- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hard door blijven knallen in de sportschool, iedere dag netjes boven onderhoud eten en voor je het weet mag hij van jóuw lichaam dromen.Ricky blijkt het in ieder geval beter onder de knie te hebben dan ik.
![]()

Hard door blijven knallen in de sportschool, iedere dag netjes boven onderhoud eten en voor je het weet mag hij van jóuw lichaam dromen.![]()
Jij mag geloven wat je wilt gelovenDe kwaliteit van het voedsel is belangrijk, niet alleen de hoeveelheid calorieen. OP wil geen extra vet aankomen toch?
https://forum.bodybuilding.nl/topics/calorieen-tellen-in-nonsens.392154/
Zie meer info in dit topic
Ricky blijkt het in ieder geval beter onder de knie te hebben dan ik.
![]()
Krachtsport is echt een verwaarloosde factor in het topvoetbal terwijl het zeker toegevoegde waarde heeft.. Kijk bv naar een Bale of Ronaldo of in dit geval Karsdorp3. Full body 3 day split is tijdverspilling.
-Je steekt weinig energie in elke spiergroep waardoor je deze maar half traint en dus minder aan het werk zet dan wanneer je deze apart traint.
Doe is reseach naar "Muscle Protein synthesis". Dan veranderd je mening wel.
"The response of muscle protein metabolism to a resistance exercise bout lasts for 24-48 hours" (Bij steroids gebruikers is deze tijd frame anders, die hebben het 24/7)
dit is waarom je een spiergroep vaker moet trainen en 3 day spilts of 4 day upper/lower veel effectiever zijn. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11255140
Heb ik al gedaan voordat ik mijn mening gaf.
Ik train mijn spieren altijd helemaal naar de kloten dus heb ik wel langer nodig dan die frame voor recovery. Terwijl blast ik andere spieren naar de t*ring.
Als je na 48u weer dezelfde spiergroep kan trainen dan heb je niet getraind.
Maar dat is mijn mening uiteraard

Lol.Heb ik al gedaan voordat ik mijn mening gaf.
Ik train mijn spieren altijd helemaal naar de kloten dus heb ik wel langer nodig dan die frame voor recovery. Terwijl blast ik andere spieren naar de t*ring.
Wist niet dat je trainde.Met 2 dagen rust ben ik prima hersteld hoor. Train ik nu als een mietje?![]()

Heb ik al gedaan voordat ik mijn mening gaf.
Je kan wel zo wijs praten, maar zolang jouw mamma nog jouw bulk moet financieren en jij op jouw leeftijd al aan de roids zit en alles helemaal naar de klote traint kan je beter geen advies geven. Misschien ligt het aan jou dat 48 uur rust niet genoeg is
Sorry vriend, ben gestopt met lezen toen je 'mama' verkeerd spelde. Blijkbaar ging het al mis bij je eerste woordje.

Het is het standaard verhaaltje met mensen zoals jij, inhoudelijk reageren kunnen ze niet dus gaan we het over mamma/mama hebben.
mamma
de mamma zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: ['mɑma] Verbuigingen: mamma|'s (meerv.) moeder, meestal als aanspreekvormVoorbeeld: `Mamma, ik heb een beetje buikpijn.` © Kernerman Dictionaries. SpellingCorrect gespeld: 'mamma' komt voor in de Woo...![]()
Gevonden ophttp://www.woorden.org/woord/mamma
Mama / mamma
Wat is juist: mama en papa of mamma en pappa?
Het is allemaal goed. Alle naslagwerken (waaronder onze eigen Spellingwijzer Onze Taal en de officiële woordenlijst) geven mama én mamma en papa én pappa. In de praktijk zijn de vormen mama en papa het gebruikelijkst. Er is geen uitspraakverschil tussen mama/papa en mamma/pappa: in alle gevallen is de eerste a (tamelijk) kort en de tweede alang
Spelling
Correct gespeld: 'mamma' komt voor in de[Link niet meer beschikbaar] van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.
Dus je hoeft niet te stoppen met lezen, al begrijp ik het wel als je het wel doet.
Blijkbaar gaat het bij jou nog steeds mis, misschien is het beter om de naalden in de kast te leggen en het bordje van je mamma leeg te eten, en als je later groot bent er nog eens over na te denken.
![]()