Fitness Seller

#wieishijenwatdoethijhier

Je was anders nog snel genoeg zondag Ricky

• Topic Starter Topic Starter
Je was anders nog snel genoeg zondag Ricky

Ricky blijkt het in ieder geval beter onder de knie te hebben dan ik. :p

fe6614db0de9c814bc84284461c88bee.png

Ricky blijkt het in ieder geval beter onder de knie te hebben dan ik. :p

fe6614db0de9c814bc84284461c88bee.png

Traint bij Hans Kroon als ik me niet vergis ;) Krachtsport is echt een verwaarloosde factor in het topvoetbal terwijl het zeker toegevoegde waarde heeft.. Kijk bv naar een Bale of Ronaldo of in dit geval Karsdorp

3. Full body 3 day split is tijdverspilling.
-Je steekt weinig energie in elke spiergroep waardoor je deze maar half traint en dus minder aan het werk zet dan wanneer je deze apart traint.

Doe is reseach naar "Muscle Protein synthesis". Dan veranderd je mening wel.

"The response of muscle protein metabolism to a resistance exercise bout lasts for 24-48 hours" (Bij steroids gebruikers is deze tijd frame anders, die hebben het 24/7)

dit is waarom je een spiergroep vaker moet trainen en 3 day spilts of 4 day upper/lower veel effectiever zijn. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11255140

Wat een enthousiasme.

Wat betreft de kcal's, probeer elke dag je porties beetje bij beetje te vergroten, bijv. en boterham extra, een extra aardappel, etc. Ik neem verder aan dat je ook macro's in de gaten houdt? Verder zijn dingen als chocomel prima als opvulling, maar noten, olie, etc. zijn ook goede opties en misschien iets gezonder... Trouwens kan je behoefte best anders zijn dan je hebt berekend. Houd er rekening mee dat dit slechts een richtlijn is. Het metabolisme van 16-jarigen is over het algemeen erg hoog.

En hoe ziet je trainingsschema er uit? 3xFB, maar hoe ziet dat er uit?

Doe is reseach naar "Muscle Protein synthesis". Dan veranderd je mening wel.

"The response of muscle protein metabolism to a resistance exercise bout lasts for 24-48 hours" (Bij steroids gebruikers is deze tijd frame anders, die hebben het 24/7)

dit is waarom je een spiergroep vaker moet trainen en 3 day spilts of 4 day upper/lower veel effectiever zijn. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11255140

Heb ik al gedaan voordat ik mijn mening gaf.
Ik train mijn spieren altijd helemaal naar de kloten dus heb ik wel langer nodig dan die frame voor recovery. Terwijl blast ik andere spieren naar de t*ring.

Als je na 48u weer dezelfde spiergroep kan trainen dan heb je niet getraind.

Maar dat is mijn mening uiteraard

Ik train mijn spieren altijd helemaal naar de kloten dus heb ik wel langer nodig dan die frame voor recovery. Terwijl blast ik andere spieren naar de t*ring.

Met 2 dagen rust ben ik prima hersteld hoor. Train ik nu als een mietje?:(

Er is een verschil tussen herstel en spiergroei. Dat jij na 4 dagen nog spierpijn hebt betekent niet dat gedurende die periode je extra spiergroei hebt. Dus optimaler is om te zorgen dat je zo vaak mogelijk die periode van 48 uur meemaakt. Met AAS werkt het helemaal anders.

"Als je na 48u weer dezelfde spiergroep kan trainen dan heb je niet getraind."
Volgens mij is de definitie van trainen dat je jezelf verbeterd. Juist door dit te doseren en jezelf niet volledig kapot te maken tijdens een training, zal de training efficiënter zijn.

Maar hey, als het voor jou werkt: prima, maar geef een ander niet dat advies, want kijkend naar de feiten is het voor de meeste mensen niet de meest optimale methode.

Lol.

Verstuurd grijnzend vanaf mijn iPhone

• Topic Starter Topic Starter
Hè, leuk dat mijn komst ook nog een discussie over een bepaald onderwerp uit heeft gelokt. Ik neem jullie tips wat betreft olie, nootjes en chocolademelk sowieso ter harte en ik ga een beetje draaien. Bovendien ben ik alle YT-kanalen die gefocust zijn op fitness en bodybuilding aan't afgaan om zo mijn kennis over dit onderwerp te verbreden en mogelijk nog meer resultaat te kunnen boeken. Ik houd jullie op de hoogte! :wl:

Je kan wel zo wijs praten, maar zolang jouw mamma nog jouw bulk moet financieren en jij op jouw leeftijd al aan de roids zit en alles helemaal naar de klote traint kan je beter geen advies geven. Misschien ligt het aan jou dat 48 uur rust niet genoeg is

Je kan wel zo wijs praten, maar zolang jouw mamma nog jouw bulk moet financieren en jij op jouw leeftijd al aan de roids zit en alles helemaal naar de klote traint kan je beter geen advies geven. Misschien ligt het aan jou dat 48 uur rust niet genoeg is

Sorry vriend, ben gestopt met lezen toen je 'mama' verkeerd spelde. Blijkbaar ging het al mis bij je eerste woordje.

Sorry vriend, ben gestopt met lezen toen je 'mama' verkeerd spelde. Blijkbaar ging het al mis bij je eerste woordje.

Het is het standaard verhaaltje met mensen zoals jij, inhoudelijk reageren kunnen ze niet dus gaan we het over mamma/mama hebben.

mamma
1000.png
de mamma zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: ['mɑma] Verbuigingen: mamma|'s (meerv.) moeder, meestal als aanspreekvormVoorbeeld: `Mamma, ik heb een beetje buikpijn.` © Kernerman Dictionaries. SpellingCorrect gespeld: 'mamma' komt voor in de Woo...
Gevonden ophttp://www.woorden.org/woord/mamma

Mama / mamma
Wat is juist: mama en papa of mamma en pappa?
Het is allemaal goed. Alle naslagwerken (waaronder onze eigen Spellingwijzer Onze Taal en de officiële woordenlijst) geven mama én mamma en papa én pappa. In de praktijk zijn de vormen mama en papa het gebruikelijkst. Er is geen uitspraakverschil tussen mama/papa en mamma/pappa: in alle gevallen is de eerste a (tamelijk) kort en de tweede alang

Spelling
Correct gespeld: 'mamma' komt voor in de[Link niet meer beschikbaar] van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.

Dus je hoeft niet te stoppen met lezen, al begrijp ik het wel als je het wel doet.
Blijkbaar gaat het bij jou nog steeds mis, misschien is het beter om de naalden in de kast te leggen en het bordje van je mamma leeg te eten, en als je later groot bent er nog eens over na te denken.

:zuip:

Het is het standaard verhaaltje met mensen zoals jij, inhoudelijk reageren kunnen ze niet dus gaan we het over mamma/mama hebben.

mamma
1000.png
de mamma zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: ['mɑma] Verbuigingen: mamma|'s (meerv.) moeder, meestal als aanspreekvormVoorbeeld: `Mamma, ik heb een beetje buikpijn.` © Kernerman Dictionaries. SpellingCorrect gespeld: 'mamma' komt voor in de Woo...
Gevonden ophttp://www.woorden.org/woord/mamma

Mama / mamma
Wat is juist: mama en papa of mamma en pappa?
Het is allemaal goed. Alle naslagwerken (waaronder onze eigen Spellingwijzer Onze Taal en de officiële woordenlijst) geven mama én mamma en papa én pappa. In de praktijk zijn de vormen mama en papa het gebruikelijkst. Er is geen uitspraakverschil tussen mama/papa en mamma/pappa: in alle gevallen is de eerste a (tamelijk) kort en de tweede alang

Spelling
Correct gespeld: 'mamma' komt voor in de[Link niet meer beschikbaar] van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.

Dus je hoeft niet te stoppen met lezen, al begrijp ik het wel als je het wel doet.
Blijkbaar gaat het bij jou nog steeds mis, misschien is het beter om de naalden in de kast te leggen en het bordje van je mamma leeg te eten, en als je later groot bent er nog eens over na te denken.

:zuip:

De enige reacties op mijn posts die jij maakt zijn persoonlijk en niet inhoudelijk.

Geen idee wat ik je misdaan heb, maar als ik nu al haat krijg wil dat zeggen dat ik goed bezig ben. Dit is overigens de laatste zin die ik ooit van je heb gelezen, als ik rommel wil ga ik gewoon naar de container toe.

mvg

Terug
Naar boven