 staat.
Hesdy Gerges is reserve.

Ik heb een aantal negatieve reacties op mijn post hierboven gekregen, idd een beetje te voorbarig van mijn kant, heb er de balen van.

Dus HUMMER verander je post maar weer hoor, Schilt dus wel.

DBBérs mijn oprechte excuses voor de misverstanden.:(

Vul maar namen in mensen, het maakt niets meer uit.

( en dan veranderen DBBérs het weer naar schilt, en krijgt Schilt strakjes en vette blessure, en dan gaan Dbbérs weer tegen mij schelden en vloeken want het moet weer verandert worden en......... zucht was ik er maar nooit aan begonnen, zucht.)
En ja ik weet het sta weer voor lul op het forum. Lachen man.:D

schilt!

En die leuke betrouwbare bron meld nu doodleuk dat het protest van het managment van Hesdy Gerges definitief is afgewezen.

Dit betekent dus dat SEMMY SCHILT gewoon in de final 8 staat.
Hesdy Gerges is reserve.

Ik heb een aantal negatieve reacties op mijn post hierboven gekregen, idd een beetje te voorbarig van mijn kant, heb er de balen van.

Dus HUMMER verander je post maar weer hoor, Schilt dus wel.

DBBérs mijn oprechte excuses voor de misverstanden.:(

Vul maar namen in mensen, het maakt niets meer uit.

( en dan veranderen DBBérs het weer naar schilt, en krijgt Schilt strakjes en vette blessure, en dan gaan Dbbérs weer tegen mij schelden en vloeken want het moet weer verandert worden en......... zucht was ik er maar nooit aan begonnen, zucht.)
En ja ik weet het sta weer voor lul op het forum. Lachen man.:D

Ligt niet aan jou broeder:) jij kon ook niet weten dat het zo zou lopen toch?
Keep it up.. still a good topic.

blijf toch voor saki.

waar is het schema eigenlijk waar staat wie tegen wie moet in de 1e 2e en 3e wedstrijd enzo

bedankt

wat lullen jullie nou allemaal peter aerts wint dit.

in ieder geval hoop ik dat overeem een reality check krijgt en ko geslagen wordt door spong maar zal wel niet dus ik hoop op saki.

als overeem dit wint stijgt de succes helemaal naar zijn kop en denkt die al helemaal dat die dan fedor kan hebben ???

omdat fedor een soort van legend is en uit het verre rusland komt wil niet zeggen dat overeem hem niet sloopt:cool:

Ik ga voor Schilt, kerel is zo gedreven!

waar is het schema eigenlijk waar staat wie tegen wie moet in de 1e 2e en 3e wedstrijd enzo

bedankt

durf bijna niet meer te antwoorden, straks heb ik het weer fout.:D

Dacht de opkomst bij de loting, a/b/c/.....

Dus game 1 Mighty Mo vs Aerts
game 2 Schilt vs Kyatoro
game 3 Saki vs Ghita
game 4 Overeem vs Spong

Terug
Naar boven