XXL Nutrition

Wie wordt de nieuwe K1 kampioen van 2010 --- voorspel en maak kans op....---

Als saki niet wint, sowieso ali boven semmy :D

Well that's just weird! ;)

De finales van de afgelopen jaren waren een flinke ANTI-CLIMAX! Maanden kijk je uit naar dit spektakel en elke keer weer worden de wedstrijden verziekt door scheidsrechters die te vroeg ingrijpen. Het is jammer want zo gaat de spanning er wel af en worden goede vechters de kans ontnomen om naar de finale te stromen.

Persoonlijk hoop ik op Alistair Overeem, lijkt me een sympathieke gozer en heeft een bruut lijf.

• Topic Starter Topic Starter
De finales van de afgelopen jaren waren een flinke ANTI-CLIMAX! Maanden kijk je uit naar dit spektakel en elke keer weer worden de wedstrijden verziekt door scheidsrechters die te vroeg ingrijpen. Het is jammer want zo gaat de spanning er wel af en worden goede vechters de kans ontnomen om naar de finale te stromen.

Persoonlijk hoop ik op Alistair Overeem, lijkt me een sympathieke gozer en heeft een bruut lijf.

Hé Fonkmeistah niet zo depri heh? Ik vond de finales de laatste JAREN geen anti climax, het is maar hoe je er tegen aankijkt.;)

DBB'ers wil je ook meedoen? Voorspel wie jij denkt wie de k1 gp toernooi wint en maak kans op het schitterende boek over k1.

K1_OmslagDefinitief290.jpg

Ik ga voor Overheem.

alistair overbeen toch?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

alistair-overeem-1.jpg

Laatst bewerkt:
Schilt!

Alistair overeem

You the man! :thumb:

Ik begrijp echt niet waarom zoveel mensen voor Overeem kiezen, vorig jaar dacht ik ook dat hij zou winnen, maar dat was achteraf een grote teleurstelling. En tegen Sem Schilt zn grootte is nou eenmaal moeilijk op te treden, Badr Hari doet niet mee en dat zou nog een waardige tegenstander kunnen zijn.

Peter Aerts is te oud, en wie blijven er dan nog over?

Ik begrijp echt niet waarom zoveel mensen voor Overeem kiezen, vorig jaar dacht ik ook dat hij zou winnen, maar dat was achteraf een grote teleurstelling. En tegen Sem Schilt zn grootte is nou eenmaal moeilijk op te treden, Badr Hari doet niet mee en dat zou nog een waardige tegenstander kunnen zijn.

Peter Aerts is te oud, en wie blijven er dan nog over?

Saki

Ik hoop nog steeds op Peter Aerts, maar hij zal het niet worden. Is puur omdat ik 't hem gun in zn misschien wel laatste finale van de K1. Ik was ook nog voor Rintje Ritsma toen hij eigenlijk alweer op z'n terugweg was haha

alistair all the way!!

Alistair Overeem

Terug
Naar boven