MuscleMeat

#wieishijenwatdoethijhier

Heb geen haat, het zijn uitspraken van jou, jouw mening die je als feiten brengt.
Eerder over aas gebruik, en nu weer tegen iemand die weinig afweet van het hele trainen en voeding.
Je kan mensen flink op het verkeerde spoor zetten, nu maakt het met buik trainen niet zo veel uit maar als iemand advies over aas vraagt dan hou ik mijn hart vast.

Heb geen haat, het zijn uitspraken van jou, jouw mening die je als feiten brengt.
Eerder over aas gebruik, en nu weer tegen iemand die weinig afweet van het hele trainen en voeding.
Je kan mensen flink op het verkeerde spoor zetten, nu maakt het met buik trainen niet zo veel uit maar als iemand advies over aas vraagt dan hou ik mijn hart vast.

Nooit feiten gezegd, broeder. Je zal mij meestal horen zeggen "imo" en "naar mijn mening".

Ik vertel wat ik denk en wat voor mij heeft gewerkt. Ik zeg niet dat het de enige echte oplossing is tot het probleem. Ik probeer er 1 van te presenteren, degene die ik heb toegepast/zou toepassen.

Ik heb die splits geprobeerd en het werkte niet voor mij, 5 day split werkt wel voor mij. Als anderen comfortabeler zijn met 3 day split, uB lB whatever. Fijn, wat voor jou het beste werkt is wat je moet doen.

Het gebeurt gewoon te vaak dat er dingen worden verkondigt als 3 DAY SPLIT DOEN 5 DAY SPLIT WERKT NIET. Dan kom ik en zeg ik dat het wel werkt, want het werkt(e) voor mij.
Het punt van een forum is uit ieders ervaring leren en de jouwe delen, dus dat doe ik.

Wat betreft AAS geef ik de mildste adviezen op dit forum, kun je gerust nagaan in de sectie.

Laten we wel stellen dat in het algemeen ub/lw of 3-day split beter werkt dan een 5-day split bij natties.

De enige reacties op mijn posts die jij maakt zijn persoonlijk en niet inhoudelijk.

Geen idee wat ik je misdaan heb, maar als ik nu al haat krijg wil dat zeggen dat ik goed bezig ben. Dit is overigens de laatste zin die ik ooit van je heb gelezen, als ik rommel wil ga ik gewoon naar de container toe.

mvg

Je geeft hele slechte adviezen, daar zal het mee te maken hebben waarschijnlijk.

Heb ik al gedaan voordat ik mijn mening gaf.
Ik train mijn spieren altijd helemaal naar de kloten dus heb ik wel langer nodig dan die frame voor recovery. Terwijl blast ik andere spieren naar de t*ring.

Als je na 48u weer dezelfde spiergroep kan trainen dan heb je niet getraind.

Maar dat is mijn mening uiteraard
Lol wat een bullshit man, genoeg mensen die 6x per week squatten of 2 a 3x pw ub lb doen.

Train je je rug helemaal niet?

• Topic Starter Topic Starter
Train je je rug helemaal niet?
Over het split schema gesproken, daar ben ik vanaf gestapt naar aanleiding van de tips van DBB'ers. Ik doe nu 3x in de week full-body. Had eigenlijk het idee dat ik rugspieren altijd meepak met borst en buik of is dit niet zo? :S

Over het split schema gesproken, daar ben ik vanaf gestapt naar aanleiding van de tips van DBB'ers. Ik doe nu 3x in de week full-body. Had eigenlijk het idee dat ik rugspieren altijd meepak met borst en buik of is dit niet zo? :S
Nee. Misschien kun je je nieuwe schema eens plaatsen?

Rug wel los trainen, als je alleen borst en buik traint loop je straks krom + het ziet er niet uit

• Topic Starter Topic Starter
Hé, daar ben ik weer. Kleine update vanaf mijn kant.

Ik ben erg goed met mijn voeding bezig en ik merk dat ik (hoewel ik veel meer eet) buikvet verbrand. Training gaat minder, doordat ik de motivatie mis denk ik. Ik ga in ieder geval de motivatie proberen terug te winnen. Afgelopen maanden slechts twee kilo erbij, maar goed.

Ik ben erg goed met mijn voeding bezig en ik merk dat ik (hoewel ik veel meer eet) buikvet verbrand. Training gaat minder, doordat ik de motivatie mis denk ik. Ik ga in ieder geval de motivatie proberen terug te winnen. Afgelopen maanden slechts twee kilo erbij, maar goed.
Waar train je dan in 010

Nog meer eten dus! :)

Wat is er mis met je training? Belangrijkste om gemotiveerd te blijven is dat je traint op een manier die je zelf leuk vindt (voor mij is dat low rep, high weight compounds, egolifting). En dat je progressie boekt in de zin van meer gewicht, meer reps, meer gains.

Terug
Naar boven