MuscleMeat

Wielrenner

Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
57kg
Hallo ,
ik ben Gilles ben wielrenner 16 jaar oud ,
en had wat vragen over bodybuilding .
Ik ben momenteel bezig met 2 x per dag 100 buikspieren
had het"vet" van mijn benen weg gewild en meer kracht in mijn benen

alle tips en hulp is welkom :D
grts

Laatst bewerkt:
heel je lichaam dus?

trainen?

Zou met krachttraining beginnen als ik jou was.

Hallo ,
ik ben Gilles de moor ben wielrenner 16 jaar oud , en had wat vragen over bodybuilding .
ik zou graag mijn benen optimaliseren en mij buikspieren, boven arm ,nek en borstkast :)
alle tips en hulp is welkom :D

waarom ?

Wat bedoel je met optimaliseren .. spiermassa verliezen om zo sneller bergop te kunnen fietsen ? (deed wonderen voor Lance)

waarom ?

Wat bedoel je met optimaliseren .. spiermassa verliezen om zo sneller bergop te kunnen fietsen ? (deed wonderen voor Lance)

Misschien is dit wel Lance! Ik wacht op nog een comeback!

OT: kan je echt niet helpen, heb er te weinig kennis van om een wielrenner te adviseren :p

Wat voor type wielrenner ben je? leg eens uit wat je ambities zijn en wat je wilt bereiken? Ik kan je dan waarschijnlijk wel verder helpen.

• Topic Starter Topic Starter
quadriceps

Wat voor type wielrenner ben je? leg eens uit wat je ambities zijn en wat je wilt bereiken? Ik kan je dan waarschijnlijk wel verder helpen.

ik bedoel met optimaliseren kracht in de quadriceps dat is eigenlijk mijn voornaamste doel dus die verstevigen. ik doe nu al 2x per dag 100 buikspieren
dus 200 per dag ;)

nee Demian ik trainde ze al 100 s'morgens en 100 s'avonds ;)
ik hooop op 1 maand iets te zien te krijgen zou het ?
grts

Even serieus, denk je echt dat je van 2 * 100 crunches buikspieren te zien krijgt ...

Buikspieren krijg je pas te zien als je vetpercentage te laag zit. Dieet dus, of heel veel cardio (wat op zich wel weer moet lukken als je wielrenner bent).

4,3% vet goed of niet ;p

mja met 57 kg zal er wss ook niet gek veel massa aan zitten...

Vertel gewoon even wat je precies wilt bereiken. Maakt het fietsen je niets uit. Ik ben nu al jaren een elite renner en mijn ambities lagen altijd op het bereiken van de top 5 van nederland. Wat zijn jou ambities en wat wil je met krachttraining bereiken wil je beter fietsen of wil je gewoon 1 of ander beachbody waar hier elke tiener om smeekt

beide ;p niet mogelijk ?

heb zelf jaren gewielrent, legpress deed wonderen voor mij. squat ook wel. wel explosief trainen. creatine kan je ook goed doen, weet niet hoe oud je bent en hoe serieus je bent met wielrennen?

Terug
Naar boven