Fitness Seller

Wie wordt de nieuwe K1 kampioen van 2010 --- voorspel en maak kans op....---

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp echt niet waarom zoveel mensen voor Overeem kiezen, vorig jaar dacht ik ook dat hij zou winnen, maar dat was achteraf een grote teleurstelling. En tegen Sem Schilt zn grootte is nou eenmaal moeilijk op te treden, Badr Hari doet niet mee en dat zou nog een waardige tegenstander kunnen zijn.

Onderschatting van je tegenstander is een gevaar voor een sporter, vind ze alle 8 waardig genoeg om de titel te winnen.
( moet nu even eerlijk zijn ahum vind er 7 waardig genoeg, forget mighty mo)
Alles draait om het moment, het eerste gevecht hoe kom je eruit? Was het voorbij in 20 sec door ko of zenuwslopende extra 4e ronde? Snap je wat ik bedoel?

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

:)

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Saki is echt bezeten om de K1 te willen winnen. It's Saki time.:)

haha sowieso, daarom had ik ook meteen op Saki gestemd. Die man heeft iets genomen waardoor hij immortal is geworden hehe :D

Ik hoop nog steeds op Peter Aerts, maar hij zal het niet worden. Is puur omdat ik 't hem gun in zn misschien wel laatste finale van de K1. Ik was ook nog voor Rintje Ritsma toen hij eigenlijk alweer op z'n terugweg was haha

Maar als die het wel wint gun ik het hem van harte.;)

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

haha sowieso, daarom had ik ook meteen op Saki gestemd. Die man heeft iets genomen waardoor hij immortal is geworden hehe :D

Ja dat bedoel ik, hij heeft een zeer goede vooruitgang geboekt en kan weleens voor een verrassing zorgen.:)

moet nu even eerlijk zijn ahum vind er 7 waardig genoeg, forget mighty mo)

Of die het uithoudingsvermogen heeft om 3 partijen te winnen zal wel niet, MAAR, dat hij de stootkracht in die overhand right van hem heeft zitten om Schilt, Overeem en Aerts nokkie te krijgen staat als een paal boven water. Ik geef Mighty Mo een goede kans tegen Aerts. Als Kyotaro Aerts een paar maanden geleden KO kan slaan, dan kan Mo het zeker.

Enfin, wat ik wel graag anders zou willen zien dan vorig jaar is die 2 knockdown rule. Die verpeste vorig jaar een hoop partijen. Bij 2 knockdowns had je dan gewonnen, dat is altijd 3 geweest, en moet mijn inziens ook weer 3 worden.

Mo is een one-trick pony, hij heeft alleen die zware rechtse, maar als je erop loopt is het ook afgelopen met je, of je nu Aerts heet of niet.
http://www.youtube.com/watch?v=FVgq5aVXr8s&feature=fvst

Laatst bewerkt:
Of die het uithoudingsvermogen heeft om 3 partijen te winnen zal wel niet, MAAR, dat hij de stootkracht in die overhand right van hem heeft zitten om Schilt, Overeem en Aerts nokkie te krijgen staat als een paal boven water. Ik geef Mighty Mo een goede kans tegen Aerts. Als Kyotaro Aerts een paar maanden geleden KO kan slaan, dan kan Mo het zeker.

Enfin, wat ik wel graag anders zou willen zien dan vorig jaar is die 2 knockdown rule. Die verpeste vorig jaar een hoop partijen. Bij 2 knockdowns had je dan gewonnen, dat is altijd 3 geweest, en moet mijn inziens ook weer 3 worden.

Mo is een one-trick pony, hij heeft alleen die zware rechtse, maar als je erop loopt is het ook afgelopen met je, of je nu Aerts heet of niet.
http://www.youtube.com/watch?v=FVgq5aVXr8s&feature=fvst

Ben ik met je eens, ik bedoelde het ook niet denigrerend ten opzichte van Mighty Mo, eerder in de zin, hij is er als vervanger er tussen geplaatst, maar idd Mighty Mo kan voor een verrassing zorgen.:)

DBB'ers die meedoen het volgende:

De prijs:

is niet zomaar een prijs.

Het is een collectors item!

Het boek wat je kunt winnen over K1 is gesigneerd door niemand minder dan,

Semmy Schilt

Ja je leest het goed, het boek is net binnen bij mij, gesigneerd en wel door niemand minder dan SEMMY SCHILT.
Dit is dus een collectors item voor de ware liefhebber!
Leuk heh? Dacht ik ook!:)
Damocell

Wil je meedoen? post wie jij denkt wie de K1 gp wint en je maakt kans op een door Semmy Schilt gesigneerd boek over de K1, take your chance.

K1_OmslagDefinitief290.jpg

sem1.jpg

That's my book! :D

Ziet er super goed uit kerel, mooi boek!

Ik heb gehoord dat Saki had gewonnen, ik PM mijn adres wel even voor het boek.
Alvast bedankt :D

Ziet er super goed uit kerel, mooi boek!

Ik heb gehoord dat Saki had gewonnen, ik PM mijn adres wel even voor het boek.
Alvast bedankt :D

Ja het is een mooi boek, duidelijk om te lezen, met vette interviews van Ernesto Hoost, Remy Bonjasky, Peter Aerts allemaal kampioenen van de K1 met hun verhaal, en nog veeeeel meer leesvoer.
Tja en dan ook nog gesigneerd door 4voudig K1 kampioen Semmy Schilt.:)

I needs that book boss! :D

Terecht dat Semmy 'm gesigneerd heeft voor me, stem natuurlijk niet voor niets op iemand ;)

Ik snap niet precies wat je bedoelt, maar ik leen 'm niet uit. :D

Wat is de exacte tijd en datum eigenlijk? :o

Wat is de exacte tijd en datum eigenlijk? :o

11 December 2010 en de extacte tijd is 16.00 uur JAPANSE tijd.

hoe laat er in Nederland / Belgie een livestream is weet ik niet, dacht vrijdagnacht? Wie weet het precies???? tremendes?

Veronica zend dit hele spektakel ook uit op Zaterdag 11 december hoelaat, kom ik op terug maar dacht uurtje of 11 / 12 pm.

Ik kijk het op zaterdagavond bij veronica, ja dan is al bekend wie er gewonnen heeft, hoop dat ik mij kan inhouden om toch niet........

Is een leuk weekendje 10 / 12 december, op vrijdagavond een uur durend interview van The Voice met Alistair Overeem.:)
Zaterdag de K1 final 8 en op zondag UFC.:D

Overeem.

11 December 2010 en de extacte tijd is 16.00 uur JAPANSE tijd.

hoe laat er in Nederland / Belgie een livestream is weet ik niet, dacht vrijdagnacht? Wie weet het precies???? tremendes?

Veronica zend dit hele spektakel ook uit op Zaterdag 11 december hoelaat, kom ik op terug maar dacht uurtje of 11 / 12 pm.

Ik kijk het op zaterdagavond bij veronica, ja dan is al bekend wie er gewonnen heeft, hoop dat ik mij kan inhouden om toch niet........

Is een leuk weekendje 10 / 12 december, op vrijdagavond een uur durend interview van The Voice met Alistair Overeem.:)
Zaterdag de K1 final 8 en op zondag UFC.:D

Thanks bro, goede informatie hier :D.
Ik ga het sowieso kijken, en hoop dat de 'stream' ook na een paar weken online staat voor de verzameling op mijn hd :D

Terug
Naar boven